Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

"Hvilke fjell ser jeg?"-App....

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-20, 18:15   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

"Hvilke fjell ser jeg?"-App....

Beklager teit overskrift.
Jeg er rimelig god på å lese kart, og finner greit ut hvilken topper jeg ser på kartet, men blir det mange småtopper eller litt lenger unna blir det ikke alltid jeg treffer riktig.

Jeg vet at det finnes apper som påstår å fortelle deg hvilke topper en ser. Men jeg har og lest/hørt veldig varierende erfaringer. At de viser bare feil topper, ingen topper osv. Jeg er egentlig bare interessert i norske topper, så det må fungere her til lands.

Finnes det noe som faktisk virker? Jeg betaler gjerne noe for apper, men da må det virke skikkelig.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-20, 19:23   #2
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Hvilke fjell ser jeg?"-App....

Jeg synes iSikte er en grei app. Eneste utfordringen er at det er så mye den finner, så det skjer at ikke det jeg leter etter kommer med.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-20, 21:53   #3
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Hvilke fjell ser jeg?"-App....

PeakFinder!! Funker utmerket her på Nordvestlandet i alle fall, har ikke ferska appen i å ta feil av fjelltopper (og jeg ser 222 topper bare fra stuevinduet). Mener du må betale for appen, men for min del har det vært vel anvendte penger.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-20, 23:02   #4
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Hvilke fjell ser jeg?"-App....

Jøss, ante ikke at sånt fantes. Så lurt!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-20, 23:11   #5
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Hvilke fjell ser jeg?"-App....

Fant en tilsvarende, PeakVisor. Denne har 7 dagers gratis utprøving.
Jeg skal på tur til ukjente områder om noen uker, da skal jeg jammen laste ned en av disse og teste ut.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-20, 23:12   #6
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Hvilke fjell ser jeg?"-App....

Takk for svar!

Ser at det er 2 peakfinder på googleplay. Hvilken har du Synnemor?
Er litt blanda anmeldelser på alle 3, men det er kanskje bare de som er misfornøyd og superfornøyd som anmelder...

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-20, 23:47   #7
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Hvilke fjell ser jeg?"-App....

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Takk for svar!

Ser at det er 2 peakfinder på googleplay. Hvilken har du Synnemor?
Er litt blanda anmeldelser på alle 3, men det er kanskje bare de som er misfornøyd og superfornøyd som anmelder...

Det er den fra Fabio Soldati til 43 kr. Jeg kjøpte den på
AppStore under navnet PeakFinderAR, ser ut til å være samme. Hele topptur/fjellturgjengen min bruker denne og er fornøyd.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 09:52   #8
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hvilke fjell ser jeg?"-App....

Helt annen sak, men jeg bruker appen above til å se hvor mange meter over havet jeg er. Jeg mener den er gratis.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no