Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-21, 14:23   #661
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Siden jeg jobber med kommunikasjon og markedsføring så er jeg godt vant med at folk påstår en hel rekke ting om min jobb som slett ikke stemmer, bare fordi de mener at det ikke virker på dem. Felles for alle er at de mener de vet bedre enn meg som har 20 års erfaring innen faget hva som er best. At en kampanje eller en annonse ikke virker på en eller 17 personer på internett som ikke er i målgruppen er rett og slett ikke relevant. Og sånn er det nok for boligmeglere også. Det er veldig sjelden at folk som virkelig er på boligjakt lar seg skremme av at en annonse ser er i overkant tøvete, selv om de ikke liker annonsen. Det de oftere lar seg skremme av er annonser der det ikke ser ut som noen har gjort en innsats for å presentere objektet.

Selvsagt kan annonser bomme fullstendig. Selvsagt kan det bli for mye av det gode, spesielt om man føler at noe blir forsøkt skjult. Og det er langt i fra alle morsomme annonser som er særlig morsomme.

Men jevnt over så bommer bommer ustylede annonser mer enn dem som kanskje bommer litt på humoren. Jeg syns for øvrig den bølgen med ekstremt kreative boligannonser har dabbet av. Uten at det er et tap, egentlig.

Nei, det er ikke særlig relevant for selgeren, hva vi synes om annonsen, når vi uansett ikke har tenkt til å kjøpe leiligheten. Men det er kanskje litt relevant for tråden hva vi synes, til tross for at vi ikke er i målgruppen, siden dette er tråden for å vise fram og synse masse rart om annonser på FINN? Det betyr ikke at de som ikke liker den mener de kan mye mer om boligannonsering enn folk som har jobbet med det i over 20 år, eller at de påstår at den er mislykket og ikke virker på noen.

Jeg er nok heller ikke i den målgruppen, siden slike annonser morer meg til en viss grad når jeg leser dem for underholdningens skyld, mens jeg blir en som "hever meg over slikt" og blir heller irritert enn imponert når jeg skal vurdere annonser seriøst. Det er ikke et forsøk på å prøve å belære fagfolk, eller påstå at det er slik for alle. Annonsen treffer sikkert dem de er ment å treffe, og er muligens et smart grep fra et faglig ståsted. Og de som har laget annonsen er neppe særlig interesserte i min mening uansett.

At stylede annonser selger bedre enn ustylede er det vel ingen som har protestert på. Når det blir veldig mange detaljbilder, og påfallende få bilder av rommene som helhet, blir jeg mistenksom (sier ikke at det er tilfelle her, men har sett eksempler på det i andre annonser). Men brukt på en god måte løfter de annonsen, og bidrar til estetikken.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-02-21 kl 14:57.
My er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 15:19   #662
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Dere skal selvsagt få mene akkurat det dere vil, jeg sier ingen steder at dere ikke får det. På internett er jo alle backseat drivers.

Min frustrasjon traff muligens litt urettferdig, men jeg himler altså alltid litt av folk som hisser seg opp over detaljbilder i annonser, eller at de "ikke bare viser plantegninger" (på generell basis, ikke rettet mot noen spesiell). For en boligannonse skal føre til salg ved å påvirke på mange ulike plan. For det første har man et helt annet blikk når man skal kjøpe, enn når man bare sitter og browser for moro skyld. Så om man lar være å kjøpe en ellers fin leilighet til en pris man mener er innafor fordi det er noe ved annonsen man ikke liker så er man jo rett og slett litt dum, og temmelig garantert ikke spesielt representativ.

Men for å ta ett eksempel. Mange bruker Finn som interiørinspirasjon. Ergo vil en annonse med fine detaljbilder kunne få ganske stort nedslagsfelt. Ikke nødvendigvis i kjøpemålgruppen, men hos andre. Flere klikk gjør at den igjen havner høyere opp på visningslista til Finn, og kanskje der blir lagt merke til av noen som egentlig ikke hadde det området i søket sitt, men ser at denne har en ok pris og størrelse, kanskje man skal ta en titt allikevel.

Og selvfølgelig så både bommer annonser på målgruppe, og ofte så prøver de helt klart å skjule noe eller pynte på utgangspunktet (jeg syns ikke det er tilfelle i dongeriannonsen, det er helt greit informative bilder, og ikke vanskelig å se bak "fjaset"). Men det skjer også ofte at folk tror de er i målgruppa, blir irritert av en annonse og mener at den ikke har truffet. Jeg gjør det selv.

(også må jeg si at jeg syns der er litt slitsomt at du legger til hele avsnitt i innleggene dine ganske lenge etterpå og etter at flere andre har svart, My. Det gjør det vanskelig å følge tråden og få med seg alt som blir sagt)

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 15:21   #663
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Jeg må si meg enig med Tally her, altså. Jeg syns ikke dette var en annonse som på noen som helst måte forsøkte å skjule hvor råtten leiligheten var. Samtidig som den klarte å presentere potensialet i leiligheten på en veldig god måte. Jeg er ganske sikker på at den treffer målgruppen veldig godt. Også de som ser forbi staffasjen og er opptatt av det praktiske.

For øvrig har den en god planløsning og fin beliggenhet, det legges ikke skjul på at den må totalrenoveres, og stylingen er faktisk ganske fin, tatt i betraktning hvor sliten leiligheten er.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 15:24   #664
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Ja, jeg er enig med deg når det gjelder detaljbilder altså Tallulah, og har ikke noe spesielt imot dem. Det er mer den fjasete vinklingen jeg irriterer meg over, når jeg er ute etter informasjonen, ikke underholdningen.

