Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

NHO vil kutte foreldrepermisjonen med 7 uker

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-14, 22:15   #1
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

NHO vil kutte foreldrepermisjonen med 7 uker

De mener at når fedrekvoten er kuttet med 4 uker faller grunnlaget for de ekstra ukene bort. De mener det virker mot likestilling, og vil derfor ha dem vekk igjen. De vil heller bruke pengene på å sikre alle ettåringer rett til barnehageplass.

Hva synes FP?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 22:24   #2
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: NHO vil kutte foreldrepermisjonen med 7 uker

Jeg er sikkert fullstendig på feil kurs sammenlignet med mange her inne, men mener det er bullshit at behovet ikke er der,
og mener foreldre burde være lenger hjemme med barna sine samma om det er mor eller far, og uansett om det går ut over likestillingsstatistikken eller ikke.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 23:19   #3
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: NHO vil kutte foreldrepermisjonen med 7 uker

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg er sikkert fullstendig på feil kurs sammenlignet med mange her inne, men mener det er bullshit at behovet ikke er der,
og mener foreldre burde være lenger hjemme med barna sine samma om det er mor eller far, og uansett om det går ut over likestillingsstatistikken eller ikke.

Jeg er også her. Jeg tror absolutt at de fleste ferske 1-åringer eller yngre har det aller best hjemme en (liten) stund til. Det betyr ikke at jeg ikke tror de kan ha det bra i barnehagen, eller at enkelte foreldre fungerer best om de får komme ut i arbeid igjen før det er gått ett år. Jeg skjønner også at det ikke er en reell valgmulighet for alle å være hjemme ut over foreldrepermisjonen, og nettopp derfor tror jeg at 7 uker kan gjøre de små enda litt mer klare og modne for den nye hverdagen, og gi flere mulighet til å være hjemme lenger. Jeg tror det finnes en god del aspekter ved såpass tidlig barnehagestart som vi enda har tilgode å avdekke, og tror at hver uke teller i den fasen hvor det uansett skjer såpass store sprang i utviklingen med tanke på at det gjerne er rundt denne tiden seperasjonsangsten er såpass stor.

Her hadde det virkelig ikke fungert å sende barna i barnehage ved 1-årsalder, og i alle fall ikke tidligere, da de i denne alderen har vært vanskelige å overlate til andre overhodet. Selv om det kan høres vel bortskjemt ut er det ingen overdrivelse å si at det hadde knekt meg om jeg måtte ha gjort dette på fast basis. Jeg vet at vi er utrolig heldige som har såpass lang permisjon som vi har her til lands, og at både jeg og mannen har mulighet til å fordele den etter ønske og behov, men gudene skal vite at jeg har vært hinsides takknemlig for akkurat denne muligheten et utall ganger, og setter denne ordningen meget høyt på prioriteringslisten over ting jeg hadde ønsket å beholde som et velferdsgode fra staten da jeg som sagt tror at dette gir en uvurderlig gevinst helsemessig hos barna.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 23:24   #4
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NHO vil kutte foreldrepermisjonen med 7 uker

Jeg synes jo NHO har et poeng. Likestillingsmessig er det ingen fordel at kvinner får de ukene som var tiltenkt far, det er sannsynligvis resultatet av denne regjeringens politikk. Og det er et praktisk problem at bare ettåringer født før 1. september får plass i barnehage. Det siste synes jeg er et større problem enn at de er noen uker yngre når foreldrene må velge mellom ulønnet permisjon eller barnehagetilværelse. Så om det er mulig å omdisponere disse pengene tror jeg faktisk at jeg er for det. (ikke minst fordi det er uhyre upraktisk at man politisk har styrt det største fødselsboomen midt i ferieavviklinga på sykehusene).

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 23:30   #5
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NHO vil kutte foreldrepermisjonen med 7 uker

Jeg er enig med deg Katta. Jeg hadde termin 1.sept og brukte mye tid på bekymre meg for barnehageplass. Helt utrolig å tenke på at toåringen min ikke skulle hatt krav på plass før mnd før hun fylte to om hun hadde blitt født til termin.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 23:33   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NHO vil kutte foreldrepermisjonen med 7 uker

Jeg er lei av å diskutere permisjonslengde som et likestillingstiltak. Jeg er overbevist om at lengst mulig permisjon kommer barna til gode, og det er argument godt nok for meg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 23:38   #7
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: NHO vil kutte foreldrepermisjonen med 7 uker

Enig med Appelsin og Niobe.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 23:40   #8
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NHO vil kutte foreldrepermisjonen med 7 uker

Jeg er også sikker på at lang permisjon er bra. Men jeg er minst like sikker på at det ikke er bra med en sperredato på 1. september. Hvis man kan komme den til livs hadde det vært veldig fint.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 23:43   #9
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: NHO vil kutte foreldrepermisjonen med 7 uker

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg er lei av å diskutere permisjonslengde som et likestillingstiltak. Jeg er overbevist om at lengst mulig permisjon kommer barna til gode, og det er argument godt nok for meg.

