Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråd II

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-10, 19:04   #101
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

WOW, det var prisforskjell!


Veldig også.
Tror jeg skal sende de en mail.
De fleste andre butikker har de jo mye billigere.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 04-07-10, 20:04   #102
Picayune
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 39
Picayune har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Kjøpte disse fra Isak. Fiiiiine koppene!

Picayune er ikke aktiv  
Gammel 04-07-10, 20:37   #103
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Vi har fått dusjkabinett i innflyttingsgave av pappa.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 04-07-10, 21:21   #104
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Jeg har bestilt meg lampa (PXL fra Zero) som jeg har drømt om en god stund. Til å ha over spisebordet. Den er litt liten synes jeg, så jeg er spent på hvordan den tar seg ut. Om den blir for puslete.






Jeg drømmer fortsatt om denne til å ha på TV-benken. Det får bli når jeg blir rik.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 04-07-10, 23:09   #105
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Den var kul Irma!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 05-07-10, 08:36   #106
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Jeg har kjøpt en svart KA på MPX. Vurderte den grå, da den var billigere, men kom til at svart ble det fineste på mitt kjøkken, og det tror jeg stemmer!

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv  
Gammel 05-07-10, 09:48   #107
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg har bestilt meg lampa (PXL fra Zero) som jeg har drømt om en god stund. Til å ha over spisebordet. Den er litt liten synes jeg, så jeg er spent på hvordan den tar seg ut. Om den blir for puslete.






Jeg drømmer fortsatt om denne til å ha på TV-benken. Det får bli når jeg blir rik.

Fy flate Irma, så kule lamper.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 05-07-10, 21:05   #108
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Lilla sak til pappvinen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 004.jpg (186,7 KB, 26 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 05-07-10, 22:31   #109
Dixie
Aktiv
 
Dixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 153
Dixie er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av siljemoren, her.

Jeg har kjøpt to slike stoler til og ha ved enden av spisebordet:



Vi har disse stolen fra før av:



Så det passet veldig fint sammen, og så var det veldig god og sitt i. Se frem til lange middager nå. Og det beste av alt, de var på tilbud til 290 kr vanlig pris er 990 kr.

Er det tilbud på dem på Ikea nå?

Dixie er ikke aktiv  
Gammel 05-07-10, 22:40   #110
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Knerten hadde vært kjempeflink på IKEA i dag, så pappaen kjøpte denne til han. Knerten har sikla på den hver gang vi har vært på IKEA.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 06-07-10, 00:08   #111
Merete
Superaktiv
 
Merete sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Innlegg: 310
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

I dag har jeg kjøpt meg orlando sofa fra bohus.. I mørke grå og svart.. Får den til onsdag gleder meg masse ) *fant ikke bilde *

Merete er ikke aktiv  
Gammel 06-07-10, 00:18   #112
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Dixie, her.

Er det tilbud på dem på Ikea nå?

Den var den stolen med armlener som var på tilbud, vet ikke om det er tilbud lengre. Det var det når jeg var dere tirsdag sist uke.

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.
siljemoren er ikke aktiv  
Gammel 06-07-10, 00:28   #113
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Lilla sak til pappvinen.

Det var jo et godt gavetips til foreldrene mine ved neste anledning. Hvor er denne kjøpt?

Veslemøya er ikke aktiv  
Gammel 06-07-10, 00:32   #114
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Knerten hadde vært kjempeflink på IKEA i dag, så pappaen kjøpte denne til han. Knerten har sikla på den hver gang vi har vært på IKEA.

Skulle det ikke komme Ikea her oppe i nord.

Veslemøya er ikke aktiv  
Gammel 06-07-10, 01:03   #115
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Pumpkin lyslykter fra Riviera Maison.



__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Gammel 06-07-10, 01:04   #116
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Lyslykt fra Sia.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Gammel 06-07-10, 15:48   #117
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Så fine lykter, mocci!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 07-07-10, 20:32   #118
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Veslemøya, her.

Det var jo et godt gavetips til foreldrene mine ved neste anledning. Hvor er denne kjøpt?

Jeg har kjøpt den på Britts Boutique i Tromsø, men den kan også kjøpes på nett. Den er fra House Doctor.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 10-07-10, 11:50   #119
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Nye hagemøbler til den splitter nye verandaen vår.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 10-07-10, 12:21   #120
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Herlig, og for et landskap, Spoon!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no