Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En enslig mor som sliter med økonomien

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-11, 13:47   #21
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Jeg så dette programmet. Det stemmer ikke at hun ikke har jobb. Hun jobber i kommunen men tjener lite, tipper kanskje vasking uten at det ble sagt. Vet ikke hvor dere har det fra at hun ikke jobber.

Og jeg tror ikke TV2 har noe med dette å gjøre, Hellstrøm er på TV3.


Sist redigert av Filifjonka : 18-11-11 kl 13:58.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 13:55   #22
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Å begynne å spekulere om en navngitt persons helse synes jeg ikke noe særlig om, selv om personen selv har stått frem. Helsa har vel så vidt jeg vet ikke vært sagt så mye om.




Jeg synes det er ufint rett og slett.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 13:56   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Jeg synes det er flott at Hellstrøm også tok på seg et slikt "oppdrag"; å lage god og sunn mat på strenge budsjetter. Men det blir fryktelig feil når det fremstilles slik, og særlig med den overskriften.

Total avsporing: Er det ikke slik at hvis man behovsprøver barnetrygden så koster administrasjonen av ordningen så mye at totalbeløpet for staten blir høyere enn å bare betale den ut til alle?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 13:57   #24
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det tenkte jeg også. Man får dobbel barnetrygd, barnebidrag og diverse andre bidrag/stønader når man er alene med barn og i tillegg til lønn, burde man ikke komme dårlig ut. Hvis hun er syk og ikke kan jobbe, har hun vel rett på attføring, sykepenger, sosialstønad, eller noe i den dur? Jeg sier ikke at hun har det fett, for det har hun nok ikke, men jeg personlig ville iallfall prøvd å få meg en jobb hvis jeg bare hadde 4000 å kjøpe mat for hver månded. Samtidig er det vel slik at man mister noen av stønadene da, så det er kanskje ikke så attraktivt å jobbe?


Ikke dobbel barnetrygd, men en ekstra.Stønader kan man vel få inntil 3 år etter bruddet om man jobber eller går på skole. Barnebidrag er det jo heller ikke sikkert hun får, det sto det vel ingenting om.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 13:59   #25
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Jeg spekulerer i vei, jeg, fordi jeg ikke synes dette henger helt på greip gitt at hun har jobb. Full jobb som renholder- hva tjener man da? Utbetalt 15-16000 i mnd, tipper jeg. Pluss dobbel barnetrygd for tre barn. Pluss barnebidrag for tre barn. Burde ikke det bli nok til at man kan leve greit av det? Hvis hun betaler 10.000 i husleie(lån) og 1500 for SFO + noen tusen til strøm og andre faste utgifter, burde hun da ha mer enn 4000 til mat?
Og så synes jeg ærlig talt at hun har har invitert til debatt, altså.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 14:04   #26
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Pluss dobbel barnetrygd for tre barn.

Nei, som det er påpekt ovenfor, ikke dobbel barnetrygd, en barnetrygd ekstra. Altså barnetrygd for fire barn, hvis alle er under 18 (jeg får ikke lest artikkelen).

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 14:11   #27
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

På NAV sine sider står det at man har rett til utvidet barnetrygd om man er alene med barn. Det står ingenting om at man bare får for det ene barnet. Dersom ikke far er i stand til å betale bidrag, får man vel bidraget dekket av NAV? (en minstesum, men likevel.)
Behovsprøvd barnetrygd? Gjerne for meg- jeg kunne sikkert klart meg uten. Samtidig ønsker jeg at det skal være strengere krav til mennesker som mottar forskjellig former for stønader. Et trangere nåløye, rett og slett. Gitt dagens situasjon beholder jeg heller de 970 kronene selv og gir dem til noen jeg mener er verdige trengende. Og det er vel faktisk omtrent den summen jeg gir i mnd i veldedighet. To fadderbarn + leger uten grenser.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 14:12   #28
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Utvidet barnetrygd betyr barnetrygd for et barn ekstra, rine.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 14:14   #29
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Å begynne å spekulere om en navngitt persons helse synes jeg ikke noe særlig om, selv om personen selv har stått frem. Helsa har vel så vidt jeg vet ikke vært sagt så mye om.



Og på generelt grunnlag, det er ikke alle av oss "som bare kan skaffe seg en jobb der de tjener mer". Hvor mange godt betalte jobber for ufaglærte, godt voksne kvinner med lite arbeidserfaring (fordi de har valgt og være hjemme i mange år) og som kanskje ikke har helse til tungt, fysisk arbeid tror dere egentlig at det finnes?

