Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-07, 15:18   #21
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 15:58   #22
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Med babycall innen rekkevidde har jeg ingen problem med å bevege meg noen meter bort fra hotellrommet Redigert: Dersom barnet er så lite at det ligger i babyseng og ikke har mulighet til å klatre ut. De gangene vi har gjort det, har vi brukt en babycall som har kontakt med rommet hele tiden, ikke den typen som slår inn av lyd.

Vi har dessuten ALLTID merket vindu eller lignende med en kjent gjenstand slik at rommet er lett å finne for oss utenfra i tilfelle brann eller lignede.

Stakkars familie, håper de finner henne raskt igjen, og at alt er fint med henne.


Sist redigert av Señora : 04-05-07 kl 18:37. Årsak: Måtte redigere litt.
Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 16:14   #23
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Så grusomt!

Nei, jeg ville ikke forlatt min treåring på hotellrommet for å gå ut og spise. Jeg er hysterisk redd for brann, men orker heller ikke tanken på at hun skal våkne å være alene ...

Vi reiser ofte sammen med mannens foreldre, så da har vi mulighet for barnevakt om vi har lyst å gå ut etter at ungene er lagt. Reiser vi alene så spiser vi sammen med barna på kvelden, og sitter på balkongen og koser oss når de har lagt seg!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 18:09   #24
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Jeg hadde ikke gått fra mine sovende barn på et hotellrom, babycall eller ikke.
En 3-åring kan jo også fint liste seg ut av rommet selv, uten at det nødvenidgvis høres på babycallen (tenker ikke på historien her, men på min egen 3-åring).

Mikkeline er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 18:35   #25
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Hvis det bare var snakk om noen få meter unna, og hvis jeg hadde babycall med dekning, kunne jeg fint ha gjort det (men vi har hittil aldri prioritert å slepe med oss babycall på ferie, tar for mye plass).

Jeg er enig med Tinetoff, det hadde jeg ikke hatt problemer med.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 19:29   #26
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Nei, jeg ville ikke gjort det. Ikke fordi jeg nødvendigvis er så redd for det ene og det andre, men fordi barna kan bli redde om de våkner alene.

Her om natten/morgenen gikk brannalarmen på hotellet vårt. Iben er hysterisk redd for brannalarmer. Det hadde vært meget dårlig gjort av meg å vært et annet sted og dermed brukt tid på å komme meg til henne for å være der til trøst.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 19:38   #27
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Forferdelig historie. Og nei, jeg ville ikke gått fra en treåring alene på hotellrommet uansett hvilket land jeg var i, inkludert Norge.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg hadde aldri gjort det. Jeg har heller ikke latt ungene sove ute i vogn uten at jeg er ute selv og skjønner ikke hvordan folk tør det heller.

Ungene har sovet alene utenfor huset vårt med babycall, men ingen andre steder. Ellers signerer jeg de to siterte.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 19:46   #28
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Jeg ville ikke forlatt hotellrommet, selv med babycall. Derfor har vi bestilt oss ferieleilighet fremfor rom i sommeren. Jeg kunne latt Snupp sove uten for huset vårt, men hadde ikke latt ham sove ute hvorsomhelst.

Skrekken er at han forsvinner i en mengde, for gutten er god til å stikke av.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 20:07   #29
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Synes ikke det var uansvarlig, med babycall og 40 meter fra rommet. De var tilbake kvart på ti, så det var vel en rask middag. Hadde vært noe annet hvis de var en kilometer borte fra hotellet festende på en bar halve natta.
Jeg selv lar ungene sove utenfor i vogn uten babycall, jeg er da rett innenfor og kan både høre og sjekke ofte gjennom vindu og ved å åpne døra. Skjønner ikke helt hvorfor noen ikke kan la de sove ute alene, er det noe jeg ikke har forstått?
Jeg synes det er litt rart å fokusere på dette i saken, det er jo en tragedie og en kidnapping kan vel uansett gjennomføres når som helst dersom noen har satt seg fore å gjennomføre det. Det er vel kidnappernes feil, ikke foreldrene som følte at de satt nærme rommet og hadde babycall på.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 20:18   #30
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Huff så grusomt! Vi har gjort det en eneste gang (eller en eneste ferie snarere). Men da bodde vi i bungalower som lå rundt svømmebassenget, og alle med inngang mot bassenget. Da satt vi utenfor i restauranten, men var maks 20 meter fra inngangsdøren, som vi kunne se.

Hadde nok ikke gjort tilsvarende hvis vi bodde på et vanlig hotell . Stakkars, stakkars foreldre!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 20:32   #31
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Synes ikke det var uansvarlig, med babycall og 40 meter fra rommet. De var tilbake kvart på ti, så det var vel en rask middag. Hadde vært noe annet hvis de var en kilometer borte fra hotellet festende på en bar halve natta.
Jeg selv lar ungene sove utenfor i vogn uten babycall, jeg er da rett innenfor og kan både høre og sjekke ofte gjennom vindu og ved å åpne døra. Skjønner ikke helt hvorfor noen ikke kan la de sove ute alene, er det noe jeg ikke har forstått?
Jeg synes det er litt rart å fokusere på dette i saken, det er jo en tragedie og en kidnapping kan vel uansett gjennomføres når som helst dersom noen har satt seg fore å gjennomføre det. Det er vel kidnappernes feil, ikke foreldrene som følte at de satt nærme rommet og hadde babycall på.

