Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Apper til jente 3 år, samt engelskapp til 8-åring

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-13, 21:56   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Apper til jente 3 år, samt engelskapp til 8-åring

Ja, dette har det sikkert vært mange tråder om.

Jeg sliter med å finne gode apper/spill til treåringen, og nå skal vi snart på ferie og jeg har lyst til å finne noen. Hun liker for eksempel den appen hvor man perler. Jeg ser for meg at kakepynting og slikt også er morsomt for henne, samt gjerne mer spilltype, men ikke for vanskelig å lære, for hun er ikke særlig mottagelig for instruks .

I tillegg kunne jeg tenkt meg noe som gjorde at 8-åringen fikk litt input i engelsk, han trenger mer trening i å gjenkjenne engelske ord og bruke disse.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 22:08   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apper til jente 3 år, samt engelskapp til 8-åring

Henger her for å se om noen har forslag til engelsk-app for 8-åringer.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 22:24   #3
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Apper til jente 3 år, samt engelskapp til 8-åring

Vår treåring liker Lego 4 + og Duplo app med en kanin på (android).

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 11:50   #4
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Apper til jente 3 år, samt engelskapp til 8-åring

Vi har en app fra LinguPinguin med spansk og engelsk. De har flere varianter, men ikke med norsk. Den er ganske enkel, med bilder man trykker på og så kan man høre ordet på det språket man har valgt. Ingen setninger altså. Og så er det en quiz, der man får høre et ord, og skal velge et av fire bilder man blir vist. Jeg vet ikke om det er for enkelt for en åtteåring.

Ellers er jeg og sønnen på fire veldig glad i Pippis Villa Villekulla. Der kan man gå rundt i huset og gjøre mye rart. Bake kaker og pannekaker er veldig gøy. Og så skal Annika, Tommy og Pippi spise dem. De liker forskjellige ting, så man kan bruke mye tid på å finne ut hvem som liker hva. Og så kan man ta på dem forskjellige klær. Og mye annet. Vil tro det kan være gøy for treåringen.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-13, 09:59   #5
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Apper til jente 3 år, samt engelskapp til 8-åring

Vi har masse puslespill apper, de liker min fireåring. Han fikser ikke så mye spilling, Josefine er for vanskelig f eks. Men vi lastet ned Albert Åberg og der får han til litt. Syng og Lær med Sofie har også vært populært.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-13, 10:56   #6
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apper til jente 3 år, samt engelskapp til 8-åring

Www.moava.org har mange oppgaver på engelsk, i forskjellige nivå. Der er også de andre fagene.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-13, 11:08   #7
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Apper til jente 3 år, samt engelskapp til 8-åring

Toca hair saloon. Morsom frisørapp.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-13, 11:14   #8
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Apper til jente 3 år, samt engelskapp til 8-åring

Angelinas verden.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no