Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken telefon? Android? Windows?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-13, 23:03   #1
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Hvilken telefon? Android? Windows?

Mannen min har mistet telefonen sin i do. ( )

Han ba meg spørre internettet mitt hvilken telefon han skulle ha. Han har iPhone nå, men vil ikke ha ny - han vil ha Android eller Windows sier han.

Så - hva er bra? Pris er ikke så viktig.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 23:10   #2
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken telefon? Android? Windows?

Jeg har Android, og kommer ikke til å velge noe annet. Har ikke kjennskap til Windows på telefon, men vet at det er noe mindre utvalg av apper og slikt enn hos Android og Apple.

Jeg har Samsung S3, og anbefaler Samsung på det varmeste.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 23:13   #3
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken telefon? Android? Windows?

Windows! Nokia Lumia 920, 925 eller den nye 1020 som kommer i oktober, hvis det ikke blir for lenge å vente.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 23:17   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken telefon? Android? Windows?

Han kan nok ikke vente til oktober, hans telefon er død. Han ukependler, og har ikke noen annen alarm - så han var litt bekymret over at han kanskje ikke klarte å stå opp i morgen. Blir nok ny telefon i morgen.

Samsung og Nokia er notert. Hvordan er det med Windows-apper for tiden? Han bruker ikke telefonen til så mye. Ringe/SMS, høre på podcasts og spille football-manager, det er vel omtrent alt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-13, 08:01   #5
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken telefon? Android? Windows?

Det kommer jo stadig flere apper for Windows Phone, men er jo såklart litt etterslep når de kom såpass sent inn på mobilsiden. Jeg har mer enn nok til mitt bruk. Hvis han har apper han er helt avhengige av ville jeg sjekket om de finnes for det OSet (Windows Phone 8) før han bestemmer seg.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no