Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vet du hva slags endring som skjer med posten i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Vet du hva Posten skal gjøre framover?
Ja 94 78,33%
Nei 18 15,00%
Kanskje? 4 3,33%
Gulrøtter og fiskekaker 4 3,33%
Deltakere: 120. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-20, 13:38   #61
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.809
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vet du hva slags endring som skjer med posten i dag?

Posten fikk tydeligvis anbudet med å kjøre ut kun aviser, for postbilen er her daglig.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-20, 21:48   #62
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vet du hva slags endring som skjer med posten i dag?

I dag knakk jeg koden på når posten kommer her. I alle fall frem til jul antar jeg.

Partallsuker, 2 ganger. 2 er partall.
Oddetallsuker 3 ganger. 3 er jo oddetall.

Fint. Kalenderen forteller meg ukenummer og jeg vet derved om det er man-ons-fre eller ti-to. Fint. Inntil det sikkert roter seg til etter jul når uke 53 etterfølges av uke 1. Og evt noe knot med de røde dagene.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-20, 17:25   #63
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vet du hva slags endring som skjer med posten i dag?

Jammen! Nå har jeg da vitterlig fått pakke i postkassa to dager på rad. Har fått sms om at pakken er levert, og der ligger den.

Leverer posten ut pakker hver dag, og brev bare annenhver?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-20, 17:37   #64
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet du hva slags endring som skjer med posten i dag?

Pakker er hver dag for noen av oss, mens brev er annenhver dag for alle.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-20, 18:37   #65
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vet du hva slags endring som skjer med posten i dag?

Pakke i postkassa og sms om at den er der får jeg aldri. Pakke på posten som må hentes og sms om det. Eller pakke i posten som er så liten at den går sånn og ingen varsel om det.

Post i dag, men siden vi ikke fikk den levert før 1659 så var den ikke kommet da jeg kom hjem fra jobb. Sendte kort jentungen, men om det ikke var for at mannen grillet middag så han så post bilen hadde vi ikke hentet den før neste gang vi henter post, så like greit at jeg knapt har bmvennet meg til å ikke hente den på lørdager. (jeg gjør av og til det. For vi får alltid den post, så jeg kan hente fredagens da)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-20, 19:24   #66
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vet du hva slags endring som skjer med posten i dag?

For helsevesenet i distriktet er dette krise. Prøver som sendes med posten til labb tar plutselig mye lengre tid. I tillegg er det en utfordring med innkallingsbrev, som plutselig vil ta mye lengre tid. Man er jo i gang med å gå over til digitale brev, men det er ikke i mål enda, så det vil være et gap der. Og det er jo ikke alle pasienter som kan motta digitalt enda (eller som vil komme over på det overhode).

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no