Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Regninger i Vipps

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-18, 16:38   #1
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Sint!

Regninger i Vipps

Hva er det for noe tull som gjør at jeg plutselig får beskjed fra Vipps hver gang jeg får en e-faktura? Jeg har ikke bedt om dette, og jeg har ingen interesse av å få det. Inne i Vipps står funksjonen som ikke aktiv - men meldingene fortsetter å tikke inn.

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan bli kvitt det?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-18, 16:41   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regninger i Vipps

Abonnerer.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-18, 16:42   #3
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Regninger i Vipps

I den nye oppdateringen så skal man ha fått mulighet til å skru det av. Har ikke testet det selv.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-18, 16:44   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regninger i Vipps

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

I den nye oppdateringen så skal man ha fått mulighet til å skru det av. Har ikke testet det selv.

Takk, Isa. Jeg fant det.

(Ligger under Profil/Betalingsvalg)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-18, 16:50   #5
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Regninger i Vipps

Det er slått av hos meg. Meldingene kommer likevel.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-18, 16:56   #6
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regninger i Vipps

Det går ikke an å skru av efakturavisning i Vipps (med mindre de har endret siste dagene).
Ja jeg har ringt Vipps.

Vi har Vipps på privaten og får bedriftsregninger inn i Vippsen. Schempe schamrt!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-18, 17:52   #7
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Regninger i Vipps

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det går ikke an å skru av efakturavisning i Vipps (med mindre de har endret siste dagene).
Ja jeg har ringt Vipps.

Vi har Vipps på privaten og får bedriftsregninger inn i Vippsen. Schempe schamrt!

Det kom oppdatering før 5 dager siden for Apple.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-18, 18:08   #8
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Regninger i Vipps

Jeg spurte på Facebook også, og fikk beskjed om at alt skal være greit i versjon 2.0.3. Vel, jeg har versjon 1.9.2, og finner ingen steder der jeg kan oppdatere appen.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-18, 18:40   #9
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Regninger i Vipps

Hva om du går i appstore, søker opp appen og så oppdaterer?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-18, 20:08   #10
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Regninger i Vipps

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Hva om du går i appstore, søker opp appen og så oppdaterer?

Har prøvd, i Google Play. Appen er oppdatert. Det viser seg at det bare er Apple-brukere som har tilgang til ny versjon der fakturavarsel kan stoppes.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-18, 23:59   #11
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Regninger i Vipps

Irriterende, ja! Jeg klikket bevisst ikke på seg jeg ville ha fakturaer inn i vipps da det stod her en dag. Men synes det var litt kjekt likevel, så vet jeg at jeg bør inn i mobilbank og godkjenne. Betaler ikke regninger fra vipps, da det er en annen konto enn regningskontoen som ligger inne.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-09-18, 00:06   #12
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Regninger i Vipps

Jeg har også versjon 1.9.2 (Android) og her virket det å slå av å få regninger i Vipps. Nå er det en stund siden jeg slo den av, tror det var rundt skoleslutt.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-18, 10:28   #13
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regninger i Vipps

Har du gammel vipps app (den grønne) får du ikke slått det av. Men den blir borte fra vipps så fort du godkjenner fakturaen på efaktura i nettbanken din. Men har du den nye Orange vipps appen så er det egen knapp på innstillinger å skru av for at du ikke ønsker alle efaktura inn på vipps i tillegg.

De dere får inn der på vipps ligger i nettbanken på efaktura i tillegg. Bankene egler seg inn på oss. Rimelig mange kunder som har stusset nå etter vi sendte ut siste runde med faktura på efaktura og ringer å sier de aldri har bedt om noe faktura på vipps. Dette er det bankene som har fikset i tillegg helt selv.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-18, 11:24   #14
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Regninger i Vipps

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Har du gammel vipps app (den grønne) får du ikke slått det av. Men den blir borte fra vipps så fort du godkjenner fakturaen på efaktura i nettbanken din.

De dere får inn der på vipps ligger i nettbanken på efaktura i tillegg.


Det er ikke dette som er problemet. Det er jeg fullt klar over. Problemet er at jeg vil ikke ha den irriterende pushmeldingen fra Vipps - som bare lar seg slå av for iPhone-brukere (den nye, røde Vipps er ikke tilgjengelig for Android, annet enn som betaversjon).

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-18, 12:01   #15
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Regninger i Vipps

Det går vel av å slå av push fra vipps-appen i systemet? Men da får man heller ikke andre meldinger som man kanskje ønsker. Men kanskje greit frem til ny appoppdatering er tilgjengelig.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-09-18, 22:10   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regninger i Vipps

Jeg passet på å ikke godkjenne Vipps som fakturametode da det kom, nettopp av slike grunner, og har ikke fått noen varsler? Så rart hvis det er forskjell?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 17:15   #17
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regninger i Vipps

Har gjort det samme som Candy, og ikke fått noen fakturaer der.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no