Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

SE Xperia-tråden

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-11, 15:19   #581
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.565
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Holder fingeren litt lenge på stedet du har tenkt å skrive, og endrer innstillingene.

Så enkelt at selv en Drage kunne det - før hun mistet/ble frastjålet telefonen sin.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 15:23   #582
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Diva elsker Dragen.

  Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 09:45   #583
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Min bruker mye mindre batteri når jeg slår av all datatrafikk i mobilt nettverk. Det er eneste måten jeg får til å logge ut helt fra alt annet på. Du kan ringe som vanlig og motta sms o.l., men slipper det evige pålogget-problemet.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 01:29   #584
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg har hatt endel problemer med min(e) X10 mini, og har nå gjort en snedig oppdagelse...

Jeg kjøpte telefonen i fjor sommer, og min datter fikk en likedan. Jeg fikk fort problemer med min, mens hun ikke hadde noe problemer.

Problemene besto av litt forskjellig, men i all hovedsak så tok den tidvis ikke inn sms/mms. Spesielt sms som gikk over en mld i størrelse. Den brøt samtaler i tide og utide, og jeg opplevde også at den restartet av seg selv, og dermed krevde passord for å være tilgjengelig igjen. Utrolig irriterende å oppdage utpå dagen at telefonen er av, og har vært det lenge...

Jeg sendte inn min til service uten at de fant noe feil på den, og etter tredje gang så fikk jeg ny telefon.

Til min store fortvilelse og forundring så gikk det ikke lang tid før problemene meldte seg også på denne. Sms funket, men til stadighet så brøt den samtaler og restarter av seg selv. Irriterende, men jeg gadd ikke tenke på å sende den inn igjen, for det tar så lang tid, og jeg har peilet meg ut en ny telefon som jeg skal ha, bare den blir lansert.

Vel, for noen uker siden så mistet jeg plutselig mye av det som lå på minnekortet mitt. All musikk var blant annet borte. Dette var det minnekortet som var med den første telefonen min.
Jeg tenkte ikke mer over dette, annet enn at det var irriterende, men et minnekort er en sårbar liten sak, så ting kan jo skje. Lastet alle bilder over til pc, og glemte i grunn hele kortet.

Helt til kortet plutselig streiket helt. Fikk beskjed i telefonen om at kortet var ødelagt, og jeg hadde ikke tilgang til noe innpå det.

Kjøpte meg da et nytt minnekort, og håper at jeg kan få ut noe av det gamle via pc når mannen kommer hjem.

Men, det viktigste her er at jeg ikke har opplevd et eneste problem med telefonen etter at jeg skiftet det kortet! Ikke brutt en eneste samtale, og ikke restartet seg en eneste gang. Det har gått en uke nå, så nå våger jeg faktisk å tro at alle problemene lå i kortet.

Kortet skal jo ikke påvirke telefonen sånn sett, for telefonen skal fungere uten kort. men, jeg vil tro at siden det var feil i kortet, så lå telefonen og jobbet opp mot dette, og dermed gikk det i lås for den til tider.

Jeg skal ikke garantere at dette er tilfelle, og om så er så skal jeg heller ikke si at et bytte av minnekort er løsningen for alle som sliter, men det kan kanskje være verdt et forsøk.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 10:53   #585
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg var veldig fornøyd helt til jeg oppdaterte programvaren.
Nå har jeg ny telefon for å si det sånn.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 11:18   #586
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg gikk fra SE Xperia X10 til SE Xperia Arc. Ikke mye forskjell på mange måter, og likevel så uendelig stor forskjell så langt.
Og jeg har bestemt meg for at denne telefonen skal jeg være fornøyd med. Basta. (Tror aldri jeg har betalt så mye for en tlf før heller, X10 var fra jobben.)

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 12:04   #587
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Noen som har Xperia Neo? Den skal visst bla.a ha et bra kamera...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 12:44   #588
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg har bestemt meg for å gi opp Xperia og gå over til iPhone. :sviker: Den slår seg av i hytt og gevær, har problemer med å lade, jeg får ikke oppdatere operativsystemet eller hvadetnåer, og den er sirupstreg.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no