Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

La oss spekulere!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-24, 19:34   #41
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: La oss spekulere!

Stakars. Så fælt for henne å lese alle ryktene.
Og den utroskap da. Fy.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-24, 20:00   #42
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: La oss spekulere!

Uff. Jeg har dårlig samvittighet bare for å ha lest ryktene. God bedring til Kate <3

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-24, 20:08   #43
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss spekulere!

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Skulle ønske det heller var en mislykket pannelugg. Men fornuftig og være ærlig tenker jeg, hun er tøff.

Ja, det er virkelig tøft å være en offentlig person når slike ting inntreffer. Skjønner godt behovet for å være privat, men det var fornuftig å informere offentlig nå, så spekulasjonene tar slutt. Tøft at hun gjør det selv med denne videoen, hun kunne overlatt det til en pressetalsperson. Kudos!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-24, 20:38   #44
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: La oss spekulere!

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, det er virkelig tøft å være en offentlig person når slike ting inntreffer. Skjønner godt behovet for å være privat, men det var fornuftig å informere offentlig nå, så spekulasjonene tar slutt. Tøft at hun gjør det selv med denne videoen, hun kunne overlatt det til en pressetalsperson. Kudos!

Ja, jeg fikk en enorm respekt for henne. Ikke det at jeg ikke har hatt det før, men jeg må innrømme at det er litt begrenset hva det britiske kongehuset pleier engasjere meg.

Og ja, jeg har dårlig samvittighet for å ha startet tråden. Jeg trodde seriøst hun bare lå hjemme på sofaen etter en hysterektomi eller noe.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-24, 20:51   #45
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss spekulere!

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Og ja, jeg har dårlig samvittighet for å ha startet tråden. Jeg trodde seriøst hun bare lå hjemme på sofaen etter en hysterektomi eller noe.

Les dette med vennlig, snill stemme, for det er slik det er ment. Men: Trodde du? Sånn helt seriøst?

Når en så til de grader offentlig person plutselig forsvinner og går under jorden, for deretter å desperat prøve å late som om alt er OK med å sende ut et manipulert bilde (som selvsagt ble avslørt - hvor i all verden er alle rådgiverne?) - da sier det seg vel nesten selv at her er det noe alvorlig.

Jeg skjønner faktisk ikke at noen kunne tro noe annet.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-24, 21:00   #46
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: La oss spekulere!

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Les dette med vennlig, snill stemme, for det er slik det er ment. Men: Trodde du? Sånn helt seriøst?

Når en så til de grader offentlig person plutselig forsvinner og går under jorden, for deretter å desperat prøve å late som om alt er OK med å sende ut et manipulert bilde (som selvsagt ble avslørt - hvor i all verden er alle rådgiverne?) - da sier det seg vel nesten selv at her er det noe alvorlig.

Jeg skjønner faktisk ikke at noen kunne tro noe annet.

Jepp. Det trodde jeg. Faktisk. Også sagt med vennlig snill stemme til tross for at du spekulerer i at jeg egentlig trodde det var noe alvorlig, men ville gjøre natt av henne likevel.

Tenker en moderator kanskje kan slette tråden i respekt for prinsessa.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-24, 21:06   #47
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss spekulere!

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.


Tenker en moderator kanskje kan slette tråden i respekt for prinsessa.

Da må du rapportere den inn og be om å få den slettet.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-24, 21:06   #48
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: La oss spekulere!

Eg tolka denne tråden meir som eit spark mot den "seriøse" spekulasjonen som har pågått der ute.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-24, 21:13   #49
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: La oss spekulere!

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Eg tolka denne tråden meir som eit spark mot den "seriøse" spekulasjonen som har pågått der ute.

Det var ment sånn.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-24, 21:15   #50
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss spekulere!

Sånn. Nå sliper vi forhåpentligvis mer spekulering, memes og morsomme emojier.
Håper jeg.
Så håper jeg også at alle kan tenke seg ved neste korsveg og en kjent person står i noe liknende om dette er noe man vil bidra i.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-24, 21:16   #51
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss spekulere!

Jeg har også sett dette som en harselas med spekuleringene og konspirasjonsteoretikerne, en latterliggjøring av sirkuset (som jeg har uttrykt min tydelige mening om i den mer seriøse tråden), ikke prinsessen selv. Jeg regnet med at det var en grunn til at hun trakk seg tilbake en stund, uten å ha noen formening om alvorligheten.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 22-03-24 kl 21:26.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-24, 21:20   #52
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: La oss spekulere!

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Sånn. Nå sliper vi forhåpentligvis mer spekulering, memes og morsomme emojier.
Håper jeg.
Så håper jeg også at alle kan tenke seg ved neste korsveg og en kjent person står i noe liknende om dette er noe man vil bidra i.

Vet du, det kan jeg ikke love. Det kan godt hende jeg synes medias og folks spekulering er så henrivende tåpelig at jeg hiver meg på en festlig spekulasjon om pannelugg igjen.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-24, 21:39   #53
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss spekulere!

Jeg tolket også dette som et morsomt spark til media og some, ikke prinsessen selv.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-24, 22:18   #54
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: La oss spekulere!

Ja, jeg også.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-24, 22:55   #55
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss spekulere!

Det må gjerne være et spark til media og de som spekulerer, men er det nødvendig? Konstruktivt? Gøy?
Jeg mener nei.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-24, 23:15   #56
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss spekulere!

Av og til er det gøy å fjase med det man finner idiotisk og meningsløst, og av og til hjelper det å sette ting på spissen og bruke satire som virkemiddel for virkelig få fram hvor tåpelig det er. Men neppe nødvendig eller konstruktivt. Bare hopp ut, hvis det ikke er din humor.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-24, 23:19   #57
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss spekulere!

Jeg må få lov å ha min mening, og få lov å si fra om det. Når jeg nå sier fra er det i håp om at man tenker seg 2 ganger om før man hiver seg på et slikt tog igjen.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-24, 23:19   #58
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: La oss spekulere!

Jeg har ikke deltatt i tråden tidligere, det er derfor litt lettere for meg å delta nå siden jeg ikke trenger å forsvare eller beklage.

Jeg synes dette var triste nyheter som alle andre. Og ja, ingen kan forestille seg hvordan det er å leve er liv der de mest private ting blir spekulert i og brettet ut.

Jeg tenker likevel det er menneskelig og forståelig at vi distanserer oss fra kongelige, at vi bruker humor og at vi er interesserte.

Nå ble jo fasiten på denne spekulasjonen trist, men jeg synes ingen skal legge søvnløse over å ha deltatt i satire/ humor/ sleivspark.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-24, 23:37   #59
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss spekulere!

Jeg tenker at galgenhumor også er humor. Og oppfattet ikke denne tråden som noe annet enn et kraftig sleivspark mot alle konspirasjonsteoretikerne, som fremmet den ene teorien villere enn den andre.

Og ellers så har jeg full forståelse for at en situasjon som dette ikke er noe verken hun eller familien ønsker å dele med resten av verden før de har fått fordøyd dette bedre. Samlet sett er dette nok et eksempel på at man bør la offentlige personer være i fred, hvis de helt åpenbart ønsker fred.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-24, 00:26   #60
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: La oss spekulere!

Har ikke deltatt i tråden, men synes det som står her stort sett er innenfor det jeg synes er greit å spøke med. Noe synes jeg fremdeles er morsomt med fasiten i hånden.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no