Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Verdens beste yogamatte

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-20, 11:21   #21
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Jeg har Manduka Prolite. Vurderte Pro, men yogainstruktøren min anbefalte Prolite fordi den holdt i massevis i tykkelse og er mye lettere å ta med seg. Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte den, den er tykk nok til meg og jeg syntes den fungerte supert fra dag 1.

Jeg synes min på 4 mm er tykk nok. Men eldste barn klager på at det er hardt for ryggen.

Jeg fikk svar fra Lululemon, de sender fra utland hvis handel på nettsiden. De sender fra butikken mot at kunden betaler porto. 880,- for 5 mm matte. Jeg tenker å kjøpe en av de.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-20, 11:22   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg synes min på 4 mm er tykk nok. Men eldste barn klager på at det er hardt for ryggen.

Jeg fikk svar fra Lululemon, de sender fra utland hvis handel på nettsiden. De sender fra butikken mot at kunden betaler porto. 880,- for 5 mm matte. Jeg tenker å kjøpe en av de.

De har butikk i Øvre Slottsgate i Oslo, da.

Edit: nå så jeg at det vet du jo. Sorry!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-20, 11:24   #23
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

De har butikk i Øvre Slottsgate i Oslo, da.

Ser det. Frister lite med bytur, men kan vel sykle meg en tur. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-20, 12:41   #24
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Tykkelse er sikkert smak og behag, men jeg synes det er lettere å holde balansen på en tynn, fast matte.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-20, 13:04   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Ja, jeg kunne aldri gjort yoga på en sånn airexmatte, da hadde jeg tryna. Men det kommer jo an på type yoga og personlig smak. Sånne matter med veldig godt grep kan også gi brannsår når man driver med ganske rask, flytende yoga.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-20, 19:48   #26
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Jeg sverger til denne. https://3tshop.no/tilbehor-279/yogam...-charcoal.html
Den er super til hotyoga.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 22:57   #27
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Jeg endte opp med å ønske meg, og få, Manduka Prolite. Den har vært i daglig bruk siden første juledag. De første gangene føltes den litt for glatt ut (jeg har ikke saltet den), men nå virker det som den har "satt" seg litt.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 23:04   #28
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Min nye Pro er fortsatt glatt, så jeg driver og samler opp ork til å salte den. Ikke en eneste liten ork så langt.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 23:12   #29
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Min nye Pro er fortsatt glatt, så jeg driver og samler opp ork til å salte den. Ikke en eneste liten ork så langt.

Kan tipse om at nysaltet vei + hund kan bidra til litt gratis salting av matta...

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-21, 15:29   #30
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Salting av matte? Hvordan gjør dere det?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-21, 15:42   #31
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Salting av matte? Hvordan gjør dere det?

Har aldri gjort det før, så jeg følger vel bare produsentens råd:

https://youtu.be/43SaYCAKzYE

Har ingen hund som kan gjøre det for meg, for øyeblikket.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 05-01-21 kl 15:44. Årsak: Æsj, videoen vistes ikke når jeg prøvde å «embedde» den
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-21, 16:18   #32
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Salting av matte? Hvordan gjør dere det?

Jeg har jo da ikke gjort det, men jeg gjetter på at saltet skal fungere som en slags "innsvetting" av matta, siden det også står at hyppig bruk av matta også vil ha den samme "innkjøringseffekten". Min matte ble tråkket ned av hund med sinnsykt skitne labber etter helt unødvendig veisalting i forrige uke, og etter det ble den mindre glatt. Aldri så galt...

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-21, 10:05   #33
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Jeg måtte kaste min 15 år gamle Airex. Nå bruker jeg en tynn yogamatte som reserve.
Hvordan klarer dere å gjøre øvelser på ett kne på slike matter? Det er jo så sinnsykt vondt!

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-21, 10:12   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Det er vanlig å brette inn matta under kneet, eller legge et teppe, genser eller pute inder kneet om man får vondt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-21, 22:11   #35
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Manduka er ett veldig safe merke

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no