Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Får du middagen levert på døra?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Får du middagen levert på døra?
Ja. Jeg er godt fornøyd med ordningen. 42 26,09%
Ja. Jeg er ikke så fornøyd, vurderer å si opp/bytte 1 0,62%
Nei. Men jeg vurderer det sterkt 28 17,39%
Nei. Det er ikke noe for meg 77 47,83%
Har akkurat lagt inn min første bestilling, og gleder meg som en unge 3 1,86%
Brokkoli 10 6,21%
Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-14, 13:37   #61
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

kolonial.no er et underselskap av Rema.

Det at det er litt alternative matvarer er noe av det jeg liker med å få middagsleveranse. På kiwien vår har de bare det som er aller mest basic. Skal vi ha noe "kult" så drar vi på Ultra.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 13:38   #62
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.049
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det at det er litt alternative matvarer er noe av det jeg liker med å få middagsleveranse.

Enig. Særlig fordi vi var så dårlige på å oppsøke de mer avanserte butikkene. For eksempel elsker jeg de sausene Godt levert sender med av og til (som currysausen sist uke).

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 13:44   #63
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.237
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

kolonial.no er et underselskap av Rema.

Neida, de er ikke et underselskap av Rema, men de er en dagligvarebutikk som ikke har en fysisk butikk. De har, derimot, en avtale med Rema. Og Bama. Og helt sikkert andre. De har egne lagre og egne utkjørere, og egne leveringspunkt som ikke har noe med Rema å gjøre. :flisespikker:

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 13:56   #64
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.792
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Elsker både å planlegge, handle inn og lage middag - så det hadde vært å frata meg selv en stor glede.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 14:05   #65
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Vi har så vidt prøvd Adams matkasse, men har sagt opp etter bare et par uker. Ofte hadde vi det for travelt til å lage dagens meny, og endte med å måtte kaste litt fisk og sånt. Noe av det likte hele familien, noe likte bare de voksne (selv om vi hadde "barnekassen" og ungene ikke er så kresne) - og noe (som tacoen, grøss!) likte ingen. Alt i alt ble det uforholdsmessig mye dyrere enn å kjøpe maten selv i butikken.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 14:31   #66
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Neida, de er ikke et underselskap av Rema, men de er en dagligvarebutikk som ikke har en fysisk butikk. De har, derimot, en avtale med Rema. Og Bama. Og helt sikkert andre. De har egne lagre og egne utkjørere, og egne leveringspunkt som ikke har noe med Rema å gjøre. :flisespikker:

Det har du jammen helt rett i. Jeg leste en artikkel om dette, og leste det som de hadde kjøpt dem opp, men de har bare inngått en samarbeidsavtale.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 14:35   #67
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.237
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det har du jammen helt rett i. Jeg leste en artikkel om dette, og leste det som de hadde kjøpt dem opp, men de har bare inngått en samarbeidsavtale.

Jupp!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 14:42   #68
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.461
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Det har jeg gjort her. Veldig kjapt og kortfattet riktignok.

Ah, se der! Den tråden har visst gått meg hus forbi.

Jaja, vi prøve Adam noen uker, og så får vi spise oss gjennom de andre alternativene også. Synd at kolonihagen bare har 3-dagers kasser, det blir litt i overkant dyrt sammenlignet med egen handling, føler jeg.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 15:12   #69
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Jupp, vi har Adams matkasse litt hist og pist. Denne høsten er kreisibanana full av greier, så å slippe å handle middag i ny og ne er helt ok. Vi har likt maten, og Hiawata har til og med smakt på laks! Men jeg syns det er litt ensformig, dvs. de henger seg opp i visse matvarer. Først er det en uke med fiskeboller i karri og spaghetti med bolognese. Så er det laks i karri og lasagne med nesten samme kjøttsausoppskrift. Når da tredje uka meldte om mulligatawnysuppe så var det litt for mye karri for min smak, så da hoppet vi over en uke. Tredagerskassa for fire personer holder glatt til fem middager til oss tre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 19:05   #70
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.691
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Ah, se der! Den tråden har visst gått meg hus forbi.

Jaja, vi prøve Adam noen uker, og så får vi spise oss gjennom de andre alternativene også. Synd at kolonihagen bare har 3-dagers kasser, det blir litt i overkant dyrt sammenlignet med egen handling, føler jeg.

For oss holder den 3-dagerskassen til fire-fem middager.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 19:51   #71
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.461
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

For oss holder den 3-dagerskassen til fire-fem middager.