Enig med du.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 23:44   #10
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: NHO vil kutte foreldrepermisjonen med 7 uker

Det appelsin , niobe og benzo sa.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 23:46   #11
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: NHO vil kutte foreldrepermisjonen med 7 uker

Med baby i februar blir det 1,5 års permisjon på oss og det er jeg så utrolig glad for.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 23:52   #12
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NHO vil kutte foreldrepermisjonen med 7 uker

Jeg er enig med Katta. Og så mener jeg at vi må slutte å snakke om at det er et gigantisk eksperiment å sende ettåringer i barnehage. Før hadde vi kortere permisjon og brukte helt uregulerte dagmammaer. Det var ikke slik at alle var hjemme og passet barn selv istedet for å sende dem i barnehagen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 23:55   #13
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NHO vil kutte foreldrepermisjonen med 7 uker

Jeg tenker at det med permisjonstiden og hvor lenge foreldre skal være hjemme med barna sine er to litt ulike diskusjoner. Dette med den offentlig betalte permisjonstiden er et spørsmål om et slags minimumsopplegg som staten finansierer og som skal være tilstrekkelig og greit for alle og som skal få nybakte foreldre gjennom spedbarnstiden på en grei måte med det mål at familiene skal fungere, ungene skal ha det bra og foreldrene skal velge å få barn OG komme tilbake i jobb. I den pakken er heller ikke barnehageplass uviktig, og jeg mener at hele permisjonsordningen har en alvorlig snubletråd når man ikke kan forvente trygg barnepass til ettåringen sin når pengene fra staten opphører. Det at alle får barnehageplass rangerer høyrer for meg enn at endel som kanskje likevel ville ha valgt å være hjemme lenger skal få noen uker ekstra med full lønn.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-14, 04:00   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NHO vil kutte foreldrepermisjonen med 7 uker

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg tenker at det med permisjonstiden og hvor lenge foreldre skal være hjemme med barna sine er to litt ulike diskusjoner. Dette med den offentlig betalte permisjonstiden er et spørsmål om et slags minimumsopplegg som staten finansierer og som skal være tilstrekkelig og greit for alle og som skal få nybakte foreldre gjennom spedbarnstiden på en grei måte med det mål at familiene skal fungere, ungene skal ha det bra og foreldrene skal velge å få barn OG komme tilbake i jobb. I den pakken er heller ikke barnehageplass uviktig, og jeg mener at hele permisjonsordningen har en alvorlig snubletråd når man ikke kan forvente trygg barnepass til ettåringen sin når pengene fra staten opphører. Det at alle får barnehageplass rangerer høyrer for meg enn at endel som kanskje likevel ville ha valgt å være hjemme lenger skal få noen uker ekstra med full lønn.

Jepp. Jeg er enig i dette.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-14, 07:16   #15
Annki
Englemamma
 
Annki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.584
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Sv: NHO vil kutte foreldrepermisjonen med 7 uker

Enig med Appelsin og Niobe her!
Mine barn har ikke vært i barnehagen før de har vært godt over ett år, og hadde ikke vært klare før heller. De aller fleste jeg kjenner tar ulønnet permisjon i tilleg til den betalte, for å ihvertfall strekke permisjonen til etter fylte 1 år.
Dette forutsetter jo at man har råd til å ta ulønnet perm i tillegg og det er det ikke alle som har.

Jeg synes det er trist å se babyer i barnehagen, som burde vært hjemme hos mamma og pappa, bare fordi de ikke har råd til ulønnet perm... Da snakker jeg om barn som er godt under ett år! Det har vært ganske mange av de i barnehagen til de to minste, spesielt i år.

__________________
1997 - 2009 - 2010 - 2013
Alltid elsket, aldri glemt...
Annki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-14, 07:33   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NHO vil kutte foreldrepermisjonen med 7 uker

Opprinnelig lagt inn av Annki, her.

Enig med Appelsin og Niobe her!
Mine barn har ikke vært i barnehagen før de har vært godt over ett år, og hadde ikke vært klare før heller. De aller fleste jeg kjenner tar ulønnet permisjon i tilleg til den betalte, for å ihvertfall strekke permisjonen til etter fylte 1 år.
Dette forutsetter jo at man har råd til å ta ulønnet perm i tillegg og det er det ikke alle som har.

Å ta ulønnet perm står man da fremdeles fritt til, og det er selvsagt helt greit. Nei, alle har ikke råd til det, men for en normal ettåring er det ikke farlig å bli sendt i barnehage.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-14, 07:48   #17
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NHO vil kutte foreldrepermisjonen med 7 uker

Jeg er enig med Katta. Jeg tenker at hvis man mener at en ettåring er for liten til å begynne å barnehage, så får man ta konsekvensen av det og velge ulønnet permisjon. Hvis nedkorting av permisjonstiden med noen uker er det som skal til for å få på plass barnehageplass til alle ettåringen, så bør det prioriteres, fremfor å bruke pengene på noen få ekstra permisjonsuker.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-14, 08:03   #18
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: NHO vil kutte foreldrepermisjonen med 7 uker

Jeg er veldig enig med Katta kjenner jeg. Barnehageplass for ettåringer burde vært en selvfølge

Når det er sagt, synes jeg at fra et likestillingssted så burde man ikke kutte i fedrekvoten på en del år enda. Vi er langt fra kommet dit at det er en selvfølge at faren tar mer enn de tildelte ukene dessverre

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-14, 08:09   #19
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NHO vil kutte foreldrepermisjonen med 7 uker

Jeg synes det er så idiotisk å kutte i fedrekvoten at jeg fortsatt ikke har ord for det.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-14, 08:11   #20
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NHO vil kutte foreldrepermisjonen med 7 uker

Når dere sier barnehageplass for ettåringer, mener dere løpende barnehageopptak eller bare plass for høstbarna?

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no