Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-21, 19:27   #121
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Sweetie, her.

Døh, mannen din har tatt de for å legge de i kalenderen din selvfølgelig! Du sa jo du ville ha juleøredobber?

Det hadde vært noe. Det hadde vært bra!

Dagens pose inneholdt dog to lakris - delfin/hai/fisk /noe.

Han er informert om at jeg ikke finner dem. Så da burde det komme et par i morgen (han fyller tross alt posen etter jeg har lagt meg hver dag)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-21, 21:19   #122
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Jeg har Boots sin. Enn så lenge litt kjedelig, en krem ( jeg måtte google for å skjønne hva det var) og en rensegreie. Helt greit! Jeg har lovet meg selv å bruke all sminken som kommer, for det er jeg dårlig på å bruke.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-21, 22:16   #123
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Fant en lapp i en tom oppvaskmaskin med «luke 2» på. Kjente skriften til eldste, og måtte derfor helt diskret sjekke med minstebarnet om det fantes en Luke 1. Det var visstnok ryddet rent tøy. Gleder meg til fortsettelsen.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-21, 23:19   #124
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Ellers har Morgenlevering nå 50 % avslag på Jentene på tunet-julekalender.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-21, 23:24   #125
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.988
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Fant en lapp i en tom oppvaskmaskin med «luke 2» på. Kjente skriften til eldste, og måtte derfor helt diskret sjekke med minstebarnet om det fantes en Luke 1. Det var visstnok ryddet rent tøy. Gleder meg til fortsettelsen.

Ååh!

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-21, 08:27   #126
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.846
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Jeg har også Boots sin. Må innrømme at jeg måtte åpne etpar og vipps så var alle åpnet.
Er fornøyd med at det ikke er veldig mye sminke. Deilige kremer og rensestæsj.

Var på nærsenteret i går og så at Kicks solgte kalendere til halv pris nå. Skal gå på Beths Beauty og sjekke om Baborkalenderen er nedsatt.. sikkert ikke..

Den til Blush så fin ut. Veldig bra at de har linket så fint til produktene.
Mange bra tips her.
Må google de strikkekalenderene.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-21, 08:30   #127
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.961
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Dagens luke i strikkekalenderen min 3 vareprøver på Eucalan ullvaskemiddel og snop. Dette er en kalender helt etter mitt hjerte.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-21, 09:57   #128
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Jeg kan ikke anbefale denne. Hvis man lager kaffe nok til to kopper (som det står at man kan)- så blir kaffen ALT for tynn og smakløs. Jeg tenker at man bør lage maks 2 dl kaffe for at det skal bli drikkende. Må finne en annen neste år.

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Vi fant en kaffekalender vi skal teste :https://www.coolstuff.no/adventskale...nder-pid-18123

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-21, 15:04   #129
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg kan ikke anbefale denne. Hvis man lager kaffe nok til to kopper (som det står at man kan)- så blir kaffen ALT for tynn og smakløs. Jeg tenker at man bør lage maks 2 dl kaffe for at det skal bli drikkende. Må finne en annen neste år.

Var i et internasjonalt miljø for noen år siden, da var det to kaffetraktere på pauserommet. En med «scandinavian coffee» og en med «american coffee». Den «amerikanske» var tynne saker. Flere amerikanere foretrakk den skandinaviske….

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-21, 15:08   #130
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.014
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg kan ikke anbefale denne. Hvis man lager kaffe nok til to kopper (som det står at man kan)- så blir kaffen ALT for tynn og smakløs. Jeg tenker at man bør lage maks 2 dl kaffe for at det skal bli drikkende. Må finne en annen neste år.

En annen prisklasse, men den fra kaffebox er suveren. Brygger to kopper formiddag og to-tre kopper på ettermiddag.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-12-21, 16:14   #131
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg har også Boots sin. Må innrømme at jeg måtte åpne etpar og vipps så var alle åpnet.
Er fornøyd med at det ikke er veldig mye sminke. Deilige kremer og rensestæsj.

Fort gjort. I dag var det sminke. Av typen ejg aldri bruker så nå må jeg på opplæring.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-21, 16:38   #132
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Jeg har lindt, er ikke så fan. Prøvde å si til mannen at jeg hadde mer lyst på Kinder-kalender, men det ble visst for barnslig. /

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-21, 18:33   #133
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Ellers har Morgenlevering nå 50 % avslag på Jentene på tunet-julekalender.

Takk for tips, en kalender er på vei hjem. Blir overraskelse for mannen min i morgen.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-21, 21:13   #134
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Jeg rasket med meg kalenderen til Anthon Berg på Flesland i reisegave til mannen min. Han er skikkelig fornøyd og melder om deilige sjokoladebiter hver dag.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-21, 10:37   #135
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.422
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Er også vokst opp med fiol, kjøpte alltid kandiserte violer i Danmark til kakepynt, hos Specialkøbmanden i Kbh.

Jeg husker vi hadde gamle ukeblader på hytten som ble lest om og om igjen. I ett av dem var det bilde av en sjokoladekake, type med smørkrem kalt tropisk aroma, med kandiserte fioler oppå. Det handlet om at Dronning Sonja alltid kjøpte slike fioler i London før jul. Jeg husker jeg tenkte det måtte være toppen av luksus. Rart med ting man husker. Tror vi må ha hatt svært dårlig utvalg av ukeblader siden jeg tydeligvis leste dette flere ganger. :avsporing:

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-21, 21:57   #136
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.497
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Lakrisfabrikken Ramlösa sin til meg og mannen. Verdens beste, slår Bülow langt nedi støvlene.

Jeg bestilte jo denne, og er ikke overbegeistret, så jeg kommer ikke til å bestille den flere ganger. Liker Bülow mye bedre.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-21, 22:10   #137
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Jeg har forstått av Tiktok at Chanel sin ikke er å anbefale.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-21, 22:29   #138
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.105
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg bestilte jo denne, og er ikke overbegeistret, så jeg kommer ikke til å bestille den flere ganger. Liker Bülow mye bedre.

Ikke helt overbevist vi heller.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-21, 05:30   #139
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.331
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Ikke helt overbevist vi heller.

Jeg er i ferd med å bli overbevist om at den er veldig bra, selv om jeg ennå ikke har kommet meg helt over fiolluka.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-21, 10:48   #140
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.497
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg er i ferd med å bli overbevist om at den er veldig bra, selv om jeg ennå ikke har kommet meg helt over fiolluka.

Det endte med at jeg åpna hele greia, og jeg syns ikke det var bra. så for min del var det et bomkjøp.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no