Hvordan gjør dere det i praksis? Lager middagen og sparer på restene? Jeg ser at vi sliter med å spise opp middagene, gitt.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 20:20   #72
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Hvordan gjør dere det i praksis? Lager middagen og sparer på restene? Jeg ser at vi sliter med å spise opp middagene, gitt.

For vår del varierer det litt. Er det en gryte, form eller suppe lager vi som regel hele, fordi det er lett å varme opp igjen, eller sende med Hiawata på skolen. Er det rene kjøttstykker, grønnsaker, salat osv så lager vi bare nok til oss og sparer resten til et annet måltid.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 21:03   #73
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.461
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

For vår del varierer det litt. Er det en gryte, form eller suppe lager vi som regel hele, fordi det er lett å varme opp igjen, eller sende med Hiawata på skolen. Er det rene kjøttstykker, grønnsaker, salat osv så lager vi bare nok til oss og sparer resten til et annet måltid.



Jeg er ikke så god på rester, men hvis de befinner seg som gryte eller suppe så bør de være spisbare dagen etter også!


Sist redigert av Timar : 19-11-14 kl 21:13.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-14, 08:07   #74
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Lær deg å bli god på rester. Flere jeg kjenner har typ middag mandag, tirsdag, onsdag før de spiser rester på torsdag og så går de helgen i møte med blanke ark. Jeg tenkte vi også skulle prøve noe liknede, i alle fall bli flinkere til å bruke restene - enten til lunsj dagen etter, i matpakken, som en restemiddag osv.

Min erfaring med matkasse så langt er at jeg selv lærer meg å lage mer mat fra bunnen av, ting jeg tenkte var litt uoverkommelig, og så viser det seg å være kjempeenkelt. Større variasjon også, for vår del.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-14, 08:15   #75
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Vi får aldri rester. Mannen min spiser alltid opp restene umiddelbart. Han har fått tilnavnet "søplekassa" av ungene.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-14, 08:44   #76
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.804
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Hvordan gjør dere det i praksis? Lager middagen og sparer på restene? Jeg ser at vi sliter med å spise opp middagene, gitt.

Vi får gjerne litt middag igjen. Det blir satt i kjøleskapet i en boks som passer til mikroen, og eldste tar det som regel når hun kommer hjem fra skolen dagen etter. Veldig fornøyd med det, hvis det ikke er rask mat tilgjengelig, har vi erfart at veien er kort til usunne alternativer.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-14, 09:18   #77
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.050
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Vi sa opp middagskasser nå forde jeg skulle gjøre alt dette selv, planlegge for en uke og handle inn stort. Det to to uker før vi bestilte ny kasse. Jeg er avhengig.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-14, 09:41   #78
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.691
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Hvordan gjør dere det i praksis? Lager middagen og sparer på restene? Jeg ser at vi sliter med å spise opp middagene, gitt.

Denne uken:

DAG 1: Kolonihagens fiskeburgere med rotgrønnsaker
Dette er 4 burgere (store), mer enn nok til oss 4. Lillebror spiser en halv, den siste halvparten går i matboksen til storebror neste dag.

DAG 2: Gryte med oksekjaker, rotgrønnsaker og kokte poteter
"Kjøtt i mørke". Lagde gryta, halvparten ble igjen. I morgen blir det lapskaus, med litt mer poteter.

DAG 3: Grønnsakscurry med couscous
Denne har jeg ikke laget enda, men typisk tilsetter jeg litt linser eller bønner. Da metter det mer, og kan enkelt varmes opp dag to.

Forrige uke;
DAG 1: Fiskepinner med agurksalat og ris
Her gikk det meste med, hjemmelagde fiskepinner elsker alle.

DAG 2: Engelske pølser med potetstappe, brokkoli og tomatsalsa
Tomatsalsaen ble spist opp, men det var potetstappe og pølser igjen - det ble resirkulert som ny rett med følge av salaten fra quichen nedenfor;

DAG 3: Quiche med røkelaks og salat med bønner
Ferdig paibunn, masse laks og mettende salat. Det står feks 150g i oppskriften, de sendte med 200g.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-14, 09:56   #79
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Har prøvd Adams matkasse, men vart så lei av sous vide-behandla kjøt. Det er VERKELEG ikkje noko for meg i lengda. Kjedeleg konsistens.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-14, 10:12   #80
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Har prøvd Adams matkasse, men vart så lei av sous vide-behandla kjøt. Det er VERKELEG ikkje noko for meg i lengda. Kjedeleg konsistens.

Jøss, har dere fått det? Vi har bare prøvd i to uker, men ikke noe slikt hos oss.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no