Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvordan plassere sofaen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-08, 12:24   #1
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvordan plassere sofaen? (nå med bilder)

Jeg ønsker meg ny sofa og ønsker meg da en hjørnesofa eller en med diva/sjeselong. Der jeg skal ha sofaen har jeg en hel vegg som lengste delen skal stå mot, på venstre side har jeg 2 store vinduer som rekker laangt ned. På høyre side har jeg kjøkkenbordet.

Bør jeg ha ryggen mot kjøkkendelen? Eller mot vinduene? Sånn som det er nå er ryggen mot kjøkkendelen; tanken bak det er å dele opp stua og kjøkkenet litt samt å kunne se ut istedenfor rett mot bordet når man sitter i sofaen.

Har sett på en sofa: Oregon s. 10 i tilbudskatalogen til Bohus. Den er ganske stor og har en litt rar bakside på ryggen som jeg ikke helt vet om egner seg for å ha ut mot rommet. Dessuten kan det bli trangt å gå forbi sofaen om jeg har ryggen mot kjøkkenet.

Noen som kan hjelpe en stakkar med hva som blir finest og egner seg best?

__________________
98, 01, 08, (♥)

Sist redigert av Huldra : 18-09-15 kl 09:26. Årsak: Fjernet bilder
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no