Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En enslig mor som sliter med økonomien

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-12, 19:24   #301
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Savner Jessica jeg og. Tro hva hun hadde tenkt om dette. 59000 netto... Det er bra mye penger.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 19:40   #302
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.790
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Jeg også tenker på Jessica hver gang jeg ser tråden. Ei fantastisk dame som savnes.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 19:43   #303
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Mener du at 59000-13000 = 46000 er en veldig lav sum for månedlig inntekt?

Nei, men netto inntekt er vanligvis definert som inntekt etter skatt, ikke inntekt etter skatt og alle faste utgifter. Så de pengene er jo ikke disponibel inntekt regner jeg med.

Vi har for eksempel, med vår selvvalgte nedbetalingsplan, ca. 40.000 i faste utgifter, så med 59.000 netto (etter skatt) ville vi sittet igjen med 19.000 til mat, klær, bensin, lege, tannlege, gaver o.s.v. o.s.v. DA skulle det holde hardt å gi 13.000 til tenåringen. Denne familien hadde også nytt hus, så da har de nok en del lån å betale på de også.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 19:46   #304
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Nå har jeg nettopp sett opptak av Hellstrøm rydder opp fra forrige uke (opptak på PVRen), og det var litt av et sammentreff at jeg ble oppmerksom på denne tråden nå.

Det handlet nemlig om en enslig mor på 27 år som hadde tre barn og var student. Hun har med andre ord DÅRLIG råd og slet veldig med å få til å lage god, sunn og billig mat til barna sine. Ellers var hun nok en av de mest oppegående og beundringsverdige menneskene jeg har sett i denne serien tror jeg.

Det som var sammentreffet, var at i tillegg til hjelp fra Hellstrøm kom altså damen fra artikkelen som det linkes til i hovedinnlegget i tråden på besøk for å øse av sin erfaring etter å ha levd etter og videreutviklet rådene fra Hellstrøm fra ca 1 år siden. Siden sist hadde hun blitt helt rå på å lage billig og sunn mat fra bunnen, og holder også kurs for folk ift dette. I det hele tatt.

Det var rett og slett et program til å bli glad og rørt av. Og jeg blir glad av folk som får til å ta tak i sine utfordringer og gjøre det beste ut av dem på den måten som disse to damene gjør. Rett og slett.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 19:51   #305
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Nei, men netto inntekt er vanligvis definert som inntekt etter skatt, ikke inntekt etter skatt og alle faste utgifter. Så de pengene er jo ikke disponibel inntekt regner jeg med.

Vi har for eksempel, med vår selvvalgte nedbetalingsplan, ca. 40.000 i faste utgifter, så med 59.000 netto (etter skatt) ville vi sittet igjen med 19.000 til mat, klær, bensin, lege, tannlege, gaver o.s.v. o.s.v. DA skulle det holde hardt å gi 13.000 til tenåringen. Denne familien hadde også nytt hus, så da har de nok en del lån å betale på de også.

Mener de sa det var 39000 eller 36000 igjen etter at faste utgifter var betalt.
Hvorav vanligvis 11000+ til mat, 5000,- til hest og så husker jeg ikke resten.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 19:51   #306
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.552
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Savner Jessica jeg og. Tro hva hun hadde tenkt om dette. 59000 netto... Det er bra mye penger.

Er virkelig 59.000,- netto for to voksne "bra mye" penger?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 19:51   #307
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.315
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Nå har jeg nettopp sett opptak av Hellstrøm rydder opp fra forrige uke (opptak på PVRen), og det var litt av et sammentreff at jeg ble oppmerksom på denne tråden nå.

Det handlet nemlig om en enslig mor på 27 år som hadde tre barn og var student. Hun har med andre ord DÅRLIG råd og slet veldig med å få til å lage god, sunn og billig mat til barna sine. Ellers var hun nok en av de mest oppegående og beundringsverdige menneskene jeg har sett i denne serien tror jeg.

Det som var sammentreffet, var at i tillegg til hjelp fra Hellstrøm kom altså damen fra artikkelen som det linkes til i hovedinnlegget i tråden på besøk for å øse av sin erfaring etter å ha levd etter og videreutviklet rådene fra Hellstrøm fra ca 1 år siden. Siden sist hadde hun blitt helt rå på å lage billig og sunn mat fra bunnen, og holder også kurs for folk ift dette. I det hele tatt.