Det er vel ingen som har sagt at det er uansvarlig av dem. Det er jo bare noe enhver må ta og føle på om man synes det er greit. Jeg for min del tror ikke jeg ville slappet av dersom barnet mitt lå alene igjen på hotellrommet. Men avstand og utsyn ville helt klart vært bestemmende.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 20:35   #32
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ingen, og det er vel nettopp derfor man bør være føre var?

Det er så lenge siden nå. Den gang var det ikke et "problem".

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 20:55   #33
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Jeg kunne gått fra mitt barn sovende på rommet hvis vi var i umiddelbar nærhet og hadde oversikt over situasjonen. Men da tror jeg heller på å tilrettelegge litt så man kan ta det med ro.

Vi har et barn som sover så lett at det ikke er noe vits å sitte i samme rommet i det hele tatt og tro han skal sove. Så når vi har vært ute og reist har vi bestilt to rom vegg-i-vegg med dør mellom og bestilt mat på (det andre) rommet, babycall og døra på gløtt. Funker så fint at!
Vi har også bodd på et større hotell etpar ganger som har barnevakttjeneste, alt damen har behøvd å gjøre er å sitte på utsiden av døra med babycallen på og ringe oss to etasjer ned i hotellets restaurant/bar om hun hørte noe. Vi kunne like godt tatt med babycallen selv kan man kanskje si, men det føltes ikke ok.
Funket framifrå! (Spesielt siden det besynderlig nok var tyst)
Mange hotell tilbyr barnepass, foresten...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 21:14   #34
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Det er vel ingen som har sagt at det er uansvarlig av dem. Det er jo bare noe enhver må ta og føle på om man synes det er greit. Jeg for min del tror ikke jeg ville slappet av dersom barnet mitt lå alene igjen på hotellrommet. Men avstand og utsyn ville helt klart vært bestemmende.

Jo, jeg vil si det ligger ganske underforstått at en del synes det er uansvarlig å sitte noen meter fra rommet, det har ikke noe med om noen ikke slapper av eller ikke. Jeg forstår en del av kommentarene her som at man mener det er uansvarlig. Vi sitter alltid på verandaen, og spiser sammen ungene tidligere på kvelden, men hadde restauranten på området ligget sånn at det ikke var langt unna i babycall-rekkevidde og lett adkomst til leiligheten for evnt trøst, så ville jeg vurdert det som greit. Kidnapping ville nok vært ganske langt vekk i tankene mine, det skjer heldigvis svært sjelden.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 21:20   #35
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Kidnapping ville nok vært ganske langt vekk i tankene mine, det skjer heldigvis svært sjelden.

Det er ikke kidnapping som hadde vært det skumleste jeg ville vært redd for heller. Heller... babycaller som slutter å virke, usikrede vinduer, varmtvannskraner, dører som er altfor enkle å låse opp innenfra, osv, osv.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 21:25   #36
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Det er ikke kidnapping som hadde vært det skumleste jeg ville vært redd for heller. Heller... babycaller som slutter å virke, usikrede vinduer, varmtvannskraner, dører som er altfor enkle å låse opp innenfra, osv, osv.

Ja, man må jo bestemme utifra barna, situasjonen og sin egen følelse. Vi kunne f.eks ikke gjort det med eldstemann som er veldig mørkeredd, han kunne ikke våknet og vært alene så lenge. Men i utgangspunktet virker det greit for foreldre som ønsker et rolig måltid alene etter leggetid, dersom omgivelsene er slik at det virker trygt.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 23:29   #37
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Huff. Det er helt forferdelig.
Vi skal selv til syden om 3 uker og har tenkt å ta med babysitter men er veldig hønemor så jeg vet sannelig ikke om jeg hadde turt å evt. gått til baren på hotellet når barna lå i leiligheten. OM det hadde vært noen meter så men om det var langt unna og mange bygg imellom så hadde jeg uansett ikke gjort det. Vi skal bo på bakkeplan så nå blir det uansett ikke. KJøper heller med en vin til hotellet..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 23:53   #38
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Har ikke lest forhistorien men fornuften sier at det er ikke noe bra. Kan man ikke inkludere barna i hotellferien, så kan man bli hjemme. Vin på terrassen går jo kjempebra.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 01:42   #39
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Jeg hadde aldri forlatt et sovende barn på et hotellrom.
Barna er med ut og spiser middag, har trille med om den lille blir trøtt. Etterpå kan vi sitte på verandaen og kose oss når ungene er lagt.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 09:41   #40
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Det hadde jeg aldri gjort!

takeaway eller tidlig middag hadde vært det eneste alternativet for meg her!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no