Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #11

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-22, 19:46   #701
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Det ordner seg når ungene flytter hjemmefra. Jeg klarer ikke å fylle maskinen før jeg er tom for klær jeg trenger, og må kjøre halvfull maskin.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 14-08-22, 21:19   #702
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.917
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Det ordner seg når ungene flytter hjemmefra. Jeg klarer ikke å fylle maskinen før jeg er tom for klær jeg trenger, og må kjøre halvfull maskin.

Jeg også. Visstnok skal maskinen bruke noe mindre vann når den ikke er full, men likevel.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 14-08-22, 21:24   #703
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Mygg og myggstikk!!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 15-08-22, 08:29   #704
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Det føles som å være del av en apokalyptisk realityserie å lese avisene for tiden. Kornet tørker ut i hele Sør-Europa, USA og i Ukraina sender de 4 skip med korn ut i verden. Normalt sender de 3000!!!!! Det er varslet en ekstrem sultkatastrofe.
I mens er Norge i harnisk over en hvalross vi ikke greide å la være i fred, så hun måtte avlives(all sympati med Freya altså)

Egentlig har jeg mest lyst til å løpe i ring med hendene over hodet og skrike.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 15-08-22, 09:50   #705
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Jeg prøver å være mer forundret enn gruffete, for det er klart at en sommerlørdag på Oslofjorden, så er det liv og røre og alle slags folk, og det er superhyggelig og fint.

Men jeg FORUNDRER meg litt, generelt egentlig, over folk som tenker at "når JEG vil høre musikk, kjempehøyt, så tenker jeg ikke så mye på at jeg også lar et par tusen andre mennesker høre den musikken, kjempehøyt!". Det gjelder også de som har med seg digre høyttalere på stranda, eller kjører rundt med russebusser i boligområder, for den del. Jeg er nok i overkant opptatt av å plage folk med lyd (det er kanskje ikke normalt å få mannen sin til å klippe plenen med mekanisk klipper, for de andre bråker så fælt. ), men lell.

Vi lå i hengekøye på en holme, og det DUNDRET musikk fra et par båter, som lå LANGT unna, men lyden bærer jo sånn over vann!, gjennom hele natten. Jeg våknet klokken 6 av to konkurrerende anlegg.

Jaja, fint at folk koser seg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 15-08-22, 10:08   #706
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Skjønner det godt, Poly! Har tenkt det samme utallige ganger.

Jeg måtte bli påminnet om at vi faktisk bor i en by her en dag. For jeg holdt på å klikke over det ustoppelige bråket fra naboer. Vi har en nabo som høytrykkspyler bilen sin flere ganger i uka. Jeg tuller faktisk ikke. Han holder på en times tid hver gang, og det er et forsiktig anslag. På fredag holdt han på, som vanlig, og idet han stoppet, var en annen nabo i gang med bonemaskin(!) på sin bil. (Finnes det? Det var mannen min som fortalte meg hva han gjorde.) Da det var slutt, kom et asfaltfirma for å dekke over hullene som uka før ble laget pga noe fibergreier. Og apropos asfalt, den sagingen i asfalt i gata vår er noe av det mest bråkete jeg har hørt. Samme dag kom kommunen og klippet hekker og gress bak huset vårt. I helga hadde en annen nabo fest. Jeez.

Ja, jeg vet. I-lands etc. Men inni helvete for et bråk!

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 15-08-22, 10:58   #707
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det føles som å være del av en apokalyptisk realityserie å lese avisene for tiden. Kornet tørker ut i hele Sør-Europa, USA og i Ukraina sender de 4 skip med korn ut i verden. Normalt sender de 3000!!!!! Det er varslet en ekstrem sultkatastrofe.
I mens er Norge i harnisk over en hvalross vi ikke greide å la være i fred, så hun måtte avlives(all sympati med Freya altså)

Egentlig har jeg mest lyst til å løpe i ring med hendene over hodet og skrike.

Jeg synes at det ikke snakkes nok om dette, Floksa! Har du noen linker til meg (jeg har ikke googlet ennå altså)? Jeg tok opp dette ved middagsbordet senest i går, men jeg savner mer informasjon om dette med leveranser konkret. Det snakkes mye om høyere matvarepriser, men ikke om hva det ligger an til leveransemessig. For selv om det nå går skip ut (om enn ekstremt få), så vil jeg jo tro at store deler av Ukraina ikke har fått sådd og høstet og ikke kommer til å få sådd og høstet slik de vanligvis gjør, slik at vi har noen tall på hva det faktisk vil si fremover og neste år. Og så ble jeg jo veldig glad da jeg leste om en bonde som la om produksjonen sin her hjemme da krigen var et faktum, men det blir jo en dråpe i havet.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 15-08-22, 11:04   #708
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg synes at det ikke snakkes nok om dette, Floksa! Har du noen linker til meg (jeg har ikke googlet ennå altså)? Jeg tok opp dette ved middagsbordet senest i går, men jeg savner mer informasjon om dette med leveranser konkret. Det snakkes mye om høyere matvarepriser, men ikke om hva det ligger an til leveransemessig. For selv om det nå går skip ut (om enn ekstremt få), så vil jeg jo tro at store deler av Ukraina ikke har fått sådd og høstet og ikke kommer til å få sådd og høstet slik de vanligvis gjør, slik at vi har noen tall på hva det faktisk vil si fremover og neste år. Og så ble jeg jo veldig glad da jeg leste om en bonde som la om produksjonen sin her hjemme da krigen var et faktum, men det blir jo en dråpe i havet.