Det var rett og slett et program til å bli glad og rørt av. Og jeg blir glad av folk som får til å ta tak i sine utfordringer og gjøre det beste ut av dem på den måten som disse to damene gjør. Rett og slett.


"Sammentreff" er vel å ta i, det er den episoden du så nå som var grunnen til at tråden ble dratt opp igjen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 19:52   #308
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.315
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Er virkelig 59.000,- netto for to voksne "bra mye" penger?

Det er jo ikke lite. 59 K utbetalt totalt i måneden kan man leve veldig okei på.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 19:56   #309
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.552
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Nei, det er ikke lite, men det er ikke bra mye heller, er det?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 19:57   #310
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.315
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nei, det er ikke lite, men det er ikke bra mye heller, er det?

Jeg synes det er mye. 30 tusen etter skatt pr. mnd gir en fin årslønn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 19:58   #311
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

"Sammentreff" er vel å ta i, det er den episoden du så nå som var grunnen til at tråden ble dratt opp igjen.


Ja, det skjønte jeg.. Etter at jeg hadde skrevet det. Først så jeg bare første siden, og siste siden hvor det var snakk om de som var med i Teenage Boss. Hehehe...

Jeg mente for øvrig sammentreff som i at jeg oppdaget tråden først nå, og nettopp (dvs 5 min før jeg oppdaget tråden) var ferdig å se opptaket.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 19:58   #312
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.315
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Ja, det skjønte jeg. Jeg mente sammentreff som i at jeg oppdaget tråden først nå, og nettopp (dvs 5 min før jeg oppdaget tråden) var ferdig å se opptaket.

Åh.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 20:01   #313
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Åh.

Jeg skal da være den første til å innrømme at jeg ikke var så tydelig på det. Har for øvrig utbrodert det svaret litt mer, for jeg skjønte det ikke med gang nemlig. :kremt:

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 20:09   #314
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nei, det er ikke lite, men det er ikke bra mye heller, er det?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg synes det er mye. 30 tusen etter skatt pr. mnd gir en fin årslønn.

Enig med Maverick. Anta de tjener 30 000 tusen hver seg da, etter skatt (siden de har totalt 60 000 etter skatt). Og anta at de har 28% i skatt. Så tjener de hver seg 500 000,- i året, 1 mill totalt.

Det er jo ikke akkurat lite på en husholdning synes nå jeg.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 20:10   #315
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.315
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Enig med Maverick. Anta de tjener 30 000 tusen hver seg da, etter skatt. Og anta at de har 28% i skatt. Så tjener de hver seg 500 000,- i året, 1 mill totalt.

Det er jo ikke akkurat lite synes nå jeg.

Og i det øyeblikket de har 30 K utbetalt har de jo mer enn 28 % skatt også, I presume. Hvis de er arbeidstagere da, og ikke bare tar ut utbytte.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 20:13   #316
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Ja det er en hel haug med kryss og b-er som jeg forenklet bort

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 20:18   #317
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Det er jo en god inntekt, men "vasser i penger, så vi merker knapt om jentungen får 13 000 i måneden" er det jo ikke.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 20:21   #318
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.315
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er jo en god inntekt, men "vasser i penger, så vi merker knapt om jentungen får 13 000 i måneden" er det jo ikke.

Det kommer selvfølgelig da også an på hvor mange og hvor store faste utgifter de har. Er hus og bil nedbetalt, lissom?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 20:21   #319
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Det verste synes jeg vel egentlig at hun åpenbart ikke hadde noen formening eller forståelse av hvor mye penger hun egentlig fikk. Hun trodde liksom hun fikk 800,- hun, og hadde liksom ikke helt oversikten over alt dette ekstra som regnet ned over henne i måneden. (noe hun heller ikke hadde behøvd å ha, virket det som)

Også var hun jo egentlig knallflink når hun fikk et større budsjett å håndtere.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 20:22   #320
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det kommer selvfølgelig da også an på hvor mange og hvor store faste utgifter de har. Er hus og bil nedbetalt, lissom?

Som sagt, det var enten 39000 eller 36000 eller noe i den duren etter at faste utgifter var betalt hvis jeg oppfattet riktig
Også et romslig beløp i mine øyne.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
enslig mor, fattig, hellstrøm


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no