Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

2 Caboche vegglamper - too much eller lekkert?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-12, 06:11   #1
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

2 Caboche vegglamper - too much eller lekkert?

Pianoveggen min i stua trenger lys! Og gjerne litt glam også. Veggene er malt i Jotun Sand, pianoet er mørk brunt med messingdetaljer. Har sett på de små Caboche-lampene fra Foscarini, tenkte en på hver side av pianoet, tror dere at det ville blitt fint? Noen andre forslag? Synes vegglamper er så vanskelig.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 07:02   #2
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2 Caboche vegglamper - too much eller lekkert?

Bilde?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 08:22   #3
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 2 Caboche vegglamper - too much eller lekkert?

Her er deiligheten:

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 11:07   #4
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.687
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: 2 Caboche vegglamper - too much eller lekkert?

Jeg synes du kan ha to av de aller minste. De er dritfine!

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 11:17   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.673
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2 Caboche vegglamper - too much eller lekkert?

Jeg synes dog at to like lamper med NOE sentrert i midten aldri funker. Det er som å ha løper, bomster og lysestake på hver side av blomsten på bordet. Lampen er kjempefin

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 12:06   #6
frksnupp
-o-o-o-o-o-
 
frksnupp sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
Innlegg: 517
frksnupp er litt kul
Standard

Sv: 2 Caboche vegglamper - too much eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg synes dog at to like lamper med NOE sentrert i midten aldri funker. Det er som å ha løper, bomster og lysestake på hver side av blomsten på bordet. Lampen er kjempefin

Jeg er litt enig, det blir sånn alterfølelse. Men lampa var fin!

frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 12:43   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2 Caboche vegglamper - too much eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg synes dog at to like lamper med NOE sentrert i midten aldri funker. Det er som å ha løper, bomster og lysestake på hver side av blomsten på bordet. Lampen er kjempefin

Enig.

Jeg har caboche i taket.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 16:00   #8
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 2 Caboche vegglamper - too much eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg synes dog at to like lamper med NOE sentrert i midten aldri funker. Det er som å ha løper, bomster og lysestake på hver side av blomsten på bordet. Lampen er kjempefin

Ser den. Men hva gjør jeg da? En vegglampe på bare en side av pianoet blir litt rart, blir det ikke? Pianoet står midt på en liten vegg. Jeg kunne helt klart hatt en bordlampe oppå pianoet i stedet, men jeg har så mange bordlamper ellers. Ikke lett!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 16:24   #9
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2 Caboche vegglamper - too much eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Her er deiligheten:

Den har jeg, og den er så utrolig fin

Jeg tror dog at den står best alene, og ville kanskje heller tenkt 2 litt mer diskret lamper, hvis du MÅ ha to... Hva med 2 pH5 vegglamper i stedet?

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 20:06   #10
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 2 Caboche vegglamper - too much eller lekkert?

Dere har jo rett, det vil ikke funke med 2. Jeg må ha den, det er glam og glitter og gørrfin, men det holder med en. Jeg tror den vil bli fantastisk på den ene siden av pianoet.
Takk for hjelp, dere har ikke bare reddet min stue fra kjedelig gamlis-symmetri, men jeg har også spart 3000 kroner!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 11:25   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.673
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2 Caboche vegglamper - too much eller lekkert?

Og nei, en lampe blir kjempefint!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 12:07   #12
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2 Caboche vegglamper - too much eller lekkert?

Umiddelbart leste jeg "Veggene er malt av Vebjørn Sand" og "Foscarini", og jeg tenkte: Fint ska' de' værra.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no