Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

De mest praktiske sykkelveskene/kurvene

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-20, 18:53   #21
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De mest praktiske sykkelveskene/kurvene

Jeg har en liknende svart sak som er lenket til over her. Den henger på hele tiden, og siden den er vanntett lar jeg sykkelhjelmen ligge i den når jeg parkerer sykkelen. Har også et par votter og en bøff liggende, vet aldri hvordan været snur i løpet av en arbeidsdag. Oppi får jeg plass til sekken eller veska, og jeg vurderer å kjøpe til andre siden også for å få plass til handleposer.
Jeg syns det er praktisk med noe som er vanntett så jeg slipper at alt blir klissvått når det regner.

Jeg kunne fint hatt sånn kurv oppå bagasjebrettet også, men da i tillegg.

(Er forresten helt enig i at det er bedre med bagasjen bak enn i kurv på styret, sykkelen oppleves mer ustødig. )

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-20, 21:38   #22
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De mest praktiske sykkelveskene/kurvene

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Å, den var fin!

Jeg har en vanntett sak som møter Teos praktiske spek, men av og til skal man for eksempel mellom kontorer i byen og da...

Jeg har vanntett, stor sykkelveske med plass til veske/PC-bag. Mye enklere og mer fleksibelt enn å finne den elegante sykkelvesken. (Jeg prøde, men ga opp.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-20, 22:22   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De mest praktiske sykkelveskene/kurvene

Med tanke på værmeldingen fredag så begynner jeg å helle mot å kjøpe en vanntett sykkelveske.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no