Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Finnes det FIN julepynt?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-06, 10:48   #21
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det FIN julepynt?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg liker designet på min Georg Jensen adventslysestake:

Helt enig. Fikk den til jul i fjor etter å ha ønsket meg den lenge. Og den ble stående fremme lenge etter jul også...

tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 10:56   #22
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det FIN julepynt?

Jeg har mengder med pynt i julen, maksimalismen lenge leve!
Men noe tacky har jeg da ikke!

Vi har mye forskjellig, dog ikke så mye nisser fordi jeg liker engler bedre. Jeg har kjøpt en del nydelige glasskuler på Julehuset i Drøbak og apropos det, så skal jeg jammen ta meg en tur ned dit etterpå om det bare slutter å regne!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 11:12   #23
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det FIN julepynt?

Teofelia - hvor får man kjøpt den?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 11:14   #24
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det FIN julepynt?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Teofelia - hvor får man kjøpt den?

Glasmagasinet montro?

Eller så ser det ut som om disse butikkene fører Georg Jensen: http://www.presangen.no/index.php?n=5


Sist redigert av Isa : 20-11-06 kl 11:19.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 12:16   #25
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det FIN julepynt?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Teofelia - hvor får man kjøpt den?

Christiania Glasmagasin har hatt den tidligere år, det er jeg temmelig sikker på. Ellers har jeg sett den på flere glassmagasiner rundt om i fjor i alle fall. (Jeg kjøpte den i København, på Georg Jensen, men det hjelper kanskje ikke stort. )

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 12:50   #26
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det FIN julepynt?

Marikken - tusen takk, den hadde jeg allerede sett. Ingen av de butikkene er i nærheten her.

Teofelia - det blir en eksklusiv lysestake hvis jeg må reise til København for å kjøpe den. Jeg skal sjekke på Glassmagasinet.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 21:02   #27
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det FIN julepynt?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Teofelia - det blir en eksklusiv lysestake hvis jeg må reise til København for å kjøpe den. Jeg skal sjekke på Glassmagasinet.

De har den helt sikkert på Norway Design, forresten, hvis du er i nærheten av en slik butikk inni mellom.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 10:41   #28
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det FIN julepynt?

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 11:17   #29
Therese
Fullverdig medlem
 
Therese sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 98
Therese har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Finnes det FIN julepynt?

Jeg har masse glassnisser fra Hadeland glassverk, som står i grupper på bordet.
Og de tre vise menn fra Hadeland glassverk
De synes jeg er fine da.

Også blir det litt hjemmelaget/barnehagelaget ved siden av

Therese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 11:27   #30
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det FIN julepynt?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Teofelia - hvor får man kjøpt den?

Ikke meg du spurte men, den er å få kjøpt på Illum Bolighus i Vika også. Der har de mye annet fint også!

Ellers kan jeg skrive under på det Kasia sier i denne tråden

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 18:18   #31
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Finnes det FIN julepynt?

Oiii her var det mye fint og en del dyrt også... Jeg liker ikke å kjøpe stæsj fra nille og sånn, jeg heller mer til det dyre desverre... men det er så mye mer penere over lengre tid at det skader ikke... Jeg kjøper helst aldri julepynt før jul, men kan kjøpe litt etter jul... 1/2 pris vettu

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 18:22   #32
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det FIN julepynt?

Opprinnelig lagt inn av Lille Blink, her.

Oiii her var det mye fint og en del dyrt også... Jeg liker ikke å kjøpe stæsj fra nille og sånn, jeg heller mer til det dyre desverre... men det er så mye mer penere over lengre tid at det skader ikke... Jeg kjøper helst aldri julepynt før jul, men kan kjøpe litt etter jul... 1/2 pris vettu

Nille har faktisk en god del fint når det kommer til nisser.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 18:24   #33
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det FIN julepynt?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nille har faktisk en god del fint når det kommer til nisser.

Ugh.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 18:25   #34
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Finnes det FIN julepynt?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nille har faktisk en god del fint når det kommer til nisser.

syntes du... hver sin smak, respekterer det!!! Fint eller ei, kvaliteten er ikke så bra uannsett...

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 18:27   #35
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det FIN julepynt?

Jeg syns forøvrig den lysestaken som alle sikler på her ikke er særlig pen, så smaken er som baken, ja. Jeg liker at ting er julete. Ikke sterile.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 18:28   #36
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Finnes det FIN julepynt?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns forøvrig den lysestaken som alle sikler på her ikke er særlig pen, så smaken er som baken, ja. Jeg liker at ting er julete. Ikke sterile.

jaja... alle får ha sine egne meninger...

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 20:31   #37
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finnes det FIN julepynt?

Skal ikke undervurdere Nille dere! Kjøpte meg Redken shampo og balsam til halv pris der her om dagen...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 21:02   #38
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det FIN julepynt?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Skal ikke undervurdere Nille dere! Kjøpte meg Redken shampo og balsam til halv pris der her om dagen...

Her var det snakk om julepynt. Nilles julepynt er ikke mulig å undervurdere.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 21:16   #39
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det FIN julepynt?

Jeg pynter huset mitt veldig fint i julen . Jeg liker ikke julerødt men bruker heller dyprødt. I tillegg har jeg gjerne mye hvitt, krystall og engler med dunete vinger i spisestuen.

Jeg lager f.eks helt enkle stilrene dekorasjoner til spisebordet og sofabordet av dybrøde store roser sammen med mørkebrune naturmaterialer og et par strå som jeg danner et hjerte av.

Her finner du ikke mye nisser... bare en som vi fikk i gave av noen som feirer jul med oss (derfor må vi ha den fremme ). Den står under juletreet sammen med noen figurer av halm.

Ellers så lager jeg dekorasjoner som henger i vinduene og i åpningen mellom kjøkkenet og stua. Dette fordi vi pga små barn ikke kan ha masse nips stående på bord og benker.

Enkelt, stilrent, dyprød, varm og koselig er stikkordene for vår julepynt .


Sist redigert av Nooria : 21-11-06 kl 21:27.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 21:20   #40
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Finnes det FIN julepynt?

Nooria: Hørtes utrolig flott ut med beskrivelsen av julepynten din

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no