Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva syns dere om dette bildet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-06, 13:41   #21
Cathrine
Ser meg litt rundt
 
Cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Innlegg: 70
Cathrine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva syns dere om dette bildet?

Overhodet ikke min smak.

__________________
Storesøster født januar 04 Lillebror født mars 06
Cathrine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 14:46   #22
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva syns dere om dette bildet?

Ikke min smak, langt i fra min smak både hva gjelder motiv og fargevalg, MEN, kunst er personlig og du må for all del ikke velge kunstverk etter hva alle andre synes. Det er du/dere som skal ha det på veggen, og da er det likgyldig hva alle andre mener om et bilde som dere liker.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 14:49   #23
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva syns dere om dette bildet?

Jeg er enig i at man skal gå ut i fra egen smak når man skal gå til anskaffelse av pynt o.a. til sitt eget hjem.
På den annen side, når et bilde er såpass spesielt, så tror jeg at også jeg hadde hørt litt rundt om hva andre synes. Man har jo ikke lyst til å ha noe på veggen som vekker vemmelse hos andre heller? Eller?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 15:41   #24
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva syns dere om dette bildet?

Ja, dette må jeg si meg enig i at bilde vakte vemmelse.
Inntrykket mitt var skremmende, illevarslende, død.
Akkuratt som kvinnen planla noe groteskt.

Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 16:25   #25
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om dette bildet?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns bildet var grusomt og groteskt. Jeg får assosiasjoner til dødfødsler når jeg ser det.

Samme her.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 17:42   #26
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva syns dere om dette bildet?

Jeg likte heller ikke utrykket til damen. Toåringen min ble veldig ivrige her og sier "ongan" og "ballan"

Det viktige er at du selv skal like det!

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 18:05   #27
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om dette bildet?

Det var et sterkt bilde som kreve noko av sine mottakera. Derfor hadde eg kanskje vore skeptisk til å ha det i stua mi. Men det er kunst som vekke interesse og det er en spennande egenskap.

Lykke til med kjøpet!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 18:32   #28
Nelly
Superduperaktiv
 
Nelly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 611
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Sv: Hva syns dere om dette bildet?

Hva heter det?

Bilde var fasinerede, jeg liker bilder som man kan legge flere betydninger og lure litt på. Men som mange andre her så syntes jeg det var litt voldsomt etter min smak til å ha i stua.

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 23:40   #29
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva syns dere om dette bildet?

Jeg synes det var et ubehagelig bilde. Jeg ville ikke hatt det på veggen.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 23:52   #30
Robina
Aktiv
 
Robina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 159
Robina er litt kul
Standard

Sv: Hva syns dere om dette bildet?

Jeg hadde mistet nattesøvnen av å ha det på veggen.

__________________
Robina.
Robina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 23:58   #31
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva syns dere om dette bildet?

Opprinnelig lagt inn av Robina, her.

Jeg hadde mistet nattesøvnen av å ha det på veggen.

Det hadde seriøst jeg også!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 03:37   #32
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva syns dere om dette bildet?

Bildet heter Besøk II

Jeg liker bildet, spesielt ja.
Selv om jeg ikke er så veldig glad i rødt så liker jeg dette.
(selv om jeg aller helst ville hatt det ene som jeg falt for med grønn baby)

Dette bildet har jeg ikke sett i virkligheten, men jeg har sett flere av de andre bildene hans på åpningsdagen når han hadde utstilling i 2003.
Maleriene blir helt anderledes på en utstilling, når man får sett de skikkelig.

Her kan dere se litt mere av det han har gjort. Blant annet noen andre bilder med grønne babyer (men ikke akkurat det jeg likte så godt da)
klarte å skrive navnet feil da Arnfinn Stordal heter han, og lager også skulpturer og maler annet en babyer i ymse farger.

Om det er et bile jeg ville hatt i stua vet jeg ikke. har vel egentlig ikke vegg hvor det vil komme til sin rett, ikke slik stua mi er nå i allefall.
Men over spisebordet vil det nok ikkehenge om vi kjøper det.
(gubben skulle forhandle litt om prisen)

Bildet vi har over spisbordet liker jeg ikke i det hele tatt da, men mannen min er veldig glad i det. Vi har totalt forskjellig smak.
Ser ut som det er uvær på fjellet og er malt av Thomas George.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 09:07   #33
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Hva syns dere om dette bildet?

Jeg synte denne kunstneren var "litt for mye" etter å ha sett bildene hans... Fikk følelsen av små hjelpeløse barn... Og det bildet som heter "vokteren" så fikk jeg følelsen at han skulle ta med seg barnet fordi det var dødt... navnet virket feil i forhold til bildet liksom....

Nei, jeg ville aldri kjøpt noe fra den kunstneren

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 09:29   #34
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om dette bildet?

Dette også; ufattelig stygt. en kvinne ligger og føder og jeg syns det ser ut som det er bare fordervelse. Har han et eller annet sykt blikk på kvinnefødsler? Har han mistet barn eller? Jeg ville aldri i livet kjøpt noe fra han, gud vet hva han tenker på når han maler slik som dette.



Og hva faen er det med den hodeløse babyen på Vokteren? Ser mer ut som en som kverker ungene etterhvert som de kommer til verden.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 09:34   #35
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva syns dere om dette bildet?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Dette også; ufattelig stygt. en kvinne ligger og føder og jeg syns det ser ut som det er bare fordervelse. Har han et eller annet sykt blikk på kvinnefødsler? Har han mistet barn eller? Jeg ville aldri i livet kjøpt noe fra han, gud vet hva han tenker på når han maler slik som dette.



Og hva faen er det med den hodeløse babyen på Vokteren? Ser mer ut som en som kverker ungene etterhvert som de kommer til verden.

Men fyren så jo ikke frisk ut heller, da.
Hva rører seg egentlig i hodet til en som maler slike motiver?
Enten er det traumer eller så er han ikke helt bra...

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 09:43   #36
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva syns dere om dette bildet?

Jeg fikk en skikkelig ekkel følelse av de fleste bildene der. Det er ikke bilder jeg vil ha i huset mitt, jeg så bare død og fordervelse i dem.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 09:50   #37
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Hva syns dere om dette bildet?

Sitron: Jeg også en tanke om at han kanskje hadde mistet et barn...

Det er jo mange rare kunstnere ute å går, de er en egen rase liksom...

Noen skjærer av seg øret

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 09:58   #38
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om dette bildet?

Jeg må si jeg syns bildene hans var uhyggelige. Fikk ikke akkurat noen god stemning av dem.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 10:04   #39
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om dette bildet?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Og hva faen er det med den hodeløse babyen på Vokteren? Ser mer ut som en som kverker ungene etterhvert som de kommer til verden.

Vokteren fikk meg til å tenke på hjelpere, ånder og engler. Jeg tenker at kvinnen har noen hos henne som verner om henne og barnet.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 10:07   #40
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om dette bildet?

Og som kapper hodet av babyen når den er født?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no