Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hvordan behandle en larve?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-12, 20:08   #21
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan behandle en larve?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Ja, men innbyr ikke til nikosing, kanskje.

Kanskje ikkje.

Men du har jo desse som ser ut som blad t.d. Har stått nokre gonger med nasa klemt mot eit glas og tenk: "Jamen, kvifor har dei ei grein i eit akvarium? Er det noko fansy interiørgreie eg ikkje har fått med meg?" Heilt til kvister og blad byrjar å vandra rundt.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 20:10   #22
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan behandle en larve?

Hoi, det var en skikkelig en, ja!

Jeg har bare sett de som ser sånn ut:

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 22:10   #23
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan behandle en larve?

Min 7-åring ønsker seg et maurterrarium - ikke så mye å kose med, kanskje, men sikkert gøy å studere.

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 00:09   #24
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan behandle en larve?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hm, kan man kose med de? Eller altså, bære de og la de klatre på seg og sånn? Jeg ser for meg de knekker lett. 7-åringen hadde nok klart å behandle den pent, jeg er litt mer i tvil om 5-åringen.

Nei, det blir ikke mye kos med disse. Jeg har hatt noen selv, når jeg var liten. Jeg skal være den første til å innrømme at de var ekle.

Mamma er allergisk så jeg har hatt endel "allergivennlige" "dyr". Fisker, frosk (ja, ikke en sånn du bare plukker ute), reker (heller ikke selvplukk), skilpadde også endte vi tilslutt opp med puddel. Endelig et dyr det gikk an å kose skikkelig med.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no