Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-10, 19:55   #201
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Desigual-kåpen min er allerede kommet! DHL er visst ikke nevneverdig plaget av aske. Jeg bestilte den sent på mandag kveld.

Hvordan opplever du at denne er i størrelsen?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 26-04-10, 20:13   #202
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Hvordan opplever du at denne er i størrelsen?

Liten. Jeg er vanligvis 44, i denne holder 46 akkurat.

Jeg torde ikke bestille før jeg hadde prøvd den i butikk.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 26-04-10, 21:20   #203
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg er slettes ikke i shoppetråden (), men dette er jo akkurat en sånn jakke jeg leter etter. Hvor har du kjøpt den? Hvordan er den i størrelsen?

Jeg kjøpte den på Sport 1 på Xhibition i Bergen. Den er ikke liten i størrelsen, helst litt stor.
Og prisen er fin, den kostet 1199,-

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv  
Gammel 26-04-10, 21:45   #204
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Finst Didrikson-jakken i andre farger også?

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 26-04-10, 21:54   #205
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Så utrolig fin du var med den kjolen!!!!

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Må nesten legge inn den nye Noa Noa kjolen min her også:

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv  
Gammel 26-04-10, 22:00   #206
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Finst Didrikson-jakken i andre farger også?

I følge Didriksons nettside har de den i svart i alle fall.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv  
Gammel 26-04-10, 22:21   #207
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Jeg kjøpte disse fra vans i dag.


Og disse kjøpte jeg en annen dag.

De var kjempegode å gå med, og jeg trengte noen anvendelige sko til å bruke i dåp og på 17.mai, og som kan brukes senere. Feks til jeans

Så har jeg også kjøpt en ny t-skjorte fra Ichi, en genser jeg ikke vet hva merket er, og et par jeans jeg heller ikke husker merket på. Var på tide med litt nytt nå.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv  
Gammel 27-04-10, 08:50   #208
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Stroppeløs Bh er ikke lett å få tak i, spesietl ikke når jeg er smal over ryggen og stor cup + er kresen... Dette er resulatet:


Og Chanel sin lekre neglelakk:

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 27-04-10, 11:55   #209
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Vårsko.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 27-04-10, 12:14   #210
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

KJøpte denne fra Kappahls Vintage kolleksjon.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 27-04-10, 19:51   #211
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Da ble visst disse mine..







__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 27-04-10, 20:17   #212
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Da ble visst disse mine..







Kule sko! Får man bare tak i de på nett, eller finnes det butikker som selger slike?

rine er ikke aktiv  
Gammel 27-04-10, 20:23   #213
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Kule sko! Får man bare tak i de på nett, eller finnes det butikker som selger slike?

Det er flere butikker som har Fly London nå. Men jeg har ikke sett disse. Jeg vet også at Euro Sko har tatt inn noen.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 27-04-10, 20:26   #214
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Det er flere butikker som har Fly London nå. Men jeg har ikke sett disse. Jeg vet også at Euro Sko har tatt inn noen.

Skal ta en kikk.

(Hvis jeg ikke finner og vurderer å kjøpe på nett; Er de store, vanlige, eller små i størrelsen? Bruker 40 til vanlig.)

rine er ikke aktiv  
Gammel 27-04-10, 20:27   #215
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Skal ta en kikk.

(Hvis jeg ikke finner og vurderer å kjøpe på nett; Er de store, vanlige, eller små i størrelsen? Bruker 40 til vanlig.)

Nja, dette har visst variert har jeg skjønt! Men jeg tror de er ganske normale - til litt små i str. Ikke store iallefall. Jeg har bestilt 41, og er en ganske normal 41 til vanlig.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 27-04-10, 20:28   #216
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Skal ta en kikk.

(Hvis jeg ikke finner og vurderer å kjøpe på nett; Er de store, vanlige, eller små i størrelsen? Bruker 40 til vanlig.)

Men det kan jo hende du finner sko du kan prøve, selv om det ikke er i den fargen du vil ha? Disse heter "Yedi". Det finnes noen med reim over også.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 27-04-10, 20:45   #217
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8


Denne ellosbuksen var knallfin på, fornøyd med førsteinntrykket iallefall! Men er spent på om den vidner veldig, og misser fasongen fort i bruk??? Noen med erfaring?

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 27-04-10, 20:50   #218
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.


Denne ellosbuksen var knallfin på, fornøyd med førsteinntrykket iallefall! Men er spent på om den vidner veldig, og misser fasongen fort i bruk??? Noen med erfaring?

Min har i alle fall gjort det. Passet flott når jeg fikk den, nå siger den ned på hoftene og gir teite valker.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv  
Gammel 27-04-10, 20:52   #219
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Min har i alle fall gjort det. Passet flott når jeg fikk den, nå siger den ned på hoftene og gir teite valker.

Åååååååå................ Så innmari dumt! Tenkte meg det nesten når det er så mye elastine som 2%. Har lært at man bør kjøpe med minst mulig elastine dersom buksen skal holde fasongen...... Men denne sat jo så fint på da! hmmm....

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 27-04-10, 21:14   #220
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Kule sko! Får man bare tak i de på nett, eller finnes det butikker som selger slike?

Jeg kjøpte mine på H-sko på Tveita senter i fjor, men vet ikke om de har dem nå.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no