Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Tenker du miljø når du har lyst til å bytte mobil?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-13, 23:54   #21
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Tenker du miljø når du har lyst til å bytte mobil?

Jeg har aldri lyst til å bytte mobil. Det er ikke noe jeg tenker på engang, før jeg virkelig må bytte, fordi telefonen er helt død.

Jeg tenker miljø i nesten alt.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 08:42   #22
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tenker du miljø når du har lyst til å bytte mobil?

Snupsen har arvet min gamle iPhone, og jeg byttet FORDI hun trengte og skulle arve. Ellers ville vi ha kjøpt en til henne. Bortsett fra denne gangen pleier jeg å bytte når mobilen er ødelagt eller ikke lenger fungerer til det jeg trenger den til.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 08:53   #23
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenker du miljø når du har lyst til å bytte mobil?

Ja. Jeg bytter ikke mobil hver gang vi får tilbud om det på jobben. (Hvert halvannet år.) Men jeg kommer til å bytte til jul, siden telefonen min synger på siste verset nå.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 09:05   #24
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenker du miljø når du har lyst til å bytte mobil?

Jeg bytter ikke mobil for å bytte mobil nei - men jeg bytter de gangene mobilen min slutter å virke helt eller begynner å skape seg veldig.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 09:38   #25
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenker du miljø når du har lyst til å bytte mobil?

Jeg orker ikke bytte mobil så ofte, det er så stress med kontakter og alskens. :gammel:
Dermed bytter jeg ikke før jeg må, og det er når den gamle ikke virker.
Nå har jeg faktisk hatt iPhone4-en min i 2,5 år, og den henger sammen enda. Det var en stund i fjor at jeg trodde den var død, men den har altså overlevd.
Mannen slet ut en HTC i året før han fikk iPhone5 - den har han faktisk ikke klart å ta knekken på enda. Bortsett fra skjermen som fikk seg en smekk, men den er jo bare bytte. (Det er visstnok _bare_ å bytte på 5-eren.)

Det er jo bare tull og tøys å bytte fordi det er kommet noe bedre, det var slik jeg gjorde for hundrede år siden da jeg byttet ut min første telefon med en som kunne sende SMS. Det var tider det!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 09:41   #26
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenker du miljø når du har lyst til å bytte mobil?

Ja, jeg tenker miljø og bytter bare når jeg må. Vi begrenser også kjøp av andre elektroniske dingser. Jeg har en iPad gjennom jobb som kan brukes privat (som ungene også kan låne), mannen har en Kindle og ungene har en PC på deling. Ellers har vi ingen dingser, men bruker mer enn nok tid foran skjermer.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 11:22   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenker du miljø når du har lyst til å bytte mobil?

Jeg bytter ikke før den jeg har ikke virker lenger, men jeg sliter hardt på telefoner, så det tar gjerne ikke så lang tid.

Telefonen jeg har nå har jeg gaffet sammen, glasset har knust og baksiden er egentlig bare glassplintrer, men det går fortsatt an å bruke den, lissom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 11:56   #28
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tenker du miljø når du har lyst til å bytte mobil?

Miljø er nok ikke hovedfokus i dette tilfellet nei.

Det er ren og skjær latskap som har gjort at min forrige telefon gikk i arv til poden. Den knuste i glasset (på baksiden) og det fikk jeg aldri fikset før mannen min ga meg ny telefon i gave. Et deksel bak og telefonen er så god som noen, ergo fin å la gå i arv - langt heller enn å skulle kjøpe flunk ny, uansett type/pris.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 12:41   #29
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tenker du miljø når du har lyst til å bytte mobil?

Jeg får ny telefon når den gamle er ødelagt. Det har skjedd fire ganger på 13 år.
Mulig Nokia 6310i aldri døde, men jobben gikk over til smarttelefoner. Jeg er miljøbevisst!

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no