Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

SUP brett

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-20, 21:40   #1
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

SUP brett

Er det noen som kan anbefale et padlebrett til ungdom, og kanskje voksen hvis jeg tør...

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 21:49   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SUP brett

Vi er veldig fornøyd med Aqua Marina sine. Jo bredere og lengre, jo stødigere. Mitt er det røde og største i deres kolleksjon. Klarer ikke velte det om jeg prøver.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 22:02   #3
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SUP brett

Jeg har et oppblåsbart fra Aqua marina og er fornøyd. Du fikser det lett, bare å starte på kne til du har fått balansen inn.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 23:03   #4
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SUP brett

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Vi er veldig fornøyd med Aqua Marina sine. Jo bredere og lengre, jo stødigere. Mitt er det røde og største i deres kolleksjon. Klarer ikke velte det om jeg prøver.

Hvilken størrelse har du til kidsa? Eller er det felles for familien? Jeg tenker vi skal ha et slikt til ferien, men hadde ikke tenkt å kjøpe så mange liksom. Bmrk fly og nord Norge, ikke sikkert vi får brukt det engang.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 23:20   #5
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: SUP brett

Vi vurderte det men kjøpte oppblåsbar kajakk isteden

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 23:23   #6
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SUP brett

Storebror har et oransje og lillesøster et grønt. Det grønne er egentlig i minste laget. Ønsker oss et turkist til henne. Hvis mannen er med sitter to stk på det røde eller oransje. Hvis jeg og minsta er på tur bruker vi kun det røde. Ja, vi sitter en del og padler. Bruker dem som kajakk og badeflåte.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 23:43   #7
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SUP brett

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Storebror har et oransje og lillesøster et grønt. Det grønne er egentlig i minste laget. Ønsker oss et turkist til henne. Hvis mannen er med sitter to stk på det røde eller oransje. Hvis jeg og minsta er på tur bruker vi kun det røde. Ja, vi sitter en del og padler. Bruker dem som kajakk og badeflåte.

Takk for info! Jeg tror det er det turkise guttene har testet før, i Norge. Så har vi også leid i Kroatia og der var det veldig poppis, men også en del varmere i vannet.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-20, 00:35   #8
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: SUP brett

Da ble det Aqua marina https://www.outnorth.no/aqua-marina/...3739#OneColour

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-20, 00:46   #9
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SUP brett

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Da ble det Aqua marina https://www.outnorth.no/aqua-marina/...3739#OneColour

Det tipper jeg dere kommer til å bli fornøyd med!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-20, 01:21   #10
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SUP brett

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Vi vurderte det men kjøpte oppblåsbar kajakk isteden

Jeg heller mellom dette og brett. Har du noen tanker eller tips å dele?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-20, 12:28   #11
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: SUP brett

Jeg vurderer å kjøpe Jula sitt: https://www.jula.no/catalog/fritid/b...eboard-650471/

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-20, 13:41   #12
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: SUP brett

Eldste ønsker seg slik, men jeg er usikker på om det er en sånn ting som blir brukt over tid liksom. Men da man man jo evt selge igjen.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-20, 17:14   #13
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SUP brett

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg vurderer å kjøpe Jula sitt: https://www.jula.no/catalog/fritid/b...eboard-650471/

Dette var det første vi kjøpte. Alt for lite for en voksen og snart for lite for tolvåringen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-20, 18:27   #14
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SUP brett

Det med oppblåsbare kajakker og sup, hvordan funker det, blir det litt tjafsete og halvveis? Hadde vært flott til norgesferien!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-20, 18:53   #15
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SUP brett

Oppblåsbar kajakk og sup er to helt forskjellige dingser. Jeg har kjøpt kajakkårer som vi kan bruke når vi sitter på våre brett. Det funker strålende. SUP'ene er superstabile og like harde som "ikke oppblåsbare". De er praktiske å ta med både på bilturer og skogsturer. Er det vind over 5-6 mps planlegger vi sjelden padling, men noen digger surfefølelsen.

Ser forøvrig at prisene på SUP har gått kraftig opp nå, og at det er utsolgt mange steder.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-20, 11:34   #16
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SUP brett

Lage egen kajakktråd, kanskje!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-20, 22:08   #17
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SUP brett

Inspirert av denne og kajakk-tråden til Polyanna, så har jeg bestilt meg SUP brett. Nå må jeg bare ha våtdrakt.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-20, 18:02   #18
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: SUP brett

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg vurderer å kjøpe Jula sitt: https://www.jula.no/catalog/fritid/b...eboard-650471/

Vi har de blå fra Jula. Gøy til lek i strandkanten. Tror ikke akkurat jeg ville padlet langt og kjørt på med Yoga, men til vårt bruk er de greie nok.

https://www.jula.no/catalog/fritid/b...ebrett-009886/

vi betalte 2000,- og til den prisen er jeg fornøyd.

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-06-20, 18:06   #19
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.248
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SUP brett

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Inspirert av denne og kajakk-tråden til Polyanna, så har jeg bestilt meg SUP brett. Nå må jeg bare ha våtdrakt.

Europris har gode til en rimelig pris.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-06-20, 18:30   #20
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: SUP brett

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Vi har de blå fra Jula. Gøy til lek i strandkanten. Tror ikke akkurat jeg ville padlet langt og kjørt på med Yoga, men til vårt bruk er de greie nok.

https://www.jula.no/catalog/fritid/b...ebrett-009886/

vi betalte 2000,- og til den prisen er jeg fornøyd.

Kanskje vente til kampanje på dette da? Vi bor innerst i en rolig fjord.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no