Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Niobes hustråd

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-23, 12:58   #1
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Niobes hustråd

Vi har kjøpt nytt hus! Vi flytter til høsten, og før det skal vi også selge et hus. Det kommer til å være flere ting jeg lurer på, så jeg lager meg en tråd.

Først og fremst: I det nye huset er det garderober med speil-skyvedører i alle tenkelige og utenkelige rom. Jeg er ikke fan av speildører. Jeg har googlet, og de skal kunne males eller tapetseres, f eks. Er det noen som har gjort dette, med greit resultat?

Og innredningen i disse skapene var litt tilfeldig og så som så. Jeg liker ikke sånne tråd-skuffer. Er det noen som har fantastisk innredning i sånn garderobe å anbefale? Vi har hatt Pax-garderober fra Ikea alle de tre andre stedene vi har bodd. Jeg er veldig glad i dem…

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-23, 13:01   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niobes hustråd

Og bare av nysgjerrighet: Jeg får endelig det moderne kjøkkenet jeg alltid har drømt om! Og der er det to stekeovner. Det står noe om kombi-micro og kombi-damp (?) i salgsopgaven. Er det noen som kjenner dem igjen, og kan fortelle meg hva slags spennende ting de kan brukes til? De er fra Siemens.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_2178.jpg (8,8 KB, 366 visninger)
__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-23, 13:06   #3
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niobes hustråd

Så gøy! Gratulerer. Jeg har kombi-damp og kombi-micro på mitt kjøkken. Kombi-damp er vanlig stekeovn, med dampfunksjon i tillegg, og kombi-micro er en "vanlig" stekeovn, med mindre volum enn standard stekeovn, med microfunksjon i tillegg. Veldig digg å ha to stekeovner, spesielt når man baker.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-23, 13:13   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niobes hustråd

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Så gøy! Gratulerer. Jeg har kombi-damp og kombi-micro på mitt kjøkken. Kombi-damp er vanlig stekeovn, med dampfunksjon i tillegg, og kombi-micro er en "vanlig" stekeovn, med mindre volum enn standard stekeovn, med microfunksjon i tillegg. Veldig digg å ha to stekeovner, spesielt når man baker.

Takk! Hva er fordelen med dampfunksjon? Hva brukes den til? Steker begge ovnene «helt likt?»

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-23, 13:32   #5
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Niobes hustråd

Gratulerer - og lykke til!
Jeg har aldri malt eller tapetsert speildører, men tenker at god grunning nok er trikset for å få det pent.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-23, 14:13   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Niobes hustråd

Gratulerer, så stas! Og - jeg er spent på hvor dere flytter? Samme område?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-23, 14:22   #7
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niobes hustråd

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Gratulerer - og lykke til!
Jeg har aldri malt eller tapetsert speildører, men tenker at god grunning nok er trikset for å få det pent.

Ja, det stod at man burde bruke heftgrunn om man tapetserte også. Men nå lurer jeg på om selvklebende folie hadde vært lettere og bedre?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-23, 14:23   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niobes hustråd

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Gratulerer, så stas! Og - jeg er spent på hvor dere flytter? Samme område?

Takk! Inn til sentrum. Mindre hus, mer sentralt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-23, 14:42   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niobes hustråd

Dampovn er en vanlig stekeovn, men med et "hull" til vann i bunnen. I praksis så tror jeg det er ganske likt som å sette inn en form med varmt vann nederst i ovnen.

Det er fantastisk til bakst. Det gjør at det tar litt tid før skorpen hardner, sånn at baksten rekker å heve mer for skorpen stopper mer heving. Gir voldsomt luftig bakst!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-23, 15:09   #10
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niobes hustråd

Jeg har tapetsert speildører. Brukte Jotun superheft som grunning. Det er en god del år siden og det ser like fint ut nå.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-23, 17:21   #11
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niobes hustråd

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Takk! Hva er fordelen med dampfunksjon? Hva brukes den til? Steker begge ovnene «helt likt?»

De steker så godt som likt. Den minste (den med micro) må stilles på fem grader lavere enn den andre, tror det har med at selve volumet i ovnen er mindre. Men begge to fungerer helt ypperlig som stekeovn.

