Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Den viktigste ingrediensen på fest

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-18, 23:13   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den viktigste ingrediensen på fest

Hva er det viktigste for deg på fest? Bra musikk? Bra mat? Drinker? Vin? Steder å sitte? Stå? Muligheter for å være ute? Muligheter for å prate?

Siden jeg arrangerer en kjempefest til helgen vil jeg gjerne vite hva DERE synes er viktig.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 23:23   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den viktigste ingrediensen på fest

En kombinasjon av alt!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 23:25   #3
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den viktigste ingrediensen på fest

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

En kombinasjon av alt!


Liker du å sitte lenge til bords eller liker du fingermat og muligheten til å mingle?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 23:25   #4
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den viktigste ingrediensen på fest

Begge deler... hjelpsom.
Om det er mange mingle- få folk sitte lenge til bords.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 23:27   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den viktigste ingrediensen på fest

Hyggelige folk, drinker, mulighet for å prate og å være ute. Også er det jo fint med god mat og bra musikk, men folka og drinkene er viktigst. Jeg klarer meg fint med GT og saltstenger jeg, hvis stemningen er god.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 23:28   #6
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den viktigste ingrediensen på fest

Bra folk er aller viktigst for meg. Og så liker jeg å få velkomstdrink når jeg kommer(både med og uten alkohol), da føler jeg meg veldig velkommen. Og så foretrekker jeg litt dempet belysning, levende lys er koselig. Musikk er viktig! Men ikke altfor høy musikk, ihvertfall ikke i starten. Liker godt fingermat/småretter/ta-selv-varianter til mat. Også kan jeg ikke fordra selskapsleker.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 23:28   #7
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den viktigste ingrediensen på fest

Folk og mulighet til å prate. Hvis det er veldig høy musikk overalt blir jeg sliten og synes fort det blir kjedelig.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 23:31   #8
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den viktigste ingrediensen på fest

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Bra folk er aller viktigst for meg. Og så liker jeg å få velkomstdrink når jeg kommer(både med og uten alkohol), da føler jeg meg veldig velkommen. Og så foretrekker jeg litt dempet belysning, levende lys er koselig. Musikk er viktig! Men ikke altfor høy musikk, ihvertfall ikke i starten. Liker godt fingermat/småretter/ta-selv-varianter til mat. Også kan jeg ikke fordra selskapsleker.


Høres ut som du burde komme til oss. Her blir det cava ved ankomst, fingermat, lyslenke i taket, masse levende lys og soulmusikk fra platespiller. Og selskapsleker er bannlyst.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 23:54   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den viktigste ingrediensen på fest

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Hva er det viktigste for deg på fest? Bra musikk? Bra mat? Drinker? Vin? Steder å sitte? Stå? Muligheter for å være ute? Muligheter for å prate?

Siden jeg arrangerer en kjempefest til helgen vil jeg gjerne vite hva DERE synes er viktig.

Hyggelige folk. Er det ikke det, gidder jeg ikke komme uansett hva annet du har å by på, og hvis selskapet er godt spiller ikke resten så stor rolle.

Utover det setter jeg pris på å få servert noe godt å spise (trenger ikke være noe fancy), noe godt å drikke. Og helst ikke høyere musikk enn at jeg lett kan snakke med andre.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 23:57   #10
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.001
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den viktigste ingrediensen på fest

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Folk og mulighet til å prate. Hvis det er veldig høy musikk overalt blir jeg sliten og synes fort det blir kjedelig.

Jepp. Og det må ikke være leker eller annen fjas, da går jeg hjem.

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-09-18, 00:04   #11
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den viktigste ingrediensen på fest

Bra musikk og gode drinker syns jeg er supert på fest. Mat og hvor man skal sitte/stå er ikke så farlig om det er bra folk. Og hvis man er misfornøyd med folka sp hjelper det med bra musikk og drinker.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-18, 00:06   #12
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den viktigste ingrediensen på fest

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Bra musikk og gode drinker syns jeg er supert på fest. Mat og hvor man skal sitte/stå er ikke så farlig om det er bra folk. Og hvis man er misfornøyd med folka sp hjelper det med bra musikk og drinker.


Så hva er bra musikk? Og hva er bra drinker?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-18, 00:11   #13
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den viktigste ingrediensen på fest

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Folk og mulighet til å prate. Hvis det er veldig høy musikk overalt blir jeg sliten og synes fort det blir kjedelig.

Enig.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-18, 00:25   #14
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den viktigste ingrediensen på fest

Så lenge det er folk jeg trives å være samemn med, så spiller resten fint liten rolle.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-18, 08:26   #15
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den viktigste ingrediensen på fest

Fine folk, god drikke, litt mat og musikk så er jeg fornøyd. Synes det er greit å kunne mingle litt, spesielt når man er mange. Er man en liten gjeng er det kjekkere å sitte lenge ved bordet(for da kan man prate med alle).

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-18, 08:39   #16
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den viktigste ingrediensen på fest

Jeg foretrekker at musikken er helt avslått eller at den er veldig, veldig lavt på. Hater å måtte rope for å prate med de rundt meg.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-18, 08:53   #17
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den viktigste ingrediensen på fest

Bra folk er det viktigste.
Bonus med god mat.
Skal det være musikk bør den være lav slik at ikke festen blir preget av skriking.
Quiz kan være ok.
Alkohol er ikke nødvendig og om det skal være så blir fester alltid bedre om mengdene ikke er store og alkoholen ikke er et viktig poeng.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-18, 09:12   #18
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den viktigste ingrediensen på fest

Enig med Katta, Teofelia, Trøtt og Guava. Hyggelige mennesker og ikke så høy musikk at man ikke kan prate med dem.

Min drømmefest har noe å spise, akkurat passe mye å drikke og noen mennesker som det er virkelig hyggelig å prate med. Jeg danser ikke og soner fort ut om festen blir helt dominert av høy musikk.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-18, 09:32   #19
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den viktigste ingrediensen på fest

Øl og potetgull. Hyggelige folk.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-18, 09:37   #20
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den viktigste ingrediensen på fest

Det å ha det hyggelig! Dvs. at hvis vi skal sitter lenge til bords, så må vertskapet ha sørget for at folk plasseres sammen med andre de kan ha det hyggelig med. Eventuelt må det være lagt opp til at de som ikke kjenner så mange skal bli kjent med noen de kan ha det hyggelig med.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no