Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

10 ting ut av huset før nyttår

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-19, 17:19   #21
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 10 ting ut av huset før nyttår

En sønn har tatt med seg fire tradisjonelle norske nisser for å gi bort til husverter på ferie i Asia(!) Får håpe de ikke tar det som en fornærmelse ...

Alle tre barna har dessuten valgt seg ut hver sin store haslenisse. Dessverre er det bare ett av barna som har leilighet han kan ta den med til, så det gjelds kanskje ikke helt.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-19, 17:50   #22
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 10 ting ut av huset før nyttår

Her forbereder jeg stort selskap i helgen, men på mandag er jeg klar💪 Det er en container på vår lokale avfallsanlegg der vi kan sette fullt brukbare ting. Vi har både mye å kaste og mye å gi bort.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-19, 23:38   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 10 ting ut av huset før nyttår

Jeg har mer enn ti ting i bilen nå. Noe skal kastes på avfallsstasjonen og noe leveres til bruktbutikk.

I januar skal jeg gå gjennom klesskapet mitt. Det er nok klær der som kan få nytt liv hos andre.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-19, 00:03   #24
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: 10 ting ut av huset før nyttår

Når det gjelder klær har jeg alltid en pose på soverommet hvor jeg legger ødelagte og klær jeg ikke bruker og når posen er full leveres den i Fretex boks.
På den måten kvitter jeg med med klær fortløpende som jeg har fremme.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-12-19, 02:14   #25
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 10 ting ut av huset før nyttår

Blir nok ikke før nyttår men fjerner julen 1 nyttårsdag og da skal jeg ta opprydning ett og ett rom håper jeg.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-19, 10:41   #26
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: 10 ting ut av huset før nyttår

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Når det gjelder klær har jeg alltid en pose på soverommet hvor jeg legger ødelagte og klær jeg ikke bruker og når posen er full leveres den i Fretex boks.

Det var lurt. Jeg har pinlig mange klær som aldri brukes, og har vært alt for lite flink til gi bort/selge. Jeg er nødt til å gjøre en innsats i klesskapene etter hvert, men det får bli et eget prosjekt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-19, 23:05   #27
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 10 ting ut av huset før nyttår

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Når det gjelder klær har jeg alltid en pose på soverommet hvor jeg legger ødelagte og klær jeg ikke bruker og når posen er full leveres den i Fretex boks.
På den måten kvitter jeg med med klær fortløpende som jeg har fremme.

Jeg har pose på vaskerommet til hullete sokker og undertøy.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-19, 23:06   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 10 ting ut av huset før nyttår

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg har mer enn ti ting i bilen nå. Noe skal kastes på avfallsstasjonen og noe leveres til bruktbutikk.

I januar skal jeg gå gjennom klesskapet mitt. Det er nok klær der som kan få nytt liv hos andre.

Kø på avfallsstasjonen i dag, mange med fulle hengere. Tydelig at mange har ryddet i romjulen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-19, 23:07   #29
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.854
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 10 ting ut av huset før nyttår

Vi leverer inn 7 par gamle briller nå når vi har bestilt nye til datteren. Vi får tømt en skuff, barn i Tanzania får se bedre.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-19, 23:09   #30
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 10 ting ut av huset før nyttår

Opprinnelig lagt inn av Dali, her.

Vi leverer inn 7 par gamle briller nå når vi har bestilt nye til datteren. Vi får tømt en skuff, barn i Tanzania får se bedre.

Smart. Har ofte gjort det samme. Har et par billige lesebriller fra Nile el som skal gis bort.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 08:57   #31
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: 10 ting ut av huset før nyttår

Det har jeg også tenkt å gjøre, må bare samle dem, vi har mange.
Hvor leverer du dem?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 11:05   #32
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 10 ting ut av huset før nyttår

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Det har jeg også tenkt å gjøre, må bare samle dem, vi har mange.
Hvor leverer du dem?

Brillebutikk som tar i mot. Hos oss er det Lauvland (tror ikke det er kjede).

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 11:37   #33
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.854
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 10 ting ut av huset før nyttår

Vi leverer på Specsavers, jeg sjekket at de tok imot da jeg bestilte nye.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-20, 20:05   #34
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 10 ting ut av huset før nyttår

Vi ryddet litt på loftet i dag. Kastet mange skolebøker og tegninger. Noen bøker og bamser skal gis bort. Nabogutten på 3 fikk en Kaptein Sabeltannbok.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-20, 23:38   #35
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: 10 ting ut av huset før nyttår

Jeg ryddet ganske heftig i 2019 og vil nok gjøre det i 2020 også, all den tid vi skal halvere boligstørrelsen. Ingen rydding i romjula, det skal sies.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-20, 00:07   #36
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.972
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 10 ting ut av huset før nyttår

Jeg drar bare ting inn.
Riktignok ting som skal brukes, men læll.
Samla sammen litt klær som er oppbrukt og så må vi gå gjennom guttas klær, igjen.
6 ting ut i morgen.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-20, 00:46   #37
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: 10 ting ut av huset før nyttår

Jeg føler jeg kvitter meg med ting hele tiden, eller prøver ihvertfall. Det er ikke alltid folk kommer og henter når man gir bort ting. Og enkelte ting er det umulig å få gitt bort, selvom de er nye og ubrukte. Må jo bare kaste de til slutt.
Men jeg har kvittet meg med mye mer enn 10 ting siden jul ihvertfall så job done.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-20, 00:48   #38
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: 10 ting ut av huset før nyttår

Nå får vi jo, ungene spesielt, nye ting hele tiden så det blir liksom aldri bedre plass akkurat.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-20, 00:58   #39
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.972
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 10 ting ut av huset før nyttår

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Nå får vi jo, ungene spesielt, nye ting hele tiden så det blir liksom aldri bedre plass akkurat.

Fordelen med at de blir eldre er at det stadig blir færre ting inn.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-20, 02:33   #40
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: 10 ting ut av huset før nyttår

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Fordelen med at de blir eldre er at det stadig blir færre ting inn.

Håper det.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no