Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Downlights: hvor, hvor mange, praktisk eller harry?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-19, 11:47   #21
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Downlights: hvor, hvor mange, praktisk eller harry?

Jeg har downlights med dimmer på kjøkkenet og i stua. Siden jeg har dimmer synes jeg det er helt greit, men jeg har supplert med lyskilder i vinduene og litt annet for bedre lyssetting.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-19, 14:46   #22
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Downlights: hvor, hvor mange, praktisk eller harry?

Philips hue kommer med en hub som gjør at man kontrollere alle lysene som er koblet opp mot den ved hjelp av en app. Der kan man stille styrke, fargetone eller farge (noen kommer med alle regnbuens farger og litt til og noen har hvitt lys i forskjellige toner). Man kan også kontrollere lys med en fjernkontroll, sånn at man ikke må ha appen (fint når svigermor kommer på besøk og vil kunne skru av og på lys).

Man kan ha downlights, vanlige spotter, vanlige pærer i ordinære lamper, egne hue-lamper eller lysstriper, vi har en blanding av alt det.

Jeg trodde da mannen insisterte på å ha smartbelysning at det var en greie vi strengt tatt ikke vil trenge, men der tok jeg feil, jeg digger det.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no