Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er det vi fant i hagen idag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-13, 10:05   #21
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Er det virkelig et stort samfunnsmesig problem at noen få tar ferie midt i skoleåret? Jeg har familie og venner som jobber i skolen, og i følge dem er det ikke et reellt problem. Det er heller ikke noe problem å si ja til de som søker for første gang i 3. klasse og som man vet/skjønner at ikke kommer til å få muligheten til ferie ellers, og si nei til de som søker to ganger hvert skoleår. Sistnevnte gruppe finnes angivelig bare i hypotetiske diskusjoner som dette, men det er mulig det er bare her vi bor.

Det er sikkert geografisk betinget også, men i enkelte områder er det et helt reellt problem. Det er jo derfor for eksempel Oslo innfører mye strengere regler. Ferie utenom skoleferie er et fenomen som har eskalert enormt de siste årene, og hvorvidt lærerne anser det som problematisk er sikkert litt opp og ned. På samfunnsnivå har det vært nevnt i flere diskusjoner og artikler at det er en for høy grad av merarbeid for lærerne å håndtere ekstra fravær.

Det er jo en grunn til at dette stadig er på dagsordenen.

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 10:07   #22
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det vi fant i hagen idag?

Froskeegg som ble Bieber og ferie utenfor skoleferien? Hva skjedde med denne diskusjonen?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 10:12   #23
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det vi fant i hagen idag?

Serveren hikket da jeg skulle poste, men dette her må da være styrt fra en annen dimensjon omtrent? En tråd fra flere år tilbake om froskeegg?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 10:13   #24
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det vi fant i hagen idag?

Hva tror du de prøver å si oss? At Justin egentlig er en frosk og ikke en prins?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 10:14   #25
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.048
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det vi fant i hagen idag?

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 10:15   #26
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det vi fant i hagen idag?

Ja! Det er jo et ekte eventyr.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 10:16   #27
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det vi fant i hagen idag?

Nå snakker vi magi!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 10:17   #28
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.597
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det vi fant i hagen idag?

Nå ble jeg innmari forvirret.

Og litt skuffet, skulle gjerne visst om det kom rompetroll av dette til slutt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 10:19   #29
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det vi fant i hagen idag?

Det var Justin Bieberegg skjønner du vel. Det passer vel omtrent sånn aldersmessig også.


Sist redigert av Mei : 05-04-13 kl 10:38.
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 10:31   #30
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det vi fant i hagen idag?

Jeg har sett froskeegg i fuktig tursti - ganske midt på veien. Jeg tenkte at det kansje har vært en fuktig pytt der som har trukket seg ned i bakken jeg--men på heller blir det kanskje litt annet?

__________________
Min signatur ™
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 10:39   #31
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Hva er det vi fant i hagen idag?

Årh Bieber ødelegger alt. Jeg ville lese om det var froske eller snegleegg jeg!

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 10:40   #32
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det vi fant i hagen idag?

Tråden er 6 år gammel. Til tross for enorm hageinteresse synes jeg det er mye mer spennende at Justin ser ut til å ha vært i hagen til allium.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 10:41   #33
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Hva er det vi fant i hagen idag?

Skulle tro de fant ut av det til nå?

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 11:56   #34
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det vi fant i hagen idag?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Tråden er 6 år gammel. Til tross for enorm hageinteresse synes jeg det er mye mer spennende at Justin ser ut til å ha vært i hagen til allium.

Det tror jeg tolvåringen min ville likt. Froskeegg er atskillig mindre interessant nå.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 12:11   #35
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.597
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det vi fant i hagen idag?

Men hva var det da, allium?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 12:41   #36
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det vi fant i hagen idag?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det tror jeg tolvåringen min ville likt. Froskeegg er atskillig mindre interessant nå.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 15:21   #37
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det vi fant i hagen idag?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Men hva var det da, allium?

Jeg aner fortsatt ikke. Det ble ihvertfall ikke rumpetroll av det.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 15:28   #38
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.037
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det vi fant i hagen idag?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Hva tror du de prøver å si oss? At Justin egentlig er en frosk og ikke en prins?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Serveren hikket da jeg skulle poste, men dette her må da være styrt fra en annen dimensjon omtrent? En tråd fra flere år tilbake om froskeegg?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Det var Justin Bieberegg skjønner du vel. Det passer vel omtrent sånn aldersmessig også.


Jeg BRØLER av latter her! Jeg også var helt oppslukt i de mulige froskeeggene her og neste side er plutselig en diskusjon om JB?!
Men jeg VIL vite hva det var i eggene!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 15:28   #39
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.037
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det vi fant i hagen idag?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg aner fortsatt ikke. Det ble ihvertfall ikke rumpetroll av det.

Nuts!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 16:28   #40
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det vi fant i hagen idag?

Noen må jo tipse VG!?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no