Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Erfaringer med sort ytterdør?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-19, 01:01   #1
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Erfaringer med sort ytterdør?

Jeg vil ha 2 fløyet sort ytterdør, med glassfelt. Men så har jeg hørt at sorte dører fort blir blasse og kan "vri" seg, og at sjansen for det er større dersom man har 2 fløyet. Så da må jeg spørre her, noen som har erfaringer å dele?

Jeg skal ha en norsk produsert dør for nordiske forhold, samt det blir overbygg på ca 1 meter.

Fint om dere forteller meg om produsent og materiale dere har god erfaring med. Jeg har sett på dører fra Gilje og Nordic Door. Si gjerne litt om materialet i døren.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 03-09-19 kl 01:12.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-19, 09:21   #2
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Erfaringer med sort ytterdør?

Vi har en enkel sort ytterdør, som jeg tror er Gilje. Den har ikke blitt blass eller vridd seg, men bruksslitasje er definitivt mer synlig på en sort dør enn en tredør. Døra er straks 9 år gammel, og jeg synes den har holdt seg fint!

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-19, 11:18   #3
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Erfaringer med sort ytterdør?

Dersom ytterdøra står i sola blir den veldig varm, (så varm at den kan gi brannskade dersom du tar rett på den med flat hånd) og den kan da vri seg. Dersom det er overbygg eller den ikke står rett i sola på er det bare å kjøre på!
I forhold til produsent er det strenge regler, men du får det du betaler for. Sjekk om produsenten tar forbehold om garanti på sort dør.
Jeg vet Swedoor har full garanti...

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no