Selvfølgelig kan man si at de skulle jobbet mer i stedet for å være hjemme med barn, selvfølgelig kan man si at de skulle ha jogget mer og spist mindre vafler, så kanskje helsa hadde vært bedre, men hva gjør man når virkeligheten faktisk ble som den ble og pengene ikke strekker til?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 14:15   #30
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Man melder seg på Hellstrøm ordner opp, tydeligvis!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 14:15   #31
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Utvidet barnetrygd betyr for ett barn mer enn man har, ja. Det er mange som misforstår det. Altså blir det bare dobbelt hvis man har ett barn.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 14:17   #32
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

På NAV sine sider står det at man har rett til utvidet barnetrygd om man er alene med barn. Det står ingenting om at man bare får for det ene barnet.

Utvidet barnetrygd = barnetrygd for ett barn mer enn man faktisk forsørger. Jeg får f.eks. for tre barn fordi jeg forsørger to barn; hun det er snakk om her får for fire barn.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 14:18   #33
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

OK. Men har jeg rett i at man får barnebidrag fra staten dersom far er ikke-eksisterende eller ikke betalingsdyktig? Hvor mye er minstesatsen på der da. Pr.barn?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 14:19   #34
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg så dette programmet. Det stemmer ikke at hun ikke har jobb. Hun jobber i kommunen men tjener lite, tipper kanskje vasking uten at det ble sagt. Vet ikke hvor dere har det fra at hun ikke jobber.

Nei, det lurte jeg også på. Det illustrerer vel godt hvordan kommentarene i nettavisene oppstår også. Fordi det står i teksten at hun jobber frivillig for Frelsesarmeen i jula, så tar alle det for gitt at hun ikke har noen annen jobb. Nice.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 14:19   #35
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Jeg syns artikkelen var stygg, jeg. Damen burde kanskje ikke akkurat beskyttet mot seg selv, men overskriften sammen med sitatene er jo helt overlagt satt sammen for at hun skal fremstå helt dust.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 14:20   #36
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg spekulerer i vei, jeg, fordi jeg ikke synes dette henger helt på greip gitt at hun har jobb. Full jobb som renholder- hva tjener man da? Utbetalt 15-16000 i mnd, tipper jeg. Pluss dobbel barnetrygd for tre barn. Pluss barnebidrag for tre barn. Burde ikke det bli nok til at man kan leve greit av det? Hvis hun betaler 10.000 i husleie(lån) og 1500 for SFO + noen tusen til strøm og andre faste utgifter, burde hun da ha mer enn 4000 til mat?
Og så synes jeg ærlig talt at hun har har invitert til debatt, altså.

Mener du virkelig at hun har invitert til debatt om seg og sin økonomi/livssituasjon?

Saken kan fint brukes til å diskutere ting på et generelt grunnlag, men å diskutere en persons personlige anliggende bare fordi vedkommende har deltatt i et tv-program synes jeg er uverdig og noe man skal holde seg for god for.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 14:24   #37
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

OK. Men har jeg rett i at man får barnebidrag fra staten dersom far er ikke-eksisterende eller ikke betalingsdyktig? Hvor mye er minstesatsen på der da. Pr.barn?

Minstesatsen er 0. Hvis man tjener veldig lite (mindre enn noen fast jobb vil gi) er den ca. 1350.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 14:26   #38
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg syns artikkelen var stygg, jeg. Damen burde kanskje ikke akkurat beskyttet mot seg selv, men overskriften sammen med sitatene er jo helt overlagt satt sammen for at hun skal fremstå helt dust.

Enig. De kunne heller ha laget en artikkel om å spise sunn mat på lavbudsjett.

Men så klart, det selger jo ikke like bra.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 14:27   #39
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.



Og på generelt grunnlag, det er ikke alle av oss "som bare kan skaffe seg en jobb der de tjener mer". Hvor mange godt betalte jobber for ufaglærte, godt voksne kvinner med lite arbeidserfaring (fordi de har valgt og være hjemme i mange år) og som kanskje ikke har helse til tungt, fysisk arbeid tror dere egentlig at det finnes?

Også et veldig godt poeng. Det er den laveste skalaen på arbeidsmarkedet å velge fra. Ufaglært arbeid er virkelig så lite verdsatt. Og egentlig uten grunn siden vi ikke hadde greid oss uten for eksempel barnehageassistenter, renholdere og hjemmehjelpere i samfunnet. Det er ofte snakk om årslønner under 250000 for full stilling. Klart det er tøft å brødfø en familie med så små midler over mange år og i uoverskuelig fremtid.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 14:39   #40
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Ufaglært arbeid burde vært bedre betalt, ja. Det bør skille mer enn en tuselapp i mnd mellom lønn og trygd.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
enslig mor, fattig, hellstrøm

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no