Anders Nordstad Blogg på Facebook er en god (og ganske sint) kilde.
Ellers har Aftenposten jevnlig artikler som denne https://www.aftenposten.no/verden/i/...rste-noensinne

Denne avstedkom disse (og flere hundre andre i samme gata) nydelige kommentarene på Facebook som fikk det til å koke over for meg. Hva faen ER det med middelaldrende menn egentlig?!?!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 8E692814-A22E-472D-B978-DDF9846F43F9.jpg (35,5 KB, 308 visninger)
__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 15-08-22, 11:11   #709
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #11

15. august og vi har enda ikke fått tilgang til timeplan eller hvilke fag/klasser vi skal ha fra neste uke.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 15-08-22, 15:08   #710
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Kollegers barn på arbeidsplassen. Ikke nok med at det forventes at alle skal akke over hvor søt poden er, men de skal jo underholdes også. Jeg får ikke gjort jobben min i dette ståket!

Snart kommer vel noen rekende med en valp som bare må være med i fjorten uker.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 15-08-22, 15:30   #711
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Folk som stadig legger ut kryptiske meldinger, hva er poenget med det .

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 15-08-22, 15:43   #712
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Folk som stadig legger ut kryptiske meldinger, hva er poenget med det .

Ja, hva i alle dager er vitsen med det? Det har jeg også lurt på.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 15-08-22, 21:05   #713
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.992
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

15. august og vi har enda ikke fått tilgang til timeplan eller hvilke fag/klasser vi skal ha fra neste uke.

Velkommen i klubben! Og selv om jeg fikk laget meg nytt passord, funker det ikke til noen ting man bruker FEIDE til, så jeg lever i spenning til i morgen.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 15-08-22, 23:37   #714
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Anders Nordstad Blogg på Facebook er en god (og ganske sint) kilde.
Ellers har Aftenposten jevnlig artikler som denne https://www.aftenposten.no/verden/i/...rste-noensinne

Denne avstedkom disse (og flere hundre andre i samme gata) nydelige kommentarene på Facebook som fikk det til å koke over for meg. Hva faen ER det med middelaldrende menn egentlig?!?!

Takk. Skal sjekke ut Nordstad. Jeg hadde lest den i Aftenposten.

Europa tørker (VG) og Lasteskip med korn fra Ukraina utenfor radar (APNews)

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 17-08-22, 10:23   #715
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Publiseringsløsninga i KS læring. Gud bedre for et lite brukervennlig system.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 17-08-22, 12:19   #716
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Ekte ilandsproblem: Alt for varmt vann i dusjene på SATS, og ikke mulig å justere temperaturen. Etter en intervalløkt så ORKER jeg ikke varmt vann, og om jeg ikke får kjørt litt kaldt vann, så fortsetter jeg å svette lenge etter timen, særlig når det er så varmt og klamt som nå.

(Endte med å gå fra dusj til dusj for å få de første ti sekundene med kaldt vann. Ikke veldig bærekraftig. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 17-08-22, 13:26   #717
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ekte ilandsproblem: Alt for varmt vann i dusjene på SATS, og ikke mulig å justere temperaturen. Etter en intervalløkt så ORKER jeg ikke varmt vann, og om jeg ikke får kjørt litt kaldt vann, så fortsetter jeg å svette lenge etter timen, særlig når det er så varmt og klamt som nå.

(Endte med å gå fra dusj til dusj for å få de første ti sekundene med kaldt vann. Ikke veldig bærekraftig. )

Her har det lokale senteret stengt garderobene på grunn av de høye strømprisene. Senter som har dusjemuligheter burde i hvert fall legge til rette for lavere temperaturer sånn som prisene er nå.

Jeg gruffer over at hverdagen med skole, fritidsaktiviteter og jobb føles utfordrende. Det går seg til altså, men nytt skoleår og nye rutiner på litt ulike ting gjør alltid at jeg vurderer å jobbe redusert.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv  
Gammel 17-08-22, 15:10   #718
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Jeg gruffer over håndverkere generelt, og ett firma spesielt. (Se annen tråd.) Men akkurat nå gruffer jeg mest over synet mitt, som er blitt merkbart dårligere det siste året. Nå må jeg ha briller når jeg strikker, lizm.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 17-08-22, 15:46   #719
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.719
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #11

UVI

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 17-08-22, 16:53   #720
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Magen som bare blir verre.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no