Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Lær meg å takle tur til kummerlig hytte

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-18, 13:35   #41
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 13:42   #42
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte

En fordel med å gjøre sånn veldig sjelden er at det blir såpass unikt at man husker godt den ene gangen det skjedde. Så da er det ikke nødvendig å gjøre det flere ganger, dersom poenget er at man skal lage felles minner om opplevelser.

Uansett, jeg tror det kommer til å gå bra! Om jeg følte det var viktig å få trent for å trives, så hadde jeg prioritert det selv uten dusj. Som flere sier finnes det andre muligheter for vask.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 13:49   #43
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Det er ikke sikkert de vil sette så stor pris på det når de ser hvor mye du misliker en slik tur. Og det senser jo unger lett.
Jeg ville sagt fra at dette er en slik ting jeg ikke liker å gjøre og blitt hjemme. Du tilbringer jo massevis av tid sammen med barna dine, så om de drar uten deg og sammen med pappaen disse dagene vil de nok likevel ha det supert.

Jeg har allerede blitt hjemme de siste 10-12 gangene, så jeg vurderer å prøve noe nytt nå. (Og det bør vel sies at jeg vagt husker å ha trivdes på en slik høsttur til denne hytta i 1997.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 13:52   #44
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Og for ordens skyld: Det er snakk om 2 dager. To dager av mitt liv.

Bare en natt altså? Det klarer du.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 13:52   #45
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte

Føler med deg, altså! Men sånn generelt går ting som oftast betre enn ein fryktar i forkant.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 13:55   #46
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte

Jeg var på det en natt i august, og overlevde helt fint gitt. Hadde jeg nesten aldri trodd. Men en natt går. Uheldigvis skulle kjæresten jobbe så vi ikke kunne dra ut dagen før å bli hele helga. Du er jo heldig om du ikke ligger vegg-i-vegg med utedoen. De andre sov inne på hytta, men vi hadde et rom som lå vegg i vegg med utedoen og doen inn mot veggen vi sov inntil. Ikke veldig hyggelig å våkne til mannfolk som slipper morralufta ut da oppi utedoen. Trodde jeg skulle dø der jeg lå rett på andre siden av veggen med hodet inntil veggen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 13:56   #47
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Og for ordens skyld: Det er snakk om 2 dager. To dager av mitt liv.

Betyr det også to netter? :skrekk:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 13:57   #48
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte

Jeg tror egentlig at hvis det er sånn at du mer eller mindre frivillig har bestemt deg for å være med og gjøre et forsøk så kommer det til å gå bra. Særlig med sjokolade, rødvin og gode nok sko. Hvis du føler deg tvunget blir det ikke bra.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 13:59   #49
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Bare en natt altså? Det klarer du.

Nei, to netter.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 14:01   #50
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg var på det en natt i august, og overlevde helt fint gitt. Hadde jeg nesten aldri trodd. Men en natt går. Uheldigvis skulle kjæresten jobbe så vi ikke kunne dra ut dagen før å bli hele helga. Du er jo heldig om du ikke ligger vegg-i-vegg med utedoen. De andre sov inne på hytta, men vi hadde et rom som lå vegg i vegg med utedoen og doen inn mot veggen vi sov inntil. Ikke veldig hyggelig å våkne til mannfolk som slipper morralufta ut da oppi utedoen. Trodde jeg skulle dø der jeg lå rett på andre siden av veggen med hodet inntil veggen.

He-ha, au da! Men her er utedoen helt frittstående, gitt.

I august er det jo ikke kuldegrader, da. Det er frysinga jeg gruer meg mest til. Myggen må da i det minste ha tatt kvelden.

Jeg er absolutt ikke tvunget, Heilo. Det kan ikke herske noen tvil om at mannen helst ser at jeg blir hjemme.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 14:06   #51
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte

Du må fyre masse sånn at temperaturen er god hele tiden. Trening får vel opp varmen så spøtrs det hvordan det blir om du vasker deg i vaskevannsfat ute.


Involverer det tett kontakt med andre en dere fire? Det er sånn jeg får neller og behov for alenetid av, nemlig.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 14:06   #52
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte

Når forhåpningene er lave, så kan det hende det blir bedre enn forventet. Superundertøy, raggsokker, god drikke, snop, lesestoff, kortstokk, lydbøker til alle kanskje? To døgn går fort.

Spent på rapport i ettertid.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 14:10   #53
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte

Lave forventninger og sjokolade hjelper mot så mangt!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 14:13   #54
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Involverer det tett kontakt med andre en dere fire? Det er sånn jeg får neller og behov for alenetid av, nemlig.

Ikke en kjeft å se på denne hytta utover oss fire. Ett døgn med min familie i forkant.

Mulig jeg blir nødt til å iføre meg bukse, da! Det kan holde hardt. Skidressen blir i alle fall turantrekk.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 14:41   #55
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte

Skidress er perfekt turantrekk.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 16:04   #56
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Må være begge deler! Fjelltur med ungene blir ikke trening nok. Selv ikke da jeg hadde slått til og besteget den o, store Sølentoppen i 2004 (en 6-7 timers tur, kanskje) var det bra nok, så jeg måtte legge ut på sykkeltur etterpå.

Hvorfor er ikke det trening nok? Oppriktig undrende, altså.

Lykke til, ullsokker, Kindle og muligens se om innstilling til turen er mulig å endre?

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 16:09   #57
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte

Jeg ville tenkt at du måtte lage nye hyggelige rammer der som du ikke har hjemme istedenfor å forsøke å få det som hjemme. Dermed ville jeg droppet annen trening enn fjelltur med ungene og gjort andre valg som du kan trives med.
Vi drikker kaffe og spiser kake før frokost hver morgen når vi er på hytta. En helt spesiell kake som vi bare baker den ene gangen. Når vi kommer hjem fra fjelltur, har vi after-tour. Øl, brus, potetgull. Dette er ting jeg liker ved å være der og gir opplevelser som jeg bare har derfra (eller opplevelse og opplevelse - hyggelige rammer da. Det er ingen opplevelse i seg selv å spise potetgull).

Vi er ikke der ofte altså, da kunne vi selvsagt ikke hatt slike vaner. Vi snakker en gang i året.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 16:16   #58
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Hvorfor er ikke det trening nok? Oppriktig undrende, altså.

Blir ikke så sliten av det - ikke på den rette måten. Og så er det ukesmål jeg vil oppnå - løpe minst 3 mil hver uke og denslags. Det kan sikkert planlegges sånn at det går opp, men treninga gir også en godfølelse etterpå som jeg gjerne vil ha med meg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 16:22   #59
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Blir ikke så sliten av det - ikke på den rette måten. Og så er det ukesmål jeg vil oppnå - løpe minst 3 mil hver uke og denslags. Det kan sikkert planlegges sånn at det går opp, men treninga gir også en godfølelse etterpå som jeg gjerne vil ha med meg.

Og det er du ikke villig til å avstå fra, en helg i året? Er ikke det litt lite fleksibelt? (med mindre du er toppidrettsutøver som skal prestere internasjonalt selvsagt, eller har helseutfordringer som gjør det helt nødvendig)

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 16:26   #60
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte

Jeg har sikkert mentale helseutfordringer.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no