Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Male trapp - være vill og gal?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-23, 21:55   #21
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male trapp - være vill og gal?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Sånne farger hadde passet bra i trappa mi. Det skal jeg foreslå for ham.

Hadde jeg vært bare meg og kunne bestemt selv ville trappa vår vært sånn.
Men resten av familien er altså så kjeeeeeedelige. Så vi har furutrapp….

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-23, 22:15   #22
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Male trapp - være vill og gal?

Furutrapp ja, det er noe jeg ikke har savnet etter at vi flyttet fra den i 2003. Trappa vi må pusse og male er en tretrapp som nå er vekselvis hvit og blågrå. Den fortjener noe sprekere syns jeg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-23, 10:44   #23
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Male trapp - være vill og gal?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Flere jeg har snakket med ville beholdt trappen hvit (bare malt den opp igjen), jeg er fader så usikker, altså... Skal sparkle noen hakk i kveld, så det er maleklart i morgen, så da må søvnen gi meg gode innspill..

Det kommer jo veldig an på fargene ellers i huset, og hva du vil med fargen i trappa. Og stil i resten av huset!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 00:21   #24
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Male trapp - være vill og gal?

Vi gikk fra furu til grå. Elegant heter den

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 09:55   #25
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Male trapp - være vill og gal?

Jeg pinglet ut, og nå er det malt to strøk med klassisk hvit. Den ble fin da. I dag skal det kjøpes maling til gangen oppe og nede, og trappeoppgangen. Der myser jeg på to ulike blåfarger; mørkere nede og litt lysere oppe. Jeg tror det blir fint, og det blir definitivt en forandring.
I tillegg leker jeg med tanken på å male gulvet i gangen nede (der er det bare soverom, bad og vaskerom, ikke noe inngangsparti). Det er en kjip laminat der, vurderer å male det i en lys grå farge, må være kompatibelt med hybelkaninene .

Om det blir fint, så vil jeg også male gulvet i loftstuen. Og vi har et stuevindu som er punktert og skal byttes i høst, så da kan man vel likesågodt bytte gulv og kjøpe nytt spisebord? Og da må i hvertfall stuen males på nytt.

Trenger mer ferie .

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 11:33   #26
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Male trapp - være vill og gal?



Men det blir bra når alt blir gjort!

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no