Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilket mobildeksel er du fornøyd med?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-22, 20:05   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilket mobildeksel er du fornøyd med?

og hvorfor?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-22, 20:36   #2
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket mobildeksel er du fornøyd med?

Jeg har Samsung og dette dekselet:.https://www.power.no/mobil-og-foto/m...B&gclsrc=aw.ds

Liker det fordi det sitter godt på telefonen og støtten er praktisk iblant.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-22, 20:52   #3
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilket mobildeksel er du fornøyd med?

Mous.
Både jeg og eldste og det har vel reddet begge flere ganger.
Liker at det er litt "høyere" i hjørnene uten at det virker massivt.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-22, 22:11   #4
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.979
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket mobildeksel er du fornøyd med?

Har samme som Syrinx, veldig fornøyd.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-22, 22:14   #5
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket mobildeksel er du fornøyd med?

Det dekselet jeg har vært mest fornøyd med er et i lær fra 32nd.

https://www.amazon.co.uk/stores/page...c&ref_=ast_bln

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-22, 22:48   #6
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket mobildeksel er du fornøyd med?

Jeg har dette Samsung-coveret. Det jeg liker godt med dette, er at det kan trykkes på, jeg kan for eksempel svare telefonen uten å åpne dekselet. Jeg kan også se klokken, batteriprosent og varsler uten å åpne dekselet, og den holder skjermen skjult ellers, så den lyser ikke opp når det skjer noe (som jeg synes er irriterende med f.eks mannens telefon, som ikke har deksel over skjermen).

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-22, 23:25   #7
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket mobildeksel er du fornøyd med?

Jeg har iPhone med et klart Tech21-deksel - har hatt tilsvarende på de tre siste telefonene, og det beskytter veldig godt mot støt. Jeg mister telefonen hele tida … Liker at dekselet gjør lite ut av seg. I tillegg har jeg på skjermglass fra Belkin.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-22, 23:39   #8
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.461
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilket mobildeksel er du fornøyd med?

Jeg bruker for tiden dette Ikke spesielt sexy, men veldig funksjonelt. Har en stor telefon og små hender, så støtten på baksiden brukes mer som holder enn støtte. Får også skvist inn to bankkort, og da har jeg alt jeg trenger.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-22, 02:51   #9
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilket mobildeksel er du fornøyd med?

Jeg bruker modellen «Bold» fra Nudient, og er veldig fornøyd. Fin farge, silikon som gjør at telefonen ligger stødig både i hånden, men også hvis jeg legger den fra meg på en glatt overflate.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-22, 23:45   #10
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket mobildeksel er du fornøyd med?

Jeg har dette. Er avhengig av plass til kort, og stropp er uhyre praktisk.
Blir mobbet for det, men er veldig glad i det. Liker ikke deksler som dekker skjermen av lommeboktypen.
https://liveynorge.shop/products/livly-zip-phone-case®

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-22, 19:45   #11
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket mobildeksel er du fornøyd med?

Har et i transparent plast jeg fikk av IT-avdelingen med telefonen. Går an å jazze det opp med å ha noe mellom telefonen og dekselet. Nå fikk jeg lyst til å finne på noe gøy.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-22, 13:27   #12
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket mobildeksel er du fornøyd med?

Takk for svar!

Selv har jeg brukt lommebokdeksel i mange år, og jeg har vent meg til å ha plass til kort. Eier ikke kortholder eller lommebok lenger. Nå føler jeg at lommebokdekselet kanskje er litt vel klumpete, og kunne tenke meg å forsøke noe annet. Må likevel ha et med plass til kort. Hvilke muligheter har jeg da?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-22, 14:00   #13
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket mobildeksel er du fornøyd med?

Jeg har klistra en (reklame-)kortholder bakpå mitt deksel, og har det kortet jeg bruker mest der, de andre ligger i lommeboka som sjelden er med noe sted. Med førerkort-app på telefonen trenger jeg stort sett ikke noe annet.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-22, 14:54   #14
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.809
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilket mobildeksel er du fornøyd med?

Applepay…., bruker ikke kort lengre. Og førerfortappen er ok i Norge.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-22, 19:31   #15
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket mobildeksel er du fornøyd med?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Applepay…., bruker ikke kort lengre. Og førerfortappen er ok i Norge.

Dette. Men jeg har førerkort og visakort liggende i bilen just in case. Førerkort hvis jeg skal hente pakke eller resept eller noe, visakort i tilfelle de ikke tar Apple pay/vipps noe sted. Så langt har det bare skjedd på kafeen på Aleris, hos politiet når jeg skulle ha pass, og på båten på Telemarkskanalen. Da hadde jeg ikke med bilen da.

Jeg har bare et helt enkelt gjennomsiktig deksel som fulgte med telefonen fra jobben.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-22, 19:49   #16
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket mobildeksel er du fornøyd med?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg har dette Samsung-coveret. Det jeg liker godt med dette, er at det kan trykkes på, jeg kan for eksempel svare telefonen uten å åpne dekselet. Jeg kan også se klokken, batteriprosent og varsler uten å åpne dekselet, og den holder skjermen skjult ellers, så den lyser ikke opp når det skjer noe (som jeg synes er irriterende med f.eks mannens telefon, som ikke har deksel over skjermen).

Jeg har et som likner. Litt enklere display. Kan se hvem som ringer og hvilken app det er varsel fra.

Jeg trenger et deksel som dekker skjermen. Mitt kan ikke festes, og har derfor åpnet seg når telefonen ar falt på bakken. Den ar derfor knust.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-22, 20:02   #17
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket mobildeksel er du fornøyd med?

Har et gjennomsiktig silikondeksel. Har hatt sånt på de siste telefonene. Ser nå at silikonen er gulaktig så på tide å finne noe penere, kanskje.. men vil ikke ha med frontdeksel.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no