Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skikkelig varm dunjakke!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-18, 10:28   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skikkelig varm dunjakke!

Jeg er på jakt etter en skikkelig varm og god dunjakke med fuskepels på hetta til vinterbruk i Nord-Norge. Ikke FOR sporty look, men heller ikke for damete.
Er villig til å investere litt i den.

Helst ikke Svea, for da klikker sikkert min datter på 16 år.
Ikke Canada Goose. Ikke Parajumper.

Noen tips?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-18, 10:34   #2
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skikkelig varm dunjakke!

JEg har fjellreven Nuuk parka, den er ikke i dun, men er veldig god og varm. Skal du ha dun har Fjellreven det også, f eks Fjellreven Singi Down.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-18, 10:36   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelig varm dunjakke!

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

JEg har fjellreven Nuuk parka, den er ikke i dun, men er veldig god og varm. Skal du ha dun har Fjellreven det også, f eks Fjellreven Singi Down.

Takk for tips!

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-18, 12:05   #4
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikkelig varm dunjakke!

Jeg har en HH Svalbard parkas. Tror det er thermolite fôr, og det er kunstpels. Varm og vindtett. God passform på hette og refleksbånd på ermene er kjekt. Jakken er mye billigere på www.sportamore.no enn HH nettsiden.

https://www.hellyhansen.com/no_no/w-...-2-parka-53218

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 00:42   #5
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Skikkelig varm dunjakke!

Jeg har North Face Arctic parka på 8. året, fremdeles fornøyd med den.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 10:01   #6
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skikkelig varm dunjakke!

Jeg har også North Face parkasen, og synes den er veldig god og varm.

Har veldig lyst på en en Fjällräven Nuuk da, men så lenge North Face’n er like fin, og varm, så ligger det ikke i budsjettet å bytte den ut.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 10:05   #7
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skikkelig varm dunjakke!

Synes dere Arctic Parka er så varm? Det er mulig jeg er en frossenpinn, men den er ikke varmere enn det trengs, og om det er virkelig kaldt, må jeg definitivt ha mye under selv her i Tromsø, hvor det sjelden er under ti minus i lange perioder.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 15:07   #8
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikkelig varm dunjakke!

Flere av mine jakker er varme på Østlandet, men ikke vindtett nok til å holde varmen ved kysten.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 15:19   #9
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelig varm dunjakke!

Jeg synes Arctic Parka er god og varm, men man må jo likevel kle på en del under. Men jakker jeg har sett og prøvd som antagelig er varmere, er også mye mer «bomsete». Da vil jeg heller ha en ekstra genser under.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 21:30   #10
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikkelig varm dunjakke!

Jeg har Bergans dunkåpe med hette med juksepels på. Elsker den! Finner ikke samme type på hjemmesiden deres nå, så mulig de har «fornyet seg» og ikke lager den modellen lengre. Kjøpte min for to år siden. Ikke mange dagene jeg trenger den i løpet av en vinter, men den er tidløs tenker jeg og vil vare i mange år. Deilig at den og varmer rumpe og lår.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-18, 15:18   #11
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Skikkelig varm dunjakke!

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Synes dere Arctic Parka er så varm? Det er mulig jeg er en frossenpinn, men den er ikke varmere enn det trengs, og om det er virkelig kaldt, må jeg definitivt ha mye under selv her i Tromsø, hvor det sjelden er under ti minus i lange perioder.

Vi bor i samme by, og jeg anser meg selv som en frossenpinn, men har aldri vært kald i denne jakken.

Har også en dunjakke fra Swims, som er mindre bomsete, og like varm, men den selges ikke lengre. Det er den jeg bruker mest siden den er nettere.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no