Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Var vi morsommere før? (Med poll)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Var vi morsommere før?
Ja 69 30,94%
Tenk, det er ikke mulig å opprette poll uten å ha mer enn ett alternativ! 11 4,93%
Nei, vi har aldri vært gøyalere 143 64,13%
Deltakere: 223. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-20, 13:55   #41
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Det har vel med alder å gjøre når man syns at alt var så mye bedre før.

Vi er ikke bare mindre morsomme, vi er i tillegg blitt gamle. Jeg vet knapt hvor gammel jeg er, så har glipper det stadig.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 13:56   #42
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Snakk for dere selv.

Nei, FP er i mye større grad sitt eget ekkokammer nå. Det er mindre takhøyde, og dermed lavere temperatur på diskusjonene. Det var mye morsommere da man kunne halshugge folk for dårlig tegnsetting og feil font.

Dette.

Det er heller ikke spesielt spennende med samfunnsengasjerte tråder når de aller fleste er enige, og de som ikke er enige ikke tør å skrive. Også har vi mistet noen medlemmer som stadig bidro til å holde temperaturen oppe. Som Sitron f.eks. Det var jo ofte de verste bitchetrådene som gikk over til å bli de beste fjasetrådene.

Det var det nydelige eksperimentet med FP. Der trådene i NM ble sperret, og folk ble kastet ut når tempramentene ble vekket, fikk diskusjonen gå sin gang på FP, og det viste seg at det nesten uten unntak gikk over til fjasing med tiden, og det holdt bare med et par moderatoriske pekefingre underveis når folk var på vei til å miste gangsynet fullstendig. Tillatelse til prikkeouting bidro også til at det meste foregikk åpent, i stedet for at tonen i tråden var behersket mens de virkelig utrivelige kommentarene kom per prikk, usynlig for andre.

Jeg tror mange av de som ble sablet mest i starten enten har blitt påvirket av resten og moderert seg, eller de har for lengst gått lei og droppet ut.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 13:57   #43
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Åh! Prikkeouting! Det hadde jeg glemt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 14:27   #44
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.462
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Jeg synes dere har blitt mye enklere å ha med å gjøre de siste årene.

Moderatorisk hilsen og alt det der.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 14:43   #45
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Alt var bedre før.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 15:28   #46
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Prikkeouting Førte ofte med seg de mest episke kranglene her inne. Gjerne med påfølgende utmelding og høylydt dørslamring.

Det var jo gøy med drama i gamle dager, men jeg husker at lista mi for å skrive innlegg var skyhøy da jeg var ny fordi jeg synes det var så mye pirking og irettesettelser.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 15:36   #47
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg var mye mer aktiv før, men jeg deltok nesten utelukkende med fjasing. Det er mitt spesialfelt, rett og slett. Fremdeles.

Det er tøffe tider for oss fjasere. Jeg synes vi har blitt spesielt hardt rammet av FP-krisen noe som har gitt seg utslag i sviktende interesse og respons. Der andre har kunnet gå videre, hatt gode kompensasjonsordninger og lett justert seg på debatteknikk, matoppskriftsbidrag og alternative kjepphester, står vi igjen alene og glemt med ruste limpistoler og oppbrukt fjas. Dette blir en ond sirkel, siden kun sporadisk fjasing fører til dårligere kvalitet på fjaset, og dermed enda mer marginalisering av oss som ikke kan bidra med noe særlig annet. Fjasverktøykassen min er snart oppbrukt. Det ligger noen gamle tomatvitser igjen, men de er lite etterspurt.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 15:41   #48
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg synes dere har blitt mye enklere å ha med å gjøre de siste årene.

Moderatorisk hilsen og alt det der.

Tviler ikke på at det var mer utfordrende å være moderator i gamledager ja.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 16:05   #49
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det er tøffe tider for oss fjasere. Jeg synes vi har blitt spesielt hardt rammet av FP-krisen noe som har gitt seg utslag i sviktende interesse og respons. Der andre har kunnet gå videre, hatt gode kompensasjonsordninger og lett justert seg på debatteknikk, matoppskriftsbidrag og alternative kjepphester, står vi igjen alene og glemt med ruste limpistoler og oppbrukt fjas. Dette blir en ond sirkel, siden kun sporadisk fjasing fører til dårligere kvalitet på fjaset, og dermed enda mer marginalisering av oss som ikke kan bidra med noe særlig annet. Fjasverktøykassen min er snart oppbrukt. Det ligger noen gamle tomatvitser igjen, men de er lite etterspurt.

