Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Saint maler ... Igjen!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-15, 16:54   #21
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Saint maler... Igjen!

Jeg syns Minty Breeze er helt nydelig, i hvert fall.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-15, 17:43   #22
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Saint maler... Igjen!

Cuya, så du ikke de fine bildene av sommerhuskjøkkenet mitt på insta? hvorfor bruke en farge når du kan bruke 5?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-15, 18:11   #23
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Saint maler... Igjen!

Åh, det vil jeg se pøbelsara. Har ikke insta selv, da..

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-15, 18:18   #24
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Saint maler... Igjen!

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Åh, det vil jeg se pøbelsara. Har ikke insta selv, da..

Her:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (491,5 KB, 65 visninger)
__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-15, 18:19   #25
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Saint maler... Igjen!

Kult!

Jeg har lyst å gjøre noe drastisk på kjøkkenet. Helblanke mørke dører, helblank benk i en annen farge + noe kontrast på veggene.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-15, 20:35   #26
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Saint maler... Igjen!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns Minty Breeze er helt nydelig, i hvert fall.

Ja, den er kjempefin.

Pøbel, kjøkkenet ditt ble uslåelig stilig.

Jeg har handlet prøvebokser med GULT i dag, blir gøy og se om det funker.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-15, 21:37   #27
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Saint maler... Igjen!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns Minty Breeze er helt nydelig, i hvert fall.

Den er veldig fin, men jeg er klar for mer farge. Den blir litt dus og forsvinner.

Nå er jeg hektet på denne:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (118,3 KB, 20 visninger)
__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-15, 21:38   #28
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Saint maler... Igjen!

Først må vi bare få flyttelasset unna.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-15, 21:38   #29
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Saint maler... Igjen!

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Den er veldig fin, men jeg er klar for mer farge. Den blir litt dus og forsvinner.

Nå er jeg hektet på denne:

Ja, den er veldig nøytral. Jeg liker jo ikke grønn, en gang, men elsker denne, så det sier seg selv at den ikke er så veldig knall.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-15, 21:44   #30
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Saint maler... Igjen!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, den er veldig nøytral. Jeg liker jo ikke grønn, en gang, men elsker denne, så det sier seg selv at den ikke er så veldig knall.

Fargepalett i forrige leilighet:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (188,9 KB, 37 visninger)
__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-15, 22:22   #31
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Saint maler... Igjen!

Jeg skal male et mørkegrønt rom om til fargen "reinlav". Gjenbruk av maling og i dette tilfellet 6 liter med maling ingen av oss husker å ha kjøpt. Det var sikkert til det rommet jeg nå skal male.

Vi har for øvrig Aladdin i stuen (en vegg), Sjøgløtt på et barnerom og sval sjø på kjøkkenet.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-15, 22:27   #32
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Saint maler... Igjen!

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg skal male et mørkegrønt rom om til fargen "reinlav". Gjenbruk av maling og i dette tilfellet 6 liter med maling ingen av oss husker å ha kjøpt. Det var sikkert til det rommet jeg nå skal male.

Vi har for øvrig Aladdin i stuen (en vegg), Sjøgløtt på et barnerom og sval sjø på kjøkkenet.

Mistenkelig like?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (52,5 KB, 22 visninger)
__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-15, 22:30   #33
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Saint maler... Igjen!

Og den kjøpte jeg i 2012, i følge kvitteringen. Jeg er SÅ forut !

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-15, 22:32   #34
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Saint maler... Igjen!

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Den er veldig fin, men jeg er klar for mer farge. Den blir litt dus og forsvinner.

Nå er jeg hektet på denne:

Å, nydelig! Jeg er egentlig ikke noe særlig fan av grønn, men min grønne vegg i stua er høyt elsket. Det handler litt om å finne tonen man liker, synes jeg. Min er nok for dus til ditt ønske, men jeg smiler hver dag jeg ser den.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-15, 22:41   #35
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Saint maler... Igjen!

Hvor flyttere dere nå da? :ute av telling:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-15, 22:45   #36
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Saint maler... Igjen!

Jeg prøvemalte med sval sjø på kjøkkenet vårt, og den ble helt sukkersøtpastellblå.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-15, 22:54   #37
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Saint maler... Igjen!

Ser flott ut, henger her for å følge med i tråden. Hva med blåfargen dongeri fra Lady?

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-15, 23:48   #38
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Saint maler ... Igjen!

Marikåpe fra Fargerike? Lurer på om den var i samme fargekolleksjon som den fargen du nå har på kjøkkenet.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-15, 13:22   #39
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Saint maler ... Igjen!

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hvor flyttere dere nå da? :ute av telling:

Du er ikke alene. En etasje ned!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Å, nydelig! Jeg er egentlig ikke noe særlig fan av grønn, men min grønne vegg i stua er høyt elsket. Det handler litt om å finne tonen man liker, synes jeg. Min er nok for dus til ditt ønske, men jeg smiler hver dag jeg ser den.

Husker du navn/fargekode?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg prøvemalte med sval sjø på kjøkkenet vårt, og den ble helt sukkersøtpastellblå.

Nei, det skal det ikke være. Rart hvordan farger blir veldig forskjellig, det avhenger jo av lyset.

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Ser flott ut, henger her for å følge med i tråden. Hva med blåfargen dongeri fra Lady?

Den ser fin ut, men jeg har akkurat vært gjennom en blå periode og tror jeg er mer på grønn. Eller gul?

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Marikåpe fra Fargerike? Lurer på om den var i samme fargekolleksjon som den fargen du nå har på kjøkkenet.

Den er fin, men litt mye gult i.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (166,1 KB, 30 visninger)
__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-15, 13:22   #40
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Saint maler ... Igjen!

Litt vanskelig å ta gode bilder av rommet. Akkurat nå funderer jeg på å male taket også.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no