Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Fra iPhone til Samsung?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-13, 13:08   #1
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fra iPhone til Samsung?

Jeg har hatt iPhone i mange, mange år nå. Nå vurderer jeg en Samsung. Vil jeg angre? Vennligst begrunn svarene.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 13:42   #2
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fra iPhone til Samsung?

Jeg har Samsung. Sønnen min har Iphone. Herregud for noe herk. Hvorfor er det bare en knapp? Den er ikke noe logisk. Nei jeg tror ikke du vil angre.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 13:49   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra iPhone til Samsung?

Ja, du vil angre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 13:55   #4
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fra iPhone til Samsung?

Ja, jeg tror du vil angre. BTDT i en snau uke før jeg kapitulerte tilbake til eplefon! Hvorfor? Samsung ekke så eksotisk, spennende og fancy som man kanskje tror når man sitter der og har en idé om at man vil fornye seg.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 14:20   #5
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fra iPhone til Samsung?

Du vil ikke angre. Jeg har hatt iPhone i flere år, og er nå helfrelst Samsung-eier. Jeg går ikke tilbake.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 18:01   #6
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fra iPhone til Samsung?

Jeg hadde diverse samsunger i mange, mange år. Tenkte at jeg aldri i livet kom til å bytte til iPhone. Men så fikk jeg plutselig en, og da måtte jeg nesten gi den en sjanse. Jeg kommer nok aldri til å bytte til samsung igjen.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 18:23   #7
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.873
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fra iPhone til Samsung?

Jeg liker Samsung og tror ikke du vil angre. Mannen har Iphone og jeg synes ikke den er like bra som min i allefall, og han er på vei til å innrømme det samme (sitter litt langt inne hos ham av en eller annen grunn).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 18:26   #8
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fra iPhone til Samsung?

Jeg ville angret.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 18:31   #9
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fra iPhone til Samsung?

Ikke angret, har prøvd begge. Samsung er mer logisk.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 18:53   #10
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Fra iPhone til Samsung?

Vel, jeg angrer som en hund på at jeg byttet andre veien. Faktisk har jeg en splitter ny iPhone (fikk ny etter to uker ettersom jeg bare hørte spraking og robotstemmer under samtalene) liggende i skuffa, som jeg rett og slett ikke orker å ta i bruk. Så nei, jeg tror ikke du kommer til å angre. Jeg synes iPhone er ufattelig enkel, for enkel. Det er ikke noe spennende ved den.

Det jeg er minst fornøyd med ved iPhonen (en iPhone 5, btw) er uansett at å surfe på nett med den er rimelig håpløst. Om jeg er i områder der det bare er Edge, tar det evigheter å laste sidene, noe som ikke er noe problem med Samsungen. Jeg kan heller ikke surfe på det trådløse nettet når jeg er 2. etg. i huset (routeren står i 1. etg) ettersom telefonen rett og slett mister kontakten ca. midt i trappa opp til 2. etg. Det er heller ikke noe problem med Samsungen. Jeg savner også noe så simpelt som å kunne laste ned "Se hvem som ringer"-app. Jeg får mange merkelige telefoner ifm. jobben min, og det er gull å se hvem som egentlig ringer om det kommer samtale fra ukjent nummer.

Ikke iPhone på meg flere ganger, i alle fall.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 19:19   #11
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fra iPhone til Samsung?

Kan man ikke ha "se hvem som ringer" app? Må være en feil?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 19:38   #12
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fra iPhone til Samsung?

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Kan man ikke ha "se hvem som ringer" app? Må være en feil?

Nei, Apple har en begrensning som gjør at utviklerne ikke får hente informasjonen som trengs for å slå opp nummeret. Det er en av de mest geniale appene jeg har på samsungen min.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 19:42   #13
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fra iPhone til Samsung?

Det ble, noe spontant, Samsung Galaxy S4 Active på meg i dag. Førsteinntrykket er iallefall veldig bra. Det jeg evnt. kommer til å savne har jeg på iPaden.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 19:48   #14
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fra iPhone til Samsung?

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Nei, Apple har en begrensning som gjør at utviklerne ikke får hente informasjonen som trengs for å slå opp nummeret. Det er en av de mest geniale appene jeg har på samsungen min.

Hvordan klarer de å selge iphone?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 19:49   #15
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fra iPhone til Samsung?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Det ble, noe spontant, Samsung Galaxy S4 Active på meg i dag. Førsteinntrykket er iallefall veldig bra. Det jeg evnt. kommer til å savne har jeg på iPaden.

Yey! Du blir nok fornøyd!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 20:24   #16
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fra iPhone til Samsung?

Jeg kan ligge i badekaret og surfe. Det var det avgjørende.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 20:53   #17
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fra iPhone til Samsung?

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Hvordan klarer de å selge iphone?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 20:57   #18
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fra iPhone til Samsung?

Og jeg er superfornøyd med at du ikke var fornøyd med Samsung

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Ja, jeg tror du vil angre. BTDT i en snau uke før jeg kapitulerte tilbake til eplefon! Hvorfor? Samsung ekke så eksotisk, spennende og fancy som man kanskje tror når man sitter der og har en idé om at man vil fornye seg.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 21:39   #19
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fra iPhone til Samsung?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Det ble, noe spontant, Samsung Galaxy S4 Active på meg i dag. Førsteinntrykket er iallefall veldig bra. Det jeg evnt. kommer til å savne har jeg på iPaden.

Den har jeg og er strålende fornøyd. Greit med en telefon som tåler både støt og vann

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no