The struggle is real!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 16:23   #50
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det er tøffe tider for oss fjasere. Jeg synes vi har blitt spesielt hardt rammet av FP-krisen noe som har gitt seg utslag i sviktende interesse og respons. Der andre har kunnet gå videre, hatt gode kompensasjonsordninger og lett justert seg på debatteknikk, matoppskriftsbidrag og alternative kjepphester, står vi igjen alene og glemt med ruste limpistoler og oppbrukt fjas. Dette blir en ond sirkel, siden kun sporadisk fjasing fører til dårligere kvalitet på fjaset, og dermed enda mer marginalisering av oss som ikke kan bidra med noe særlig annet. Fjasverktøykassen min er snart oppbrukt. Det ligger noen gamle tomatvitser igjen, men de er lite etterspurt.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 16:24   #51
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det er tøffe tider for oss fjasere. Jeg synes vi har blitt spesielt hardt rammet av FP-krisen noe som har gitt seg utslag i sviktende interesse og respons. Der andre har kunnet gå videre, hatt gode kompensasjonsordninger og lett justert seg på debatteknikk, matoppskriftsbidrag og alternative kjepphester, står vi igjen alene og glemt med ruste limpistoler og oppbrukt fjas. Dette blir en ond sirkel, siden kun sporadisk fjasing fører til dårligere kvalitet på fjaset, og dermed enda mer marginalisering av oss som ikke kan bidra med noe særlig annet. Fjasverktøykassen min er snart oppbrukt. Det ligger noen gamle tomatvitser igjen, men de er lite etterspurt.

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

The struggle is real!

Jeg vurderer å stifte en interesseorganisasjon slik at vi kan ha en felles fjasestemme og få gehør hos den Store Massen. Rett og slett lære av Bransjeorganisasjonen for Konfirmasjon og Reisetipsleverandører.

Er dere med?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 17:04   #52
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Bare gå inn i tråden om konfirmasjon flere år frem i tid, og si nei, det gidder jeg ikke bruke tid på nå. Da blir du halshugget, og kalt dårlig mor mellom linjene. :btdt:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 17:11   #53
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Bare gå inn i tråden om konfirmasjon flere år frem i tid, og si nei, det gidder jeg ikke bruke tid på nå. Da blir du halshugget, og kalt dårlig mor mellom linjene. :btdt:

Nåja. Var det ikke du som himlet ganske så kraftig over de som bestilte lokaler 5 år i forveien? Og som fikk motbør fra de/oss som bor på grisgrendte steder der det er 3 lokaler og 60 konfirmanter?
Å bli motsagt for selvsentrert uttalelse er ikke det samme som å bli halshugget eller kalt dårlig mor.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 17:13   #54
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg tror det har med telefoner og nettbrett å gjøre. Når jeg sitter ved en PC og skriver på et skikkelig tastatur, er det ikke et ork å ha et lengre resonnement og digresjoner og innskutte, relative bisetninger som belyser temaet fra flere vinkler og tar med litt-på-den-ene-siden-men-også-på-den-andre-siden-tanker. Men når jeg skriver på telefonen eller pædden, så blir det mye feil, manglende mellomrom og generelt tar det ca. åtte ganger lengre tid å skrive noe og jeg lar ofte være å svare på ting, for det er for mye styr. Jeg kan ikke tenke meg at jeg er den eneste som reagerer sånn.

Jeg har mye, veldig mye mer tid nå enn da ungene var små!

Dette!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 17:31   #55
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg vurderer å stifte en interesseorganisasjon slik at vi kan ha en felles fjasestemme og få gehør hos den Store Massen. Rett og slett lære av Bransjeorganisasjonen for Konfirmasjon og Reisetipsleverandører.

Er dere med?

Jeg er med!

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 17:48   #56
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.771
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Det var kanskje morsommere før, men jeg synes det er lettere å lage innlegg hvor en blottlegger sine svakere sider nå.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 18:10   #57
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg vurderer å stifte en interesseorganisasjon slik at vi kan ha en felles fjasestemme og få gehør hos den Store Massen. Rett og slett lære av Bransjeorganisasjonen for Konfirmasjon og Reisetipsleverandører.

Er dere med?

Oh, yes!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 19:30   #58
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg vurderer å stifte en interesseorganisasjon slik at vi kan ha en felles fjasestemme og få gehør hos den Store Massen. Rett og slett lære av Bransjeorganisasjonen for Konfirmasjon og Reisetipsleverandører.

Er dere med?

Selvfølgelig! Så snart vi har fått org.nr. setter vi opp en spleis slik at vi kan gå til innkjøp av siste utgave av Den store vitseboken. Det tenker jeg vil få fart på fjaset på FP (FPFPFP).

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 19:36   #59
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Jeg syntes ikke alt fjaset var like morsomt før heller, men ja - det var morsommere før. Det var også flere engasjerende og mer personlige tråder og diskusjoner, og ikke minst mer liv. Jeg var borte fra nett i 6 timer fra klokka 12 i dag, og da jeg kom tilbake tror jeg det hadde kommet innlegg i bare 10 tråder eller noe sånt. Alt innhold av praktisk art.

Selv har jeg naturligvis også blitt mye kjedeligere, det skal ikke benektes.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 21:29   #60
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg vurderer å stifte en interesseorganisasjon slik at vi kan ha en felles fjasestemme og få gehør hos den Store Massen. Rett og slett lære av Bransjeorganisasjonen for Konfirmasjon og Reisetipsleverandører.

Er dere med?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Selvfølgelig! Så snart vi har fått org.nr. setter vi opp en spleis slik at vi kan gå til innkjøp av siste utgave av Den store vitseboken. Det tenker jeg vil få fart på fjaset på FP (FPFPFP).


Jeg slenger meg sammen med tomatene til noen, for jeg har visst mistet FjasenTM. For jeg skjønner ikke hva dere mener. Men jeg vil være mehehed!

Jeg har overhodet ingenting annet å bidra med. Kunne sikkert startet en tråd om Black Lives Matter, men det tør jeg ikke.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no