Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva synes dere om denne lampen??

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-06, 10:18   #21
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva syntes dere om denne lampen??

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Vel, nå har jeg den hengende i stuen her da, så mitt svar må jo bli at den er fantastisk. Men enig med Joma i at det må være originalen. Jeg har den ikke i perlemor, men i krom. Den lager så fin musikk i stuen... Den plinger og dingler. Den er jo spesiell, veldig spesiell, så det er trist at så mange kjøper den. Men jeg kan ikke klage - jeg er jo en av de. (Originalen koster for øvrig ca 7500, og ikke 1700. Så det er nok en kopi du har funnet deg.)

Er HELT klar over at det er en kopi ja. Hadde aldri betalt 7000 for en lampe....
Syntes denne er finere enn orginalen og.. mer "romantisk".. hehe. Men den er jo enorm!

Har fått meg en sånn nå btw. Fikk en VELDIG god deal.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 10:21   #22
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva syntes dere om denne lampen??

Har forresten hengt den fra taket i et hjørne. Har ikke så høyt tak og lampen er 120cm. Har en venninne som er intreør arkitekt... påstod at litt utradisjonelle løsninger ikke var å forakte i 2006 Også litt av grunnen til at jeg ikke liker den orginale så godt...den er mindre og mer "kald".
Skal legge bilde når jeg får fikset kamera. Ble veldig fint!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:30   #23
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva syntes dere om denne lampen??

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det er vel flere som dro frem den i Din stil-tråden, tror jeg. Jeg er forøvrig enig med Glitterchick. Det er en pen, men veldig spesiell lampe, så verdien faller litt for meg når den nå er blitt mer vanlig.

Jeg sikler forøvrig veldig på Lois Poulsens Kongle. Vil ha, men ikke til den prisen!

Her kan jeg bare signere Scarlett.

Drømmer om Konglelampen, men later nå som om jeg ikke vil ha den fordi den sikkert samler mye støv....liksom.....

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:35   #24
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva syntes dere om denne lampen??

Jeg synes den er helt kjempe fin!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 15:40   #25
Therese
Fullverdig medlem
 
Therese sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 98
Therese har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva syntes dere om denne lampen??

Nope, det er ikke min stil, ville ikke passet inn her.
Men sikkert fin i de rette omgivelsene.
Jeg, ville heller ikke gått og kjøpt en lampe til den prisen.

Therese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 16:06   #26
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva syntes dere om denne lampen??

Lampen i krom er kjempefin!

Disse plast-kopiene de selger bla. på Ellos er ikke fine.

*venter på bilde fra Pastill*

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 16:07   #27
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva syntes dere om denne lampen??

Nei, det er ikke min stil heller.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 18:31   #28
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva syntes dere om denne lampen??

Hadde ikke passet inn hos meg, men i riktig rom er den sikkert fin.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 21:28   #29
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syntes dere om denne lampen??

Liker den veldig godt, og synes ikke man må ha en minimalistisk stil for å ha den.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 22:15   #30
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva syntes dere om denne lampen??

Jeg synes den du har kjøpt deg nå er kjempefin! En venninne av meg har den også i et hjørne og stuen hennes ble lekker!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:01   #31
Line
Just me
 
Line sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 220
Line er litt kulLine er litt kul
Standard

Sv: Hva syntes dere om denne lampen??

Lekker!!

Line er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 23:10   #32
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva syntes dere om denne lampen??

Ikke meg i det hele tatt. Men da er jeg heller ikke så veldig råmantisk.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 23:57   #33
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva syntes dere om denne lampen??

Jeg hadde kjempelyst på originalen for et års tid siden, men fikk ikke rikket mannen, til tross for at vi fant den på salg i Køben... Kompromisset ble denne i stedet og jeg er kjempefornøyd (Enigma fra Louis Poulsen):


En venninne av meg hadde forresten kjøpt en av de kopilampene som hjørnebordslampe (med fot) og den var kjempefin. Men akkurat den hengelampen synes jeg nok er finest i original.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 00:01   #34
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syntes dere om denne lampen??

Jeg syns den var direkte stygg, jeg...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 00:02   #35
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva syntes dere om denne lampen??

Den lampen hadde ikke passet hos meg, men i riktig rom er den garantert flott !
Likte din lampe veldig godt, Kiddo

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 00:14   #36
Cathrine
Ser meg litt rundt
 
Cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Innlegg: 70
Cathrine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva syntes dere om denne lampen??

Jeg synes den er flott, men den passer ikke inn her hjemme hos oss.

__________________
Storesøster født januar 04 Lillebror født mars 06
Cathrine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 11:06   #37
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva syntes dere om denne lampen??

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg hadde kjempelyst på originalen for et års tid siden, men fikk ikke rikket mannen, til tross for at vi fant den på salg i Køben... Kompromisset ble denne i stedet og jeg er kjempefornøyd (Enigma fra Louis Poulsen):


En venninne av meg hadde forresten kjøpt en av de kopilampene som hjørnebordslampe (med fot) og den var kjempefin. Men akkurat den hengelampen synes jeg nok er finest i original.

Den enigmaen har vi også. Vi er kjempefornøyde.

Den andre lampa var også fin, men jeg synes originalen er finere.

  Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 14:07   #38
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva syntes dere om denne lampen??

Ganske stilig,men det må være den originale

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 14:26   #39
Dragonfly
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva syntes dere om denne lampen??

Den var kul og i rette rommet så blir den sikkert en flott prikk over i'en .

  Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 10:02   #40
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Hva synes dere om denne lampen??


Jeg syntes den er kjempe stygg jeg da...

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no