Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Terra

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-07, 21:11   #41
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Terra

Det var virkelig en glimrende kommentar.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:12   #42
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Terra

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nå presiserte jeg at jeg mente en MIDDELS intelligent gullfisk.

Jeg så det, men med middels intellegent antyder du redusert intellegens. Jeg tok meg den frihet å kun bruke skalaen intellegent og lite intellegent. Jeg beklager hvis jeg fikk fisken din til å høres enda dummere ut.

  Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:14   #43
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Terra

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Jeg så det, men med middels intellegent antyder du redusert intellegens. Jeg tok meg den frihet å kun bruke skalaen intellegent og lite intellegent. Jeg beklager hvis jeg fikk fisken din til å høres enda dummere ut.


Ikke beklag til meg, beklag til gullfiskene.

:lover å slutte å flåse nå:

Nå har jeg jo gått et helvt halvt år på Bedøk, og er således verdensmester og allvitende innen alle økonomispørsmål, og jeg skjønner ikke annet enn at "idioter" er helt riktig betegnelse på de som har bestemt at investering i dette er fint og flott.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:18   #44
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Terra

Jeg tror at jeg skal overta rådmannens jobb når hun må gå. *Terra-kommune-innbygger*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:21   #45
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Terra

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg tror at jeg skal overta rådmannens jobb når hun må gå. *Terra-kommune-innbygger*

Det blir vel som å hoppe etter Eddie "the Eagle".

  Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:23   #46
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Terra

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Det blir vel som å hoppe etter Eddie "the Eagle".

Kanskje. det som er synd er at dama er ei knakandes flott dame som jeg kjenner privat. Sukk!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:56   #47
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Terra

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Kanskje. det som er synd er at dama er ei knakandes flott dame som jeg kjenner privat. Sukk!

Jeg kjenner han ene toppen i Terra. Fantastisk fin fyr han også.
Vi tilbringer en god del tid med han og familien, og greiere folk skal man lete lenge etter.

Det er vel sånn det er, privat fremstår de som ganske andre mennesker enn mediene fremstiller dem.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no