Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Bursdagskaker (bilder)

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-08, 08:46   #1
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Er ikke helt inni den verdenen...)

...enda!

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv  
Gammel 28-08-08, 08:47   #2
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Her er det bilde av Pokemon:

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv  
Gammel 28-08-08, 08:49   #3
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

En kake med denne på hadde vært stas!

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv  
Gammel 15-09-08, 20:40   #4
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.693
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Arrgh! Hvorfor får jeg det ikke til?!


Sist redigert av Apple : 15-09-08 kl 20:47.
Apple er ikke aktiv  
Gammel 20-09-08, 17:40   #5
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Her er prinsesseslottkaken til Lillesøsters 3-års dag:



Det er vaniljekake inni og mmf på utsiden.

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv  
Gammel 20-09-08, 20:53   #6
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Her er prinsesseslottkaken til Lillesøsters 3-års dag:



Det er vaniljekake inni og mmf på utsiden.

Så lekker! Ble den god? Min ble litt kvalmende pga all smørkremen, så jeg kunne tenkt meg et alternativ til neste gang.

 
Gammel 20-09-08, 18:02   #7
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Sue: Jeg ville ikke blitt LEI meg for en oppskrift.
Lekker!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-09-08, 20:51   #8
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Apple: Prøv å legge bildet som vedlegg i stedet. Trykk på "Behandle vedlegg", og last opp fra maskinen din.

 
Gammel 20-09-08, 21:50   #9
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.693
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Apple: Prøv å legge bildet som vedlegg i stedet. Trykk på "Behandle vedlegg", og last opp fra maskinen din.

Finner ikke! Jeg pleier jo å klare slik på jobb! Må nok ha inn med t-skje..

Apple er ikke aktiv  
Gammel 20-09-08, 21:59   #10
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Altså: Under den hvite ruten hvor du skriver svaret ditt, finner du Tilleggsalternativer. Midt på der er kan du trykke på Behandle vedlegg. Da får du opp en ny rute hvor det står Last opp en fil fra din datamaskin. Trykk på Browse, let fram bildefilen, og trykk på Last opp.

 
Gammel 20-09-08, 22:11   #11
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.693
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Upload failed.
Det er noe galt med denne maskinen, men takk for hjelpen. Skal prøve å finne ut av det.

Apple er ikke aktiv  
Gammel 20-09-08, 22:21   #12
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Sitter her og priser meg lykkelig fordi jentungen har lyst på muffins til bursdagen sin!

__________________
Maggie74 er ikke aktiv  
Gammel 21-09-08, 20:09   #13
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Veldig fin!!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 21-09-08, 21:45   #14
Mamm@80
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 11
Mamm@80 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Jeg likte heller ikke den cacaskremen med flott matfett. Men jeg lagde sjokoladekremen med hvitsjokolade. Det smakte bedre.

Mamm@80 er ikke aktiv  
Gammel 27-11-08, 23:37   #15
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Oj, så utrolig mye flotte kaker! her skal jeg stjele noen ideer til søndag når vi skal feire lillemor

iBam er ikke aktiv  
Gammel 04-12-08, 20:41   #16
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Og her er prinsessekaka lillemor fikk med seg i bhg, all takk til Emma for god hjelp !

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv  
Gammel 04-12-08, 20:44   #17
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Jeg er ingen kakebaker. Jeg hadde ikke hatt sjans til å lage 1/5 engang av det som vises her. Så når jeg lager kaker, blir det på harryvis. Jørgen skulle få en jungelkake. Det ble det ikke, det så jeg rimelig fort. Dermed ble det en hage. Heldigvis ble ungen fornøyd.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv  
Gammel 04-12-08, 20:47   #18
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg er ingen kakebaker. Jeg hadde ikke hatt sjans til å lage 1/5 engang av det som vises her. Så når jeg lager kaker, blir det på harryvis. Jørgen skulle få en jungelkake. Det ble det ikke, det så jeg rimelig fort. Dermed ble det en hage. Heldigvis ble ungen fornøyd.

Jeg synes faktisk dette var en utrolig kul kake, jeg! Ser jo ut som et maleri, jo.

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv  
Gammel 04-12-08, 21:07   #19
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.164
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Jeg synes faktisk dette var en utrolig kul kake, jeg! Ser jo ut som et maleri, jo.

Det var akkurat det jeg også tenkte. Med relieffvirkninger og skikkelig tjukt smurt på maling og veldig kule farger.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 04-12-08, 21:24   #20
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Den kaka var jo knallkul da Sitron.
Fantastisk arbeidstegning Skilpadda, lykke til med bakingen.

Patsy er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no