Dampdelen har Polyanna forklart, helt genialt til bakst.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-23, 17:52   #12
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Niobes hustråd

Gratulerer med nytt hus! Så spennende!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-23, 18:13   #13
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niobes hustråd

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Dampovn er en vanlig stekeovn, men med et "hull" til vann i bunnen. I praksis så tror jeg det er ganske likt som å sette inn en form med varmt vann nederst i ovnen.

Det er fantastisk til bakst. Det gjør at det tar litt tid før skorpen hardner, sånn at baksten rekker å heve mer for skorpen stopper mer heving. Gir voldsomt luftig bakst!

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

De steker så godt som likt. Den minste (den med micro) må stilles på fem grader lavere enn den andre, tror det har med at selve volumet i ovnen er mindre. Men begge to fungerer helt ypperlig som stekeovn.

Dampdelen har Polyanna forklart, helt genialt til bakst.

Det høres jo fabelaktig ut! Jeg gleder meg til å teste!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-23, 18:13   #14
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niobes hustråd

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg har tapetsert speildører. Brukte Jotun superheft som grunning. Det er en god del år siden og det ser like fint ut nå.

Takk for svar! Det høres jo lovende ut!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-23, 18:15   #15
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niobes hustråd

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Gratulerer med nytt hus! Så spennende!

Takk! Det er veldig spennende, ja. Vi har bodd på samme sted i 14 år nå, og det kjennes for lenge ut. Jeg har hatt lyst til å flytte mer sentralt i flere år, men det har tatt tid å få mannen min ombord.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-23, 19:03   #16
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Niobes hustråd

Jeg bruker min damp ovn til sous vide, grønnsaker al dente, poteter, og ris feks.

På stekeovnen min har jeg dampfunksjon som fungerer slik Polyanna beskriver, men det er helt anderledes, det er varme med litt damp i tillegg, ikke tilberedning med damp.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-23, 22:05   #17
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niobes hustråd

Gratulerer med nytt hus!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-23, 22:09   #18
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Niobes hustråd

Wow, stilig kjøkken. Gratulerer med nytt hus. Spennende. Og sikkert litt slitsomt å tømme gammelt hus, og å selge det. Lykke til.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-23, 22:48   #19
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Niobes hustråd

Gratulerer med nytt hus. Flytting er spennende og strevsomt og gøy.

Ad speilskapdører, jeg har en eneste sånn, på gjesterommet, men det er bare 28 cm bred og helt i høyden. Var det over alt hadde jeg nok klikka. Med kun en er det genialt de få gangene jeg vil se meg i en eller annen habitt.
Ad tråskuffer, jeg fikk mine (forrige forrige bolig) veldig mye mer praktiske ved å tilpasse papplater i bånn på alle skuffene. Det løste trådkurvhelvete den gangen. Det kan funke til du har skiftet dem ut.

Takk til Polyanna for info om det med dampovn, baking og heving. Det skal jeg teste en dag jeg orker å bake igjen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-23, 23:06   #20
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niobes hustråd

Tusen takk, alle sammen! Vi veksler mellom å glede oss, og bli litt overveldet av alt som må gjøres. Huskjøpet gikk mye fortere enn vi hadde trodd, og med litt kortere overtakelse enn vi kunne ønsket oss. Så det er jammen bra at vi hadde lite planer for sommeren!

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Ad speilskapdører, jeg har en eneste sånn, på gjesterommet, men det er bare 28 cm bred og helt i høyden. Var det over alt hadde jeg nok klikka. Med kun en er det genialt de få gangene jeg vil se meg i en eller annen habitt.
Ad tråskuffer, jeg fikk mine (forrige forrige bolig) veldig mye mer praktiske ved å tilpasse papplater i bånn på alle skuffene. Det løste trådkurvhelvete den gangen. Det kan funke til du har skiftet dem ut.

Alle soverommene har en hel vegg som er speildører. Det er mye, hvorfor vil man se alt rotet to ganger, og hver eneste bevegelse man gjør?! I tillegg er det en varm tint i dem, så alt ser litt gyllent ut. Det er også to speildører i gjestegarderobe i inngangen, men der går man bare fort forbi, liksom. De er sikkert praktiske å ha.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no