Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Vil jeg ha iPhone eller fortsette med Android mobil?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-13, 17:12   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Vil jeg ha iPhone eller fortsette med Android mobil?

Ja, jeg får spørre Internettet om hva jeg vil ha

Jeg har idag en HTC Desire Z som jeg har tviholdt på altfor lenge, fordi jeg eeelsker Qwerty-tastaturet Men nå krangler den såpass at jeg må ha ny Og siden ingen merker fører slike tastaturmobiler her til lands, så må jeg ta til takke med noe annet...

Så hva vil jeg ha? Iphone eller ny Android? Tips om modeller tas imot med takk. Har vært fornøyd med HTC. Hvilken Iphone burde jeg evt gå for?

Jeg bruker ikke mobilen til så mye avanserte greier; the usual stuff, Google kalender (det funker vel ikke på Iphone?), musikk, tar bilder og videosnutter, men ser ikke så mye film/video da bruker jeg heller andre ting. Har Macbook, og det dukker nok opp en Ipad i husstanden om litt.

Jeg synes forøvrig prisen er høy på en Iphone med mitt bruk, men skal ikke la det være avgjørende.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-13, 17:25   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil jeg ha IPhone eller fortsette med Android mobil?

Jeg stilte omtrent samme spørsmål for kun kort tid siden Jeg hadde en htc sensation, og valget sto hovedsaklig mellom iphone 5 og htc one, selv om jeg snuste på bla nokia også. Jeg hadde iphone 3GS en gang i tiden, men har hatt htc etter det.

Jeg valgte htc One, og er ihvertfall innmari veldig ordentlig fornøyd med den! Jeg trodde jeg bare kom til å få en raskere (og helere ) versjon av sensation, men den fungerer på en annen måte, ting funker, og er mer intuitive. Det var superenkelt å overføre alt innholdet på den gamle enheten til den nye, inkl meldinger.

Dog vet jeg ikke hvor fornøyd jeg hadde vært med iphone. Startterskelen hadde vært høyere ihvertfall.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-13, 18:07   #3
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Vil jeg ha IPhone eller fortsette med Android mobil?

Du vil gå over til Iphone Jeg hadde en HTC Desire S, som jeg elsket men etter et par år begynte den å krangle. Etter mange om og men endte jeg opp med Iphone og er veldig fornøyd. Jeg har aldri hatt noe sterkt ønske om Iphone men må si jeg er positivt overrasket.

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-13, 18:23   #4
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Vil jeg ha IPhone eller fortsette med Android mobil?

Jeg har da Google kalender på min Iphone 4? Lagt til både mine kalendre, mannen sine og jobbkalendre. Mulig den oppfører jeg annerledes på andre telefoner, men det vet jeg ikke. Kan i grunnen ikke huske at det var annerledes på Android....
Jeg er kjempe fornøyd med min iphone kjøpt i mars. Angrer ikke et sekund. Det tok litt tid og jeg angret et par ganger, mest fordi noen ting er låst i iphone, mens jeg kunne endre det på ZTE. Nå husker jeg ikke hva det var så veldig viktig var det nok ikke. Jeg har lagt til 4 mailkontoer og det fungerer finfint. Jeg bruker den til å spille musikk med, surfe selvfølgelig og mye mye annet. Det eneste negative er at den er totalt håpløs i områder hvor det er dårlig dekning (som her....). Likevel vil jeg ikke bytte den for alt i verden.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-13, 18:43   #5
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil jeg ha IPhone eller fortsette med Android mobil?

Jeg gikk fra desire til Samsung s 3. Fantastisk. Du går ikke glipp av noe ved å droppe iphone. Siden du allerede kan Android, hvorfor utsette seg for noe ukjent?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-13, 20:30   #6
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vil jeg ha IPhone eller fortsette med Android mobil?

Nå kommer det nye iphoner i kveld

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-13, 20:35   #7
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil jeg ha IPhone eller fortsette med Android mobil?

Jeg valgte Android-telefon i ca samme prisklasse som iPhone da jeg sto overfor samme dilemma i sommer, og angrer absolutt ikke. Da gikk jeg fra iPhone, som jeg ikke savner i det hele tatt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-13, 20:40   #8
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vil jeg ha IPhone eller fortsette med Android mobil?

http://www.itavisen.no/nyheter/dette...-i-kveld-99490

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no