(Sorry, skal skjerpe meg og ikke endre innleggene, men heller lage nye )

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 15:24   #665
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Bildet med buksene på veggen er jo utrolig gøy, og spiller veldig godt på hvor dustete styling faktisk kan være, når målet er å "pynte brura" til det ugjenkjennelige. Jeg syns annonsen er perfekt! 5/7 fra meg.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 15:26   #666
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Og til de som lurer på hvorfor jeg ga annonsen en "perfekt" score 5/7 - her er kilden.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 15:29   #667
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Jeg er enig med Tally. Kanskje vi i Oslo er litt mer vant ved den typen ting?

En ting som også kan slå an er virkelige superslitte oppussingsobjekt, dvs nesten totalrehabilitering. De går ofte godt over takst uten noe veldig stylede bilder.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 15:34   #668
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Funfact: Den blå tekstiltapeten som de har på soverommet er virkelig up and coming igjen. Sånn lintapet som "alle" hjem hadde på syttitallet koster flere tusen kroner meteren nå. Og jeg ønsker meg sånn!

Også håper jeg de beholder teakdørene med bakelitthåndtak.

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Og til de som lurer på hvorfor jeg ga annonsen en "perfekt" score 5/7 - her er kilden.

Den hadde jeg helt glemt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 15:39   #669
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Og til de som lurer på hvorfor jeg ga annonsen en "perfekt" score 5/7 - her er kilden.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 15:40   #670
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Jeg stusset også litt over at leiligheten ble fremstilt som totalt oppussingsobjekt der alle flater må tas. Jeg likte veggene, jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 15:40   #671
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Gaia!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 15:41   #672
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Min frustrasjon traff muligens litt urettferdig, men jeg himler altså alltid litt av folk som hisser seg opp over detaljbilder i annonser, eller at de "ikke bare viser plantegninger" (på generell basis, ikke rettet mot noen spesiell).

Ja, det synes jeg, for det er da virkelig ingen som har hisset seg opp over noe som helst her, før deg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 15:44   #673
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ja, det synes jeg, for det er da virkelig ingen som har hisset seg opp over noe som helst her, før deg.

Neivel, da fikk vi det ut av systemet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 15:50   #674
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Her er forresten et annet flott oppussingsobjekt. Jeg er spesielt fascinert over taket, og lurer på om det føles like trangt i virkeligheten som det ser ut som på bilder? Skulle ønske man kunne kjøpt leiligheten og fikset den som den var originalt. Jeg synes den er så fin.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 16:03   #675
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Her er forresten et annet flott oppussingsobjekt. Jeg er spesielt fascinert over taket, og lurer på om det føles like trangt i virkeligheten som det ser ut som på bilder? Skulle ønske man kunne kjøpt leiligheten og fikset den som den var originalt. Jeg synes den er så fin.

Skulle gjerne hatt de originale string-hyllene, mamma har en hel seksjon etter min mormor, som hun har plassert på et gjesterom nedi kjelleren. Jeg sover der når jeg besøker henne, og før jeg sovner ligger jeg alltid og spekulerer på hvor jeg skulle plassert den hos meg, og hvordan jeg skal få kloa i den.

Taket var veldig spesielt ja ... Hadde sikkert vært fint å male det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 16:06   #676
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av My, her.


Taket var veldig spesielt ja ... Hadde sikkert vært fint å male det.

Neeeeeeei!

Taket er nok ikke originalt som i at det kom med leiligheten, men det er nok fra de flyttet inn. Sammen med panelet på veggen. Om jeg ikke skulle beholdt det hadde jeg plukket det ned. Jeg blir så lei meg når folk maler gamle finertak.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 16:14   #677
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

For meg er taket veldig sånn "tenk at noen betalte ekstra for å få dette og tenkte at ja, nå var det fint her!" Jeg får klaustrofobi bare av bildene. Men resten er flott. Kjøkkenet burde vært i bedre stand, dessverre, men ellers flott. Og badet her var virkelig veldig mye finere enn vårt, og det sier jo sitt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 16:14   #678
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Så er jeg vel litt dum da, for det var så mye på bildene at jeg ikke la merke til verken tapetet eller teakdørene (som jeg liker veldig godt) på grunn av alt det andre.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)

Sist redigert av Fersken : 18-02-21 kl 16:24.
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 16:29   #679
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Neeeeeeei!

Taket er nok ikke originalt som i at det kom med leiligheten, men det er nok fra de flyttet inn. Sammen med panelet på veggen. Om jeg ikke skulle beholdt det hadde jeg plukket det ned. Jeg blir så lei meg når folk maler gamle finertak.

Ja, egentlig jeg også, men akkurat dette følte jeg ble litt ... mye i et så lite rom. Vet ikke helt hva jeg ville ha gjort med det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 16:31   #680
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Jeg er litt overrasket at min mening om akkurat Finn-annonsen med utstillingsdukker, mange blå puter og mye staffasje blir tolket til at jeg vet så mye bedre enn fagfolk på markedsføring og kommunikasjon. For det mener jeg virkelig ikke. Akkurat denne annonsen traff meg bare ikke. Og jeg bruker Finn også til tips på interiør og underholdning, i tillegg til boligjakt (men kanskje ikke akkurat i den byen).

Megleren oppnådde jo målet sitt, jeg er sikker på at annonsen fikk mange flere klikk på den fordi vi diskuterer hvordan den traff oss.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no