Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hva slags telefon har du?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Hva slags telefon har du?
Jeg har iPhone og er fonøyd 84 56,00%
Jeg har iPhone og er misfornøyd 3 2,00%
Jeg har Android og er fornøyd 56 37,33%
Jeg har Android og er misfornøyd 2 1,33%
Jeg har annen type telefon og er fornøyd 4 2,67%
Jeg har annen type telefon og er misfornøyd 1 0,67%
Deltakere: 150. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-13, 08:20   #21
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva slags telefon har du?

Har iphone5, byttet fra Samsung Galaxy s2, har egentlig ingen sterke preferanser mot verken ene eller andre. Begge funker bra til mitt bruk.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 08:20   #22
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags telefon har du?

Jeg har ikke tenkt å bytte fra iPhone, har nå iPhone 5, og nå som jeg har hørt om hvordan den nye iPhone 5s er, så angrer jeg nesten på at jeg ikke ventet på den.

Jeg ville definitivt kjøpt den nyeste modellen nå, ikke kun pga telefonen, men også siden mobilnettet og tjenestene stadig vekk utvikler seg, og med en gammel telefon (og så fort som teknologien utvikler seg er faktisk to år gammel) så vil du ikke få utnyttet teknologien maksimalt. Om få måneder rulles det nye 4G-nettet ut og da ville jeg hatt den nyeste modellen.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 08:22   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags telefon har du?

Jeg er veldig fornøyd med iphone, men nå har jeg 5'ern. Den har merkbart dårligere dekning/signalmottak.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 08:23   #24
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Hva slags telefon har du?

Har en tre år gammel HTC og er veldig fornøyd. Har aldri vært noe tull, samt at den dekker mine behov.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 08:26   #25
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags telefon har du?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er veldig fornøyd med iphone, men nå har jeg 5'ern. Den har merkbart dårligere dekning/signalmottak.

Utfordringen med smarttelefonene er at de egentlig er datamaskiner med mulighet for å ringe med.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 08:31   #26
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.339
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Hva slags telefon har du?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Har Samsung Galaxy SIII og er strålende fornøyd. Har hatt den i et år. Veldig fornøyd med bildekvaliteten på den.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 09:01   #27
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags telefon har du?

Har Android og er veldig fornøyd med det - for tiden på en Samsung Galaxy S4. Den er stor, men ikke større enn at det fint går an å glemme at man har den i baklomma når man setter seg.

(Men jeg ønsker meg iPhone 5 bare fordi det går an å få kult LEGO-cover til den. :uhelbredelig: )

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 09:03   #28
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags telefon har du?

Jeg har Samsung Galaxy S2, og den er jeg strålende fornøyd med.

Den synger dog på siste verset nå, har begynt å mislike å snakke med folk og slikt, legger gjerne på midt i en samtale, og den må bootes ganske ofte nå, så det spørs om den ikke blir byttet ut med en S4 ganske snart.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 10:14   #29
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags telefon har du?

iP5

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 10:21   #30
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags telefon har du?

Nokia et eller annet fra 2003 og er strålende fornøyd. Jeg kan ringe, sende meldinger, ta tiden, sette på alarm, miste den i bakken tusenvis av ganger og miste den i oppvaskvannet og reise på tur en uke uten lader.

Gruer meg til den tar kvelden.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 11:02   #31
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags telefon har du?

Har s4 og er svært fornøyd. Ungene har 5'er iphone og de er også svært fornøyd.
Jeg bruker telefonen i jobb, de bruker den som spillmaskin og chattedevice.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 11:19   #32
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags telefon har du?

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

(Men jeg ønsker meg iPhone 5 bare fordi det går an å få kult LEGO-cover til den. :uhelbredelig: )

Det finnes til S4 også!
http://www.ebay.com/sch/i.html?_trks...at=0&_from=R40

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 14:33   #33
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags telefon har du?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg har Samsung Galaxy S2, og den er jeg strålende fornøyd med.

Den synger dog på siste verset nå, har begynt å mislike å snakke med folk og slikt, legger gjerne på midt i en samtale, og den må bootes ganske ofte nå, så det spørs om den ikke blir byttet ut med en S4 ganske snart.

Jeg har samme telefon og har hatt den i nesten to år. Den synger også på siste verset. Jeg kommer til å bytte i en S4.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 14:38   #34
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags telefon har du?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Holder meg til iPhone og vil ikke ha noe annet.

Enig. Har 4s selv.

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 17:50   #35
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags telefon har du?

iPhone 5. Etter mange år med Sony gikk jeg over til iPhone. Jeg savner dog kameraet på den siste Sony tlf. min, det tok fantastiske bilder.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 18:18   #36
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags telefon har du?

Som du vet så er jeg helt strålende fornøyd med min Samsung Galaxy s3

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 18:28   #37
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.340
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags telefon har du?

Jeg har iPhone 4s og er kjempefornøyd.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 18:42   #38
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags telefon har du?

Jeg har Samsung galaxy s2, jeg er strålend fornøyd.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 21:05   #39
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Hva slags telefon har du?

Jeg har iPhone 5 og er veldig fornøyd med den

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 21:49   #40
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags telefon har du?

Har HTC One og er veldig fornøyd. Hadde HTC Desire før og var fornøyd med den når den var ny også. Ikke opplevd noe trøbbel med android-foner.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no