Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-07, 13:44   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Jeg tror ikke jeg kunne gjort det, selv med babycall og hyppige kontrollsjekker, selv om jeg ikke var langt unna. Hadde nok ikke slappet av ett minutt.

Denne familien har ihvertfall opplevd det verst tenkte scenarioet ved å gå fra sovende barn på ett hotellrom i Portugal

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=167663

Stakkars familie.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 13:48   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Åh herregud, dette er mitt største mareritt! Jeg og min mann snakket om dette med kidnapping eller forsvinning for noen dager siden. Jeg blir helt kald innvendig. Når man ikke vet hvor barnet er, hvordan det har det. Herregud så grusomt, jeg klarer nesten ikke å skrive om det engang. Hun må jo være livredd.

NEI! Jeg hadde aldri gått fra et sovende barn, eller fra et barn i det hele tatt i slike land. Ikke her heller, forsåvidt, men faren for kidnapping er faktisk overhengende i slike land. Ei venninne kan feks. ikke ta med vesla si til sin manns hjemland, da lyse småbarn er ekstra attraktive for kidnapping. Det er helt grusomt. Alt kan skje, og jeg synes på mange måter det er bedre å være overhysterisk i slike tilfeller, enn å slappe FOR mye av og risikere at slike ting skjer.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 13:53   #3
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Hvis det bare var snakk om noen få meter unna, og hvis jeg hadde babycall med dekning, kunne jeg fint ha gjort det (men vi har hittil aldri prioritert å slepe med oss babycall på ferie, tar for mye plass). Kidnappingshistorien er jo fæl, men så veldig typisk tror jeg ikke den er. "Slike land"?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 13:55   #4
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Jeg vet at noen gjør det, men for meg er det helt utenkelig å reise fra sovende barn på hotellet. Har jeg barn med på ferie så er jeg ikke alene med kjæresten og innretter meg deretter.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 13:58   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Forferdelig historie. Og nei, jeg ville ikke gått fra en treåring alene på hotellrommet uansett hvilket land jeg var i, inkludert Norge.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 14:02   #6
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Jeg så kun oversikriften på linken og orker ikke lese mer, men svaret mitt er at nei, det ville jeg ikke gjort. Verken i sydligere strøk eller her hjemme.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 14:03   #7
linka-mor
Aquarist
 
linka-mor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 689
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Aldri! hadde jeg gått fra mitt sovende barn! Det gjør jeg ikke hjemme engang så ihvertfall ikke borte på ferie.
Mine barn må være med på sene middager når vi er på feire, enten spiser de selv eller så sover de i vognen. Er jeg hjemme ordner man barnevakt.

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 14:05   #8
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Så grusomt!
Jeg hadde heller aldri gått fra sovende barn på hotellrommet. Aldri!

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 14:06   #9
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jeg vet at noen gjør det, men for meg er det helt utenkelig å reise fra sovende barn på hotellet.

Reise bort er selvsagt uaktuelt, ja...
Jeg kunne fint, som Tinetoff, sittet noen meter unna rommet med babycall. Det har jeg også gjort. Vi hadde da utsikt til rommet og vinduet, og satt noen meter under rommet og spiste (ute).

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 14:08   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Vi skal ha med vesla (3,5 år) til Italia i sommer, og da får hun være oppe til hun stuper selv, så har vi med vogn eller noe der hun kan sove. Men nå er hotellet iallfall 3 km unna der vi kommer til å oppholde oss mest og da.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 14:18   #11
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Leste litt mer om dette nå, og etter denne beskrivelsen ...

"Wheeler said the hotel's tapas bar was "40 paces" from the apartment and the parents would have been able to have seen the door to the flat."

...skal jeg ikke si med hundre prosent sikkerhet at dette var noe jeg aldri kunne gjort. De så jo døra til leiligheten?

Men etter å ha lest dette kommer jeg selvfølgelig ikke til å gjøre det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 14:21   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har heller ikke latt ungene sove ute i vogn uten at jeg er ute selv og skjønner ikke hvordan folk tør det heller.

Samme her.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 14:36   #13
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Vi satt i baren utenfor inngangsdøra til hotellet med småen en gang med babycall. Nå var han veldig rolig og sov godt. Likevel skjekket vi hvert kvarter. Hvem kan forutse at slike ting kan skje?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 14:39   #14
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Fryktelig historie. Jeg hadde aldri gått fra ungen min alene på et hotellrom. Jeg får hetta av å se barn som er satt igjen i bilene mens mor/far er inne på butikken og jeg da..

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 14:40   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Hvem kan forutse at slike ting kan skje?

Ingen, og det er vel nettopp derfor man bør være føre var?

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 14:49   #16
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ei venninne kan feks. ikke ta med vesla si til sin manns hjemland, da lyse småbarn er ekstra attraktive for kidnapping.

Yup, that's me!

Min store skrekk her i livet er at datteren min skal forsvinne fra meg. Bare tanken gjør meg kvalm...

Mens vi bodde i Stockholm gikk vi ofte på Junibacken, et Eventyrland for barn. Den ene gangen vi skulle gå hjem, snur jeg meg for å ta jakken i skapet, og i det jeg snur meg tilbake, så er Malin borte. Jeg titter meg rundt, og klarer å holde meg rolig, for vanligvis er hun like i nærheten, spesielt når det kun var snakk om et par sekunder jeg snudde meg. Men denne gangen er hun ikke det. Jeg kjenner jeg blir iskald, så varm, og så begynner pulsen og hamre. Jeg løper bort i skranken (ti meter unna) og spør om de har sett ei lita jente i dongeribukse og gul genser, men det hadde de ikke. Så løper jeg like utenfor ytterdøren og ser, ingen Malin der heller. Kjenner jeg begynner å bli skikkelig redd nå. (Da hadde det gått ca 5 minutter) Jeg spør om de kan rope henne opp i høyttaleren, slik jeg ofte har hørt at de gjør. De ser på meg som om jeg er teit og spør hvorfor. "Fordi min datter er borte, vi er nesten midt i sentrum av en storby med masse ekle pedofile menn rundt om kring, OG vi er veldig nær sjøen! Hun er ikke mer enn to år gammel, så du har bare med å rope henne opp NÅ!" nærmest skriker jeg til henne. Hun himler med øynene og roper henne opp. Jeg småløper litt frem og tilbake og titter inn i de forskjellige rommene som er der, Eventyrtorget og Mamma Mu og Kråkan-rommet, men ser henne ikke. Gråten sitter i halsen og jeg kjenner jeg begynner å bli svimmel fordi pusten går ganske mye raskere enn normalt. Etter et kvarters leting og fortvilelse går jeg tilbake til skranken. Og akkurat i det jeg kommer bort, ser jeg en mann komme gående inn døren, og han holder Malin i hånda! Så de bertene som sto i skranken hadde ikke sett den lille jenta som tuslet ut på egenhånd et kvarter tidligere. (Der var ikke mye folk heller, så det var ikke derfor de ikke hadde sett henne.) Denne mannen hadde hørt at de ropte henne opp noen minutter før han gikk ut døren, og når han kom et par hundre meter ut fra bygget så han henne sittende i gresset og plukke blomster. Han ropte på henne (de roper opp med navn, alder, og forteller hva barnet har på seg) og når hun svarte, så forsto han at det var hun de hadde ropt opp.

Jeg nærmest gråt av glede, og kunne ikke få takket mannen nok. Malin var blid og fornøyd, og vinket hadet til mannen. Malin er veldig utadvent somregel, og kan være et barn som er veldig lett og lokke med seg, dette visste jeg og det var derfor jeg ble så redd som jeg ble.

Sånn. Da har jeg fortalt historien om de verste 15 minuttene i mitt liv.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 14:53   #17
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Forferdeleg historie. Håpar det endar bra. Og nei, dette kunne eg aldri ha gjort. Eg er hysterisk redd for brann i tillegg, så på ferie er ungane der eg er, og ikkje åleine på hotellrom eller i leilegheit, uansett.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 14:54   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Åh herregud, skjønner godt du fikk panikk ja. Huff.
Camilla forsvant jo i Tusenfryd i sommer. Hun var plutselig borte, og jeg lette i kanskje 10 minutter (men det føltes som en time) etter henne. Fant henne i et lekestativ litt lenger borte fra der vi var, herregud så redd jeg var.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 15:01   #19
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Ms.Lee; Så bra at det enda godt! Eg hadde fått panikk. Skikkeleg skrekkoppleving!

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 15:01   #20
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Forferdelig historie.
Jeg hadde aldri klart og gått ifra barna for å spise på restaurant i syden mens de sover på hotellet.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no