Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Får barna være med å pynte treet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-06, 19:21   #21
Siv
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Får barna være med å pynte treet?

Mine er med å pynter ja. Det er tradisjon det

  Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 19:21   #22
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Får barna være med å pynte treet?

Akkurat dette diskuterte vi også her om dagen. Mannen har alltid fått være med mens hos oss har tradisjonen vært at barna sto opp til pyntet tre på julaften. Etter å ha lest denne tråden, heller jeg mot å la henne være med.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 20:31   #23
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får barna være med å pynte treet?

Ungene er med og pynter .
Liker at alt er ferdig på dagen så vi bare kan kose oss og slappe av når ungene er lagt

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 20:47   #24
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Får barna være med å pynte treet?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Her er det barna som pynter treet. Og de elsker det.
Jeg tar på lysene og glitter, resten tar de på.

Jepp, sånn er det her også.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 20:49   #25
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får barna være med å pynte treet?

Vi pynter sammen hele gjengen; jeg og mannen pynter øverst og barna fra midten og ned.

Vi får julegjester i kveldinga på lillejulaften, og de kommer til ferdigpyntet hus med fakler ute og gløgglukt inne! Åhhhhh, som jeg gleder meg til jul!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 21:59   #26
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.506
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Får barna være med å pynte treet?

Ja, dei er med, eller Oda har vore med, Hanna var ikkje født forrige jul. Synes det er veldig sjarmerande med kuler hengande tett i tett nederst på treet eg, og Oda koser seg med å få vere med.

Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 22:02   #27
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Får barna være med å pynte treet?

Ja turbo er med på det å elsker det. Han får hjelp av pappaen så ikke all pynten blir på en plass

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 22:48   #28
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Får barna være med å pynte treet?

Jepp, iallefall hun eldste. Mini er bare 1 år og jeg tror hun kommer til å lage mest rot... Kjempekoselig å pynte treet sammen.

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 23:54   #29
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Får barna være med å pynte treet?

Her er det Pappa og gutta boys som gjør det. Jeg er vant med å pynte treet lillejulaften, men jeg er fullstendig nedstemt. Jeg må nok finne meg i at det blir pyntet 3-4 dager før julaften.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no