Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Champagne til konfirmanten; hva med småsøsknene?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Se resultatene: Hvem får champagne i konfirmasjonen?
Alle, såklart! 104 19,66%
Alle som er konfirmert 89 16,82%
Alle som er over 18 287 54,25%
Alle som er 13 eller eldre får smake 20 3,78%
Det kommer an på 7 1,32%
Bare foreldrene til konfirmanten 19 3,59%
Brokkoli 3 0,57%
Deltakere: 529. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-16, 22:09   #1261
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det synd på mannen om han må lage mat og hente unger i barnehagen?

Eg går fem på kvar gong, og gler meg såååå til ein fest av ein FP-lynsjing, men neida ... Har FP gått tom for engasjerande NYE tema?

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 23:35   #1262
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det synd på mannen om han må lage mat og hente unger i barnehagen?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Næææh. Det var litt av en tilfeldighet.

Ja, det vil jeg tro.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 07:04   #1263
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det synd på mannen om han må lage mat og hente unger i barnehagen?

Ja, jeg har jo stemt at det er fullstendig skandale så.:




Jeg går for øvrig ikke på limpinnen på denne tråden.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 08:41   #1264
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det synd på mannen om han må lage mat og hente unger i barnehagen?

Jeg er veldig miljøbevisst.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 09:02   #1265
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.480
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det synd på mannen om han må lage mat og hente unger i barnehagen?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg er veldig miljøbevisst.


Hva mener du, - bruker samme mannen hele tiden?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 09:09   #1266
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det synd på mannen om han må lage mat og hente unger i barnehagen?

Disse overskriftene blir bare bedre og bedre!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 09:15   #1267
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svigerfar klår på meg!

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 09:17   #1268
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det synd på mannen om han må lage mat og hente unger i barnehagen?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hva mener du, - bruker samme mannen hele tiden?

Ville bare si det, lizzm. Må jeg virke fornuftig óg, nå?

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 10:05   #1269
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svigerfar klår på meg!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 10:23   #1270
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Svigerfar klår på meg!

Kommer an på været

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 10:29   #1271
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svigerfar klår på meg!

Opprinnelig lagt inn av Bamsemums, her.

Kommer an på været

... eller om han lager sunn middag fra bunnen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 10:44   #1272
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svigerfar klår på meg!





Var så nærme denne gangen altså

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 10:51   #1273
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eksen har flyttet ut i en lavvo i skogen

Denne er true story. Ikke min eks da. (Tror jeg.)

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 10:53   #1274
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Eksen har flyttet ut i en lavvo i skogen

Hver bidige gang inne på kontrollpanelet.... ''Hva svarte er det for tråd jeg abonnerer på??'' *lettlurt*

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 11:26   #1275
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eksen har flyttet ut i en lavvo i skogen

Kunne vært min mann. :villmann:

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 11:27   #1276
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eksen har flyttet ut i en lavvo i skogen

Pollen stemmer ikke!

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 11:36   #1277
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg har spist giftslørsopp!

Greit for meg. Klimaet først!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 14:21   #1278
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Jeg har spist giftslørsopp!

Ja, særlig!

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 14:36   #1279
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Jeg har spist giftslørsopp!

lege nuh.

Men har fremdeles ikke gått på. Kanskje dersom dere endrer på hvem som er hi.��

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 22:54   #1280
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Jeg har spist giftslørsopp!

Hver. Bidige. Gang.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
emneord, foreldreportalen.se, klassiker, klassikernominert, skyll-brett-stapp


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no