Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du nattkjole eller pysj i ull?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-18, 16:26   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du nattkjole eller pysj i ull?

Jeg er på jakt etter nattkjole eller pysj i ull.

Den må være veldig myk og behagelig på. Jeg liker for eksempel de trøyene fra Calida som har en blanding av ull og silke.

Den må tåle forholdsvis hyppig maskinvask på ullprogram.


Har du en å anbefale

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-10-18, 16:30   #2
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du nattkjole eller pysj i ull?

Jeg er ikke superkresen på ull og så er jeg litt gjerrig. Jeg har derfor nattkjole kjøpt på apotek. Jeg synes den er veldig deilig og passe tykk. Jeg tror den kostet ca 400,-

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-18, 16:44   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du nattkjole eller pysj i ull?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg er ikke superkresen på ull og så er jeg litt gjerrig. Jeg har derfor nattkjole kjøpt på apotek. Jeg synes den er veldig deilig og passe tykk. Jeg tror den kostet ca 400,-

Ser den. Din tåler maskinvask?

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-10-18, 16:51   #4
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du nattkjole eller pysj i ull?

Jeg sover i Kari Traa ullundertøy, har flere sett.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-18, 17:07   #5
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du nattkjole eller pysj i ull?

Jeg har en nøstebarn nattkjole. Men liker stillongs og genser bedre, nattkjole ender i en krøll rundt magen. Sover i det jeg har av ullundertøy. Og så glad jeg ble for p lese at flere andre gjør det også. Kollegaene mine syns jeg er veldig spesiell som sover med ull...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-18, 17:09   #6
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du nattkjole eller pysj i ull?

På hytta sover jeg i "vanlig" ullundertøy - og lester! Syns det fungerer utmerket.

Er det i det hele tatt praktisk med nattkjole mens man sover? Vil den ikke raskt havne opp rundt livet uansett, og blir dere ikke kalde på beina? Det er i alle fall på beina at jeg fryser lettest.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-18, 18:24   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du nattkjole eller pysj i ull?

Har nattkjole fra Nøstebarn og bruker den ganske ofte på vinteren. Har vært brukt en natt allerede i høst.
Har lagt meg med stillongs og ullsokker på kalde dager.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-18, 18:34   #8
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du nattkjole eller pysj i ull?

Tusen takk for svar! Jeg har en del ullundertøy, så jeg kan selvsagt bruke det på natta også.

Tåler Nøstebarn sin nattkjole maskinvansk, GinaK? Husker med skrekk og gru alle de dyre babyklærne derifra som ikke gorde det. Men så er det jo skrkkelig lenge siden jeg hadde baby, altså ...

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-10-18, 18:47   #9
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du nattkjole eller pysj i ull?

Jeg har fra Nøstebarn. Lufter den ofte og vasker ikke så ofte, på ullprogram, det går fint.

Nattkjole passer meg fordi jeg ikke orker å bli varm på bena. De ligger jo godt under dynen.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-18, 19:36   #10
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du nattkjole eller pysj i ull?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Ser den. Din tåler maskinvask?

Den tåler maskin. Selvfølgelig, jeg vasker ikke for hånd. Jeg har alltid vasket ull fra nøstebarn i maskin. Jeg tror ikke moderne maskiner er dårlige på ømfintlig vask.

Nattkjolen er kortermet og passe lang. Jeg er varm av meg og trenger sjelden mer enn det. Er det kaldt og jeg fortsatt har sommerdyne hender det jeg trekker på en pysjbukse eller ullstillongs.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-18, 22:38   #11
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du nattkjole eller pysj i ull?

Jeg sover i noen av de mest slitte ulltrøyene (Calida eller Pierre Robert), trenger veldig sjelden bukse. Men ullpysj høres unektelig deilig ut. :frysepinn:

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-18, 01:31   #12
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.369
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du nattkjole eller pysj i ull?

Ikke direkte ull, men plaggene fra Lilleba er utrolig myke og varme.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no