Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 4

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-07, 22:10   #221
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Til enern har jeg akkurat kjøpt antrekket til venstre her:





Kjolen til toern og blusen til enern:

Jeg kjøper også mye til mine barn fra L&B.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 12-11-07, 00:28   #222
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg svarer litt for Minni…

www.asos.com. De har masse fint, jeg kunne lett tømt kontoen min der.

Men jeg finner ikke den svarte.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 12-11-07, 07:06   #223
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Men jeg finner ikke den svarte.



Her er den.

Den ligger under clearance.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 12-11-07, 19:26   #224
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Takk til gode hjelpere her inne som gjorde det mulig ....



.... på vei inn Sognefjorden til meg as we speak fra Linnea's i Nittedal. Jammen er jeg glad jeg bor langt unna den butikken Hadde gått raka blakk hele tiden

Snill & grei er ikke aktiv  
Gammel 12-11-07, 21:22   #225
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Takk til gode hjelpere her inne som gjorde det mulig ....



.... på vei inn Sognefjorden til meg as we speak fra Linnea's i Nittedal. Jammen er jeg glad jeg bor langt unna den butikken Hadde gått raka blakk hele tiden

Den er stilig, ja. Og jeg som startet en tråd om, at jeg ikke kunne li den nye OM kolleksjon...

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 12-11-07, 21:25   #226
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Teller en shoppetur hos IKEA her? Når man ikke klarer å finne seg et større sted å bo, kreves billige nødløsninger på de kvadratmeterne man har. Det var Expedit-huller i brunsort som vant. Skal også kjøpe noen Malm-kommoder i løept av uken.

Ikke noe shopping til "hu mor" med andre ord.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 13-11-07, 23:03   #227
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Stakk innom Sparkjøp med eldstegutten i dag for å kjøpe litt ullundertøy, og så forelsket han seg helt i en stripete dress som hang på en utstillingsdokke. I kveld har han løpt rundt i dressen, så stolt og fornøyd, og hadde lyst til å ha den på seg på skolen i morgen.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 13-11-07, 23:06   #228
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Fleecedress? Ulldress? Konfirmasjonsdress? *nysgjerrig*

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 13-11-07, 23:08   #229
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Bildet vises ikke nei, her er en link: http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=270382-5

Er vel en miniversjon av konfirmasjonsdressen, ja
Tror han er litt inspirert av pappan som bruker dress daglig på jobb...

"Jeg vil ikke ha kule klær lenger mamma, jeg vil ha pene klær!"

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 13-11-07, 23:15   #230
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Å jo, nå ser jeg bildet jo! Det var ikke synlig i sted. Da kan alle se bort fra min plutselig veldig teite kommentar

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 14-11-07, 16:54   #231
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Shoppa litt idag ja!

Smykke til meg:


"Penlue" til Hannah:


Festkjole til Hannah (svart silkekjole med fargerikt mønster på fra HM)


En ny av Hannahs favorittlue - nå kan vi kaste den gamle


Ullundertøy som H kan bruke - de hadde body opp til str 110


Bunad til jul/mai for Hannah:


Vintersko til Hannah, men ikke bhgsko - Sånn til og fra:


Viking Thermo

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-11-07, 16:55   #232
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Dessuten så vi på denne vognen, Brio Happy, som er en lett og fin 4hjuling

Jeg ønsker i brun da





Tilbud på Barnas Hus til 4999 kr.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-11-07, 16:56   #233
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Hvor mye veier den Guniss?

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 14-11-07, 16:57   #234
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Bildet vises ikke nei, her er en link: http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=270382-5

Er vel en miniversjon av konfirmasjonsdressen, ja
Tror han er litt inspirert av pappan som bruker dress daglig på jobb...

"Jeg vil ikke ha kule klær lenger mamma, jeg vil ha pene klær!"

Den var virkelig fin
Storebror har vokst litt ut fra sin dress.Kanskje jeg skal kjøre bortom Spar Kjøp (vi har rett her borte) og se på ny til han?
Så de hadde en litt annen variant i større størrelser

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 14-11-07, 17:00   #235
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Hvor mye veier den Guniss?

Ca 13 inkl hjul.
Den var veldig enkel å trille. Bagen var passe stor og lett å ha av og på.
Rattet kan vendes over (så man slipper snu bagen selv). Teleskopratt.
Liten sammenlagt (kompakt, hjulene går "inn" liksom)

Og om jeg skal være litt praktisk, så passer nok en 4hjuling mye bedre her i bygda med grusveier

Den brune var lekker.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-11-07, 17:08   #236
Raggsokk
:egendefinert:
 
Raggsokk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: On the otherside
Innlegg: 56
Raggsokk har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Julegaven min

__________________
Raggsokk - med kunstig intelligens
Raggsokk er ikke aktiv  
Gammel 14-11-07, 18:04   #237
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Ca 13 inkl hjul.
Den var veldig enkel å trille. Bagen var passe stor og lett å ha av og på.
Rattet kan vendes over (så man slipper snu bagen selv). Teleskopratt.
Liten sammenlagt (kompakt, hjulene går "inn" liksom)

Og om jeg skal være litt praktisk, så passer nok en 4hjuling mye bedre her i bygda med grusveier

Den brune var lekker.


Så den brune live rett før helgen. Den var kjempefin

morgana er ikke aktiv  
Gammel 14-11-07, 18:12   #238
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Så den brune live rett før helgen. Den var kjempefin




Vurderte grønn litt og.. den var fin. Men syens brun er hakket finere

Jeg bor jo i ei asfaltløs bygd.. så en firhjuling er nok litt mer praktisk enn en trehjulig

Ble iallefall overrasket over denne!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-11-07, 19:44   #239
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

I dag har jeg fått shoppet litt!

Lysekrone som jeg falt sånn for:



2 smykkestativ. (klarte ikke å velge, det ene brukes for øyeblikket til krus-holder. )



Vekt som måler fettprosent og BMI:


I.d fondation og kost:


Liten lampe:


Og så kom bordet til tv-kroken:

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Gammel 14-11-07, 20:25   #240
Raggsokk
:egendefinert:
 
Raggsokk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: On the otherside
Innlegg: 56
Raggsokk har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Flotte ting, kiki!
Jeg solgte et kistebord igår. Savner det faktisk allerede

__________________
Raggsokk - med kunstig intelligens
Raggsokk er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no