Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Dokumentar for å endre bildet av rosabloggerne

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-13, 12:27   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dokumentar for å endre bildet av rosabloggerne

Jeg leser i Dagbladet i dag at noen av de mest fremtredende rosabloggerne har nå blitt med i en dokumentar fordi de er lei av hvordan de blir sett på, etter å vie mesteparten av livet sitt til klær, sminke og nakenhet.

Jeg tviler ikke på at disse jentene er både greie, smarte og jobber hardt. Men nå har jeg sett på traileren for dokumentaren og skjønner ikke helt hvordan det å bade naken eller bowle i bikini skal gi oss et helt nytt inntrykk av disse jentene.

Sitat:

Jeg vil bli hørt og tatt seriøst selv om jeg stiller opp i bikini på photoshoots, sier Sophie Elise.

Ja, selvsagt. Men da må man jo komme noe man kan ta dem seriøst på også, da. Hun sier også at yrket hennes er veldig tøft. Selvsagt er det tøft å få alt man sier og gjør kommentert, og det er ingen tvil om at kommentarfelt kan være svært ondsinnede. Men jeg merker også at jeg blir litt lattermild. Rosablogging er et luksusfenomen, som ikke kan sees på som spesielt tøft. Det er svært frivillig, og det er ikke livsnødvendig for noen.

http://www.kjendis.no/2013/09/17/kje...abes/29325747/

Jeg er i grunn lite interessert i en tråd som bare disser disse jentene, men jeg er oppriktig interessert i hvilke mekanismer som får det til å fremstå som en god idé å være med på en slik dokumentar for å bli tatt seriøst?

En annen ting jeg finner svært iffy er denne fotografen som lager dokumentaren; en mann på 40 år som lever av å ta glamourbilder, på tur ut i verden med en gjeng atten år gamle nakenmodeller? Som mor hadde jeg blitt rasende.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 12:31   #2
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokumentar for å endre bildet av rosabloggerne

Beklager, men jeg vet at jeg ikke kan høre eller lese mer om disse bloggerne uten å få høyt blodtrykk. :kommer ikke til å åpne linken:
Selvsagt kan jeg ta damer og menn som bowler i bikini seriøst, men det avhenger jo i aller høyeste grad av hva de sier. Jeg har enda til gode å lese en rosablogg som har noe å melde.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 12:35   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokumentar for å endre bildet av rosabloggerne

Jeg tittet gjennom bloggen til hun ene, og innimellom pouty bikinibilder og dokumentering av antrekk og skopark så skriver hun om Miljøpartiet De Grønne og NOAH. Og hun når jo definitivt ut til en målgruppe som kanskje ikke er mest interessert i politikk. Kan rosabloggerne representere en uutnyttet kanal for mer alvorlige aker enn shampoo og foundation?

Jeg har forresten en blogg selv, og det jeg skriver om er heller ikke særlig serriøst; det er mest mat, litt interiør og hage. Det vekker (heldigvis) ikke like stor harme eller oppmerksomhet som rosabloggernes univers, men er definitivt et "unyttig luksusprodukt", i likhet med deres blogger.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 12:36   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokumentar for å endre bildet av rosabloggerne

En dokuserie som heter Babe Adventure på dbtv?

Det er så langt unna "dokumentar" det kommer, omtrent. Og jeg tror ikke at den egentlige tanken bak er at de vil bli tatt mer seriøst.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 12:40   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokumentar for å endre bildet av rosabloggerne

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

En dokuserie som heter Babe Adventure på dbtv?

Nei, på en egen webside.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Og jeg tror ikke at den egentlige tanken bak er at de vil bli tatt mer seriøst.

Nei. Jeg tror fotografen vil opparbeide seg et navn (og syns sikkert det er toppers å reise rundt med pene, unge, nakne piker), og jeg tror jentene vil bygge seg en karriere som det litt sånn udefinerbare "kjendiser". Sånn som Aylar og Linni Meister. Man er kjent for å være kjent, rett og slett. Men jeg tror mange unge (jenter) kan misoppfatte det å bli kjent med å bli tatt seriøst, og jeg lurer litt på hvor den glitchen slår inn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 12:41   #6
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokumentar for å endre bildet av rosabloggerne

Enig med Tallulah, hadde jeg vært mora til han førtiåringen hadde jeg ikke bare blitt rasende, men skikkelig, skikkelig skuffa over at han ikke fant seg en mer samfunnsnyttig jobb.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 12:42   #7
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokumentar for å endre bildet av rosabloggerne

Nå var det jo ikke noe som het blogg når jeg var 19, men jeg forsøker å tenke at disse jentene også fantes dengang. Nå har de fått en kanal de kan promotere seg gjennom. Og jeg får som Rine høyt blodtrykk av hele konseptet, uten å kjenne dem eller å ha sett annet en snutten i HI.

Jeg bare tror (og håper) at det finnes så uendelig mange flere forbilder og oppegående hoder som representerer den generasjonen. Og da tenker jeg at Paradise Hotel personligheten bare blir en kategori av ungdom, som de aller fleste ikke indentifiserer seg med og vil være som. Og da går blodtrykket ned igjen. La dem holde på liksom.

Men jeg kan ta feil, at dette er den STORE drømmen til enhver ungjente? Men utfra de jeg kjenner i aldersgruppen,så tror jeg virkelig ikke det.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 12:45   #8
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokumentar for å endre bildet av rosabloggerne

Det jeg tror, helt ukvalifisert og uten å ha gjort en tøddel for å sjekke fakta, er at denne dokumentaren har en helt annen agenda enn å vise at dette er hardtarbeidende og seriøse jenter selv om de sier at det er det som er målet. :sherlock:

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 12:47   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokumentar for å endre bildet av rosabloggerne

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Nå var det jo ikke noe som het blogg når jeg var 19, men jeg forsøker å tenke at disse jentene også fantes dengang. Nå har de fått en kanal de kan promotere seg gjennom.

Det her er vel de jentene som hadde fått bildet sitt på side whatever i Vi Menn da vi vokste opp. Men det forsvinner jo mye fortere enn det disse jentene holder på meg. Selv Aylar, Lene Alexandra og en av de andre har jo tatt til fornuften etterhvert og funnet seg andre, mer bærekraftige livsveier. Felles er jo også at de sier at glamourperioden kom av dårlig selvtillit, mobbing, fæl barndom og liknende. Når de har funnet noe annet å bruke energien sin på har de blitt mye lykkeligere.

Jeg vil tro at enhver 18-åring tenker "men det gjelder ikke meg", riktignok. Og man lærer best av sine egne erfaringer.

Jeg tror ikke dette er målet til enhver ungdom i dag, men jeg tror langt fler ser en verdi i å bli "kjendis", uansett hva kjendiseriet er basert på.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 12:47   #10
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokumentar for å endre bildet av rosabloggerne

Jeg tenker at dette er yet another resultat av ... alt. At man ikke lærer at ens handlinger får konsekvenser. (Oppfører du deg som et nek blir du oppfattet som et nek.) At reklameindustrien er så ekstremt sterk og ... overfladisk. Utseende er alt. At mødregenerasjonen bedriver slanking, botox, plastiske operasjoner og ekstremt utseendefokus. Kleskjedenes og leketøysforretningenes kjønnssterotyping fra treårsalder.

Og jeg får lyst til å flytte langt inn i skogen og slå av alt av sosiale medier og nettaviser. Det er bare fordømt trist.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 12:50   #11
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokumentar for å endre bildet av rosabloggerne

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror ikke dette er målet til enhver ungdom i dag, men jeg tror langt fler ser en verdi i å bli "kjendis", uansett hva kjendiseriet er basert på.

Huttetu, ja. Jeg hadde et par på ungdomsskolen, som omtrent ikke kunne vente med å få skrellet av seg å komme seg på trykk i et og annet manneblad når de fylte 18. Det ble jo som du sier fortere borte, disse her foreviger ungdommens dumskap på mange måter, for evig og alltid. Det er litt trist egentlig.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 12:50   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokumentar for å endre bildet av rosabloggerne

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Og jeg får lyst til å flytte langt inn i skogen og slå av alt av sosiale medier og nettaviser.

Jeg vet ikke om det hjelper. Jeg syns glamourmodellering virker som et litt utkantnorgefenomen?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 12:51   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokumentar for å endre bildet av rosabloggerne

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg vet ikke om det hjelper. Jeg syns glamourmodellering virker som et litt utkantnorgefenomen?

Nettopp derfor langt inn i skogen. I en tømmerhytte. Uten at noen andre mennesker får komme i nærheten. Bare ulvene.

(Og min egen familie, da. De er godkjent.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 13:04   #14
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokumentar for å endre bildet av rosabloggerne

Men blander vi ikke litt gmalourmodellering og rosabloggere her? Er det et stort overlapp? (Ikke en sjanger jeg kjenner godt, dette...)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 13:06   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokumentar for å endre bildet av rosabloggerne

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men blander vi ikke litt gmalourmodellering og rosabloggere her? Er det et stort overlapp? (Ikke en sjanger jeg kjenner godt, dette...)

Jeg har inntrykk av at det er et visst overlapp. Hvertfall med de jentene som er profilert her.

Man ser det også blant de dukkebloggerne, som gjør alt for å se ut som japanske mangafigurer. Det er jo et ganske sterkt element av sex i det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 13:15   #16
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokumentar for å endre bildet av rosabloggerne

Jeje, whatever makes you tick, tenker jeg. Det kan jo hende at disse jentene klarer å bruke sine 15 minuttes til noe annet enn å vise frem bikini og reklamere for sminke. I så fall er jo det fint for dem. Og målgruppen deres, som vel består av 1. gutter (og jenter?) som sikler på dem 2. jenter (og gutter?) som vil være som dem og 3. jenter og gutter som leser bloggen for å få seg en god latter/slenge dritt, får kanskje noen nyttige innspill.

Jeg er alt for lat, for dvask og for lite fotogen, hvis ikke skulle jeg jaggu startet en politisk og samfunnskritisk blogg, der alle innlegg var krydret med bilder av meg i hvit bikini.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 13:41   #17
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dokumentar for å endre bildet av rosabloggerne

Jeg skulle ønske at et menneske disse jentene hører på og har tillit til forklarer dem at de sannsynligvis ikke kommer til å virke mer seriøse etter en 'babe adventure' sammen med 40 år gammel glamourbilderfotograf.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 15:52   #18
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokumentar for å endre bildet av rosabloggerne

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg skulle ønske at et menneske disse jentene hører på og har tillit til forklarer dem at de sannsynligvis ikke kommer til å virke mer seriøse etter en 'babe adventure' sammen med 40 år gammel glamourbilderfotograf.

Ja, nettopp!

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg er alt for lat, for dvask og for lite fotogen, hvis ikke skulle jeg jaggu startet en politisk og samfunnskritisk blogg, der alle innlegg var krydret med bilder av meg i hvit bikini.

Gjør det! Gjør det!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 15:55   #19
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokumentar for å endre bildet av rosabloggerne

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Gjør det! Gjør det!

Da må jeg jo trene meg hot først, og det orker jeg ikke.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 16:05   #20
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokumentar for å endre bildet av rosabloggerne

Pfft, du kan vel skrive teksten og så er det vel nok av dem som stiller